haluan erota
Siis haluan erota miehestäni! Hän on aivan hullu. Kun hermostuu niin lyö minua jalkoihin ettei jäisi mustelmia ja huutaa ja haukkuu minua läskiksi. Olemme oleet puolivuotta kihloissa ja nyt alkaa paljastua tälläistä käytöstä hänestä. En saa syödä ruokia kaapista ja kiristää lähes kaikella minua. Apuja?
Kommentit (55)
Eroa heti. Ei tuosta parane, jos nyt jo väkivaltaista käytöstä.
Avoliitosta asumuseroon ei tarvita tuomaria.
Lähde nyt ensin jonkun kaverin/sukulaisen luo ja etsi rauhassa uusi asunto. Lähde NYT!
Muuta heti pois, ihan oikeasti. Ennen kuin käy hassusti tai et enää pysty. Nyt heti pois.
Pelottaa muuttaa yksin asumaan. Mies sanoo: Elä jätä häntä yksin ei voi elää ilman minua.
Miten ihan oikeasti toimin? Voinko olla niin kylmä ja vain lähteä?
Haluasin jättää ja aloittaa uuden elämän mutta vähän liian vaikeaa
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:13"]Jätä se sika!
[/quote]
Lisäksi vielä: Miehellä ei luottotietoja ja ulosotossa 50 000 € . Ei kauhean hyvin mene jos pitäisi joskus talo ostaa. Ei taitaisi onnistua
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:14"]
Haluasin jättää ja aloittaa uuden elämän mutta vähän liian vaikeaa
[/quote]
Vaikeampaa on jos et jätä. Nyt on oikea hetki.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:18"]
Lisäksi vielä: Miehellä ei luottotietoja ja ulosotossa 50 000 € . Ei kauhean hyvin mene jos pitäisi joskus talo ostaa. Ei taitaisi onnistua
[/quote]
Miksi siis edes haluaisit olla hänen kanssaan?
Voit aivan varmasti. Teillä ei ole lapsia, joten voit kerrankin ajatella vain itseäsi ja häypyä. Et ole ensimmäinen ihminen tässä maailmassa, joka häipyy suhteesta kuin pieru saharaan. Shit happens, ja miehesi on opittava elämään sen tosiasian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:12"]
Pelottaa muuttaa yksin asumaan. Mies sanoo: Elä jätä häntä yksin ei voi elää ilman minua. Miten ihan oikeasti toimin? Voinko olla niin kylmä ja vain lähteä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:12"]
Pelottaa muuttaa yksin asumaan. Mies sanoo: Elä jätä häntä yksin ei voi elää ilman minua. Miten ihan oikeasti toimin? Voinko olla niin kylmä ja vain lähteä?
[/quote]
Voit olla ja pitääkin olla!
Jos yksin asuminen tuntuu pahalta, niin onko sulla ketään kaveria tai sukulaista, jonka luokse voisit muuttaa? Tai että etsitte yhdessä kimppakämpän? Mutta parempi yksinkin kuin hullun miehen kanssa!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:18"]
[/quote]
Miksi siis edes haluaisit olla hänen kanssaan?
[/quote]
Koska hän on muuten todella ihana ja rakastan niin paljon häntä
ota ero ja vuoden harkinta-aika
hankkikaa eri asunto toiselle puolisolle
- meillä se toimi- olen palaamassa exän luo- hermot paranevat kyllä vuodesas mieheltä kuin mieheltä
Voikun olisikin niin helppoa vaan lähteä
Vai että muuten ihana, just. Oletko pelkän ulkonäön ja panemisen takia, siinähän otat iskuja vastaan, kun se on niin ihana ja sinä pinnallinen läheisriippuvainen hölmö.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:28"]Vai että muuten ihana, just. Oletko pelkän ulkonäön ja panemisen takia, siinähän otat iskuja vastaan, kun se on niin ihana ja sinä pinnallinen läheisriippuvainen hölmö.
[/quote]
Tunteet on niin syvät minulla häntä kohtaan. Voi olla että olen läheisriippuvainen mutta lyömistä en haluaisi suvaita. Mitä seksielämään tulee niin se on taivaallista. Mutta en ole sen takia yhdessä. Tunteet ja kemiat on muuten mätsänneet. Tuntuu että hänellä on "huonoja päiviä" mutta vähän liikaakin
No sitten ei kun eroamaan! Etit itsellsi kämpän ja kärräät kamat sinne ja se on siinä!