haluan erota
Siis haluan erota miehestäni! Hän on aivan hullu. Kun hermostuu niin lyö minua jalkoihin ettei jäisi mustelmia ja huutaa ja haukkuu minua läskiksi. Olemme oleet puolivuotta kihloissa ja nyt alkaa paljastua tälläistä käytöstä hänestä. En saa syödä ruokia kaapista ja kiristää lähes kaikella minua. Apuja?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:12"]
Pelottaa muuttaa yksin asumaan. Mies sanoo: Elä jätä häntä yksin ei voi elää ilman minua. Miten ihan oikeasti toimin? Voinko olla niin kylmä ja vain lähteä?
[/quote]
Olet paska provo
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:53"]
Jos katson vielä viimeisen kerran?
[/quote]
Ne kuuluisat viimeiset sanat monella naisella :(
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:12"]Pelottaa muuttaa yksin asumaan. Mies sanoo: Elä jätä häntä yksin ei voi elää ilman minua. Miten ihan oikeasti toimin? Voinko olla niin kylmä ja vain lähteä? [/quote] Voi hyvänen aika. Oma kaveri teki tuon virheen ja on nyt nalkissa (henkisesti kun heikko on). [/quote] Miten hän pärjää?
[/quote]
No arvaa. Aika huonosti. Mies on alkkis ja kyttää jokaista liikettä ja on mustasukkainen. Kaverini on hänelle pelkkä kodinhoitaja ja vaki..... En ole juuri voinut puhua kaverini kanssa puhelimessakaan. Mutta silloin kun puhutaan, niin ei mene kauaa kun kaverini hökäisee että "Pertti tulee sori mun pitää..." ja lyö luurin korvaan.
T. 23
[/quote]
Olet provo
Te naiset jotka olette tuollaisen miehen kanssa yhdessä ja rakastatte häntä kovin.
Niin miettikää sitä, että jos mies on lyhyen yhdessä olon jälkeen tuollainen, minkälainen hän on viiden tai kymmenen vuoden päästä?
Ja miettikää sitä, että jos lähdette heti, on jonkun aikaa ikävä ym. surkeaa, mutta toivutte siitä ajan kanssa, ja löydätte uuden rakkauden, ja katsotte että löydätte paremman miehen johon rakastua, ja elätte sitten onnellisena sen hyvän miehen kanssa joka kohtelee teitä oikein. Mutta jos ette lähde, elätte tuossa vuoristoradassa jossa alamäet on aina vaan useammin ja hurjempia, ja tuhlaatte niitä vuosia kun voisitte olla jo sen hyvän miehen kanssa perustamassa perhettä.
Elämä on liian lyhyt tuollaisessa suhteessa elämiseen. Varsinkin naisella jonka lapsentekoaika on lyhyt.
Jos järki sanoo että tämä ihminen ei kohtele minua oikein, niin pitää heti lähteä, vaikka sydäntä kirpaisisi.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:42"]Jos on Fyysistä väkivaltaa ja miehellä 50 000 e ulostootvelkaa ovat eron syytt selvät-
- jos teillä on omistusasunto- se mennee myyntiin ellei sinulla ole varaa ap lunastaa kotianne
- ex miehesi velat tulevat jakaantumaan 50 000 e: 2
= 25 000 e sinun nimiisi ja 25 000 e miehen nimiin - se maksetaan pois ositusrahalla ( eli laske onko sinulla varaa erota...)
- itse käytimme lakimiestä apuna osituksessa ja lasten huoltajuudessa tehtävissä papereissa- riidat vältettiin
- lastenhuoltajuussopimuksen veimme käräjäoikeuteen samalla kun haimme eroa- säästimme vuosien oikeudenkäyntitappelun lasten huoltajuudesta
t. nro 17
ps lähestymiskieltopaperilla miehen on pakko muuttaa pois- sinua ön lyöty- saat lähestymiskiellon helposti- hankin todistajia vielä
[/quote]
Jos lukisit aloituksen, tietäisit apn olevan kihloissa, ei naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:12"]
Pelottaa muuttaa yksin asumaan. Mies sanoo: Elä jätä häntä yksin ei voi elää ilman minua. Miten ihan oikeasti toimin? Voinko olla niin kylmä ja vain lähteä?
[/quote]
Olet paska provo
[/quote]
Tuskin kukaan provo tälläistä keksii!?
Ihan oikea nainen olen jolla on tälläinen tilanne
44 puhuu asiaa, ei lapsia ainakaan kannata tehtailla tuommosen terroristin kanssa. Ap.se on vain yksi mies, jos nyt edes mieheksi voi kutsua ja valinnanvaraa riittää varmasti etsiä se fiksumpi ja naista kunnioittava mies. Joten älä tuhlaa elämääs paskaan.
Mikä ongelma tässä on??! Pakkaat kamat ja lähdet, hyvin yksinkertaista. Eri asia kun on yhteinen omistusasunto josta mies ei suostu häipymään -ainakaan ilman kolmea lastamme. Mun omaisuus on takuuna yhteisessä asunnossamme joten minä en tee miehelle palvelusta häipymällä tästä. Tässä sitä sit vaan eletään, motissa, päivä kerrallaan.
Jospa tämä mies muuttuisi. Tai sitten jos tulisi joku ja auttaisi minut pois tilanteesta. Koska ehkä olisi hyvä jos rakastuisin johonkin toiseen ja miehen olisi pakko jättää minut
Ala kattelemaan muita miehiä ja jos vaikka varteenotettava ehdokas löytyy häivyt sen matkaan, mutta luovi se jättäminen niin, et ukko ei saa tietää toisesta, siitähän se vasta sekoaa ja alkaa vainoamaan.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:53"]
Jos katson vielä viimeisen kerran?
[/quote]
Ja sitten vielä kerran, ja sitten, ja sitten...
Ei. Ainoa hetki on nyt.