Onks noloo? (Kotiasuista)
Olen kotona usein urheilutrikoissa ja t-paidassa, koska jumppaan usein kotona. En jaksa pukeutua erityisesti, jos joku lapsen kaveri tulee meille leikkimään. Lapsen kaverin isä/äiti tulee yleensä eteiseen muutamaksi minuutiksi lapsen tuonnin/haun yhteydessä. Pitäisikö tuota varten pukeutua asiallisesti? Häiritseekö ihmisiä nähdä joku "nolossa" kotiasussa?
Kommentit (21)
No en kyllä keikistele todellakaan, vaan selitttelen aina, miksi olen jumppavaatteissa.
Onks se sitten myös noloa, jos lapsen kaverin isä/äiti menee sillä aikaa lenkille, kun lapsi tulee meille leikkimään ja vanhempi tulee sitten hikisenä hakemaan lastaan juoksutrikoissa?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:45"]No en kyllä keikistele todellakaan, vaan selitttelen aina, miksi olen jumppavaatteissa.
[/quote]
Selittelet aina??? :D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:43"]Ei ole noloa olla kotona kotiasussa. Mutta se mitä luen rivien välistä, lapsen kaverin isälle keikistellään jumppatrikoissa, on kyllä noloa. Todellä ilmeistä, en arvosta.
[/quote]
Taidat kärsiä pahimman luokan mustasukkaisuusongelmasta? Kaupan kassatkin varmasti tervehtivät miestäni, kun yrittävät iskeä häntä..
Jos joutuu kokoajan selittelemään miksi on jumppatrikoissa, tarkoittaa että ihmiset ovat huomanneet että perimmäinen motiivi on joku muu kuin jumppaaminen ...
Ei ainakaan niin noloa kuin minun lökäpöksyasuni:) Saahan sitä kotonaan arkena pukeutua rennosti.
No selittelen aina, jos olen jumppatrikoissa. Heti töistä tullesssa olen asiallisissa työvaatteissa, mutta sitten illemmalla saatan vaihtaa ne jumppavaatteet. Eli ihmiset näkee mua monenlaisissa vaatteissa.
Pitäiskö eteisessä pitää jotain pitkää kylpytakkia tms, jonka vetäis trikoiden päälle, kun ovikello soi?
Miten te muut teette vai oletteko kotona aina asiallisesti pukeutuneita?
Ei sitä tarvitse selitellä. Se selittely siitä tekee noloa, ei ne vaatteet. Ryhdistäydy hyvä nainen.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:45"]
No en kyllä keikistele todellakaan, vaan selitttelen aina, miksi olen jumppavaatteissa.
[/quote]
Älä selittele, jokainen saa olla kotonaan missä vaatteissa haluaa.
7:lle. Harva ystävistäni treenaa kotona. Suurin osa käy kuntosalilla. Siksi selittelen kotitreeniasujani. Mulla ole aikaa käydä kuntosalilla ja kotitöitäkin teen monesti hiki päässä puolijuoksua :).
Olen ajatellut, että pienten lasten isät ovat kyllä nähneet ihan riittävästi naisia trikoissa, joten mä trikoissa en varmaan ole niin pöyristyttävä näky.
Mä jumppaan kans trikoissa ja topissa kotona, mut jos ovikello soi niin kyl mä vedän siihen mieheltä "lainatun" hupparin päälle ennen kuin meen ovelle. En kyllä ajattele että APn puuhissa on mitään outoa, mutta mulla itellä on vähän kiusaantunut olo mennä ovelle niin niukoissa vermeissä.
Mulla on yleensä miesten pitkät kalsarit kotona jalassa :D Jos vieraita tulee (siis ihan vain eteisessä käymään) niin vetäisen yleensä jonkin pitkän neuletakin päälle siksi aikaa, jotta kalsarit näyttää vain legginseiltä. Ehkä joku samantyyppinen voisi toimia aloittajallakin? Tai se huppari mistä joku muukin puhui. Tai sitten vaan lakkaat nolostemasta kotivaatteitasi, suurin osa ihmisistä varmaan itsekin pukeutuu kotona rennommin.
Toppi ja jumppatrikoot on munkin mielestäni liian niukka asu ovelle mennessä. Mulla on kuitenkin aina t-paita topin päällä, mutta mietin, että onko ne trikootkin liian nolot...Toisaalta moni lenkkeilee trikoissa.
t.ap
Tuo pitkä neuletakki on hyvä idea! Alan pitää sellaista eteisessä! Kiitos! t. ap
Mä en ymmärrä, mitä selittelyjä oma kotiasu kaipaa? Ihan oikeesti. Onko niin huono itsetunto, että pitää selitellä sitä, että kotona haluaa olla mukavissa vetimissä? Minä olen aina collegeasussa kotona enkä ikinä selittele kenellekään sitä. Ei ole tullut mieleenkään. Jumppasin tai olin jumppaamatta, mukavissa vetimissä haluan olla kotona.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:34"]Mulla on yleensä miesten pitkät kalsarit kotona jalassa :D Jos vieraita tulee (siis ihan vain eteisessä käymään) niin vetäisen yleensä jonkin pitkän neuletakin päälle siksi aikaa, jotta kalsarit näyttää vain legginseiltä. Ehkä joku samantyyppinen voisi toimia aloittajallakin? Tai se huppari mistä joku muukin puhui. Tai sitten vaan lakkaat nolostemasta kotivaatteitasi, suurin osa ihmisistä varmaan itsekin pukeutuu kotona rennommin.
[/quote]
:DDDDDD "jotta kalsarit näyttää vaan legginsseiltä" :DDDD kertoisitko vielä niiden eroavaisuuden? :`)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:34"]Mulla on yleensä miesten pitkät kalsarit kotona jalassa :D Jos vieraita tulee (siis ihan vain eteisessä käymään) niin vetäisen yleensä jonkin pitkän neuletakin päälle siksi aikaa, jotta kalsarit näyttää vain legginseiltä. Ehkä joku samantyyppinen voisi toimia aloittajallakin? Tai se huppari mistä joku muukin puhui. Tai sitten vaan lakkaat nolostemasta kotivaatteitasi, suurin osa ihmisistä varmaan itsekin pukeutuu kotona rennommin.
[/quote]
:DDDDDD "jotta kalsarit näyttää vaan legginsseiltä" :DDDD kertoisitko vielä niiden eroavaisuuden? :`)
[/quote]
No kalsareissa on edessä sellainen kusiläppä ja takaa roikkuu rumasti pyllyn kohdalta, koska ovat vähän isot ylhäältä minulle. :) Mutta about polvien yläpuolelta tosiaan näyttää ihan legginseiltä, siinä olet oikeassa. Tuolla takilla tosiaan peitän vaan sitä kusiläppää ja rumaa pyllyä :D
Joo tosi noloo. En toisi lapsiani teille kylään
Mulla on mieheni maalitahraiset ja nukkaiset college-housut. Mukavat jalassa.
Ei ole noloa olla kotona kotiasussa. Mutta se mitä luen rivien välistä, lapsen kaverin isälle keikistellään jumppatrikoissa, on kyllä noloa. Todellä ilmeistä, en arvosta.