Bloggaja aikoo kesäkuntoon - tällä kropalla
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/11/2015/01/kuva_erotus.jpg
Aloittaisitko omalla kohdallasi itseruoskinnan, jos näyttäisit siltä kuin tuossa vasemmassa kuvassa?
Entä onko mielestäsi realistista näyttää koko ajan tuolta kuin tuossa oikeassa kuvassa?
Kommentit (85)
Miksi tuollainen kummallinen vartalon vääntäminen kuviin? Aivan luonnoton asento :D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:35"]Bloggaajasta ja tämän elämäntavoista en tiedä mitään, mutta uskomatonta, miten monen mielestä tässä ketjussa tuo vasemmanpuoleinen kuva on jokin kauhea läskipömppis. Olen hoikka, painoindeksi normaalin alarajoilla, harrastan säännöllistä liikuntaa, mutta vatsalihakseni eivät ole erityisen treenatut, joten minun ei tarvitse syödä kuin vähän normaalia tuhdimpi ateria - tai sitten jotain väärää, joka tekee ilmaa - ja näytän ihan varmasti enemmän "läskipömppömahalta" kuin tuo nainen. Oudoksi ovat tosiaan ulkonäköodotukset menneet, jos vasemmanpuoleinen kuva järkyttää "liikunnallisia" ihmisiä. [/quote] Mielenkiinnosta: mitä säännöllistä liikuntaa (jolla on siis jotain vaikutusta kroppaan) voi harrastaa ilman että vahvistaa vatsalihaksia siinä samassa? Eikö kropan liikuttamiseen vaadita keskivartaloa joka tapauksessa?
[/quote]
No itseasiassa jos harrastaa jotain aerobista lajia, kuten pyöräilyä tai juoksua, pitäisi treenata keskivartaloa erikseen, koska se ei automaattisesti vahvistu tuolla treenillä ja keskivartalon voima vaikuttaa hyvään tekniikkaan. Eli siis juoksemalla et saa sixpäkkiä vaan treenamalla keskivartaloa kykenet hyödyntämään sitä lajissa. Keskivartalon lihaskunnon puutteesta voi seurata se, että vaikkapa jännittää hartioita liikaa juostessa eikä saa pidettyä hyvää juoksuasentoa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:35"]Bloggaajasta ja tämän elämäntavoista en tiedä mitään, mutta uskomatonta, miten monen mielestä tässä ketjussa tuo vasemmanpuoleinen kuva on jokin kauhea läskipömppis. Olen hoikka, painoindeksi normaalin alarajoilla, harrastan säännöllistä liikuntaa, mutta vatsalihakseni eivät ole erityisen treenatut, joten minun ei tarvitse syödä kuin vähän normaalia tuhdimpi ateria - tai sitten jotain väärää, joka tekee ilmaa - ja näytän ihan varmasti enemmän "läskipömppömahalta" kuin tuo nainen. Oudoksi ovat tosiaan ulkonäköodotukset menneet, jos vasemmanpuoleinen kuva järkyttää "liikunnallisia" ihmisiä. [/quote] Mielenkiinnosta: mitä säännöllistä liikuntaa (jolla on siis jotain vaikutusta kroppaan) voi harrastaa ilman että vahvistaa vatsalihaksia siinä samassa? Eikö kropan liikuttamiseen vaadita keskivartaloa joka tapauksessa?
[/quote]
No itseasiassa jos harrastaa jotain aerobista lajia, kuten pyöräilyä tai juoksua, pitäisi treenata keskivartaloa erikseen, koska se ei automaattisesti vahvistu tuolla treenillä ja keskivartalon voima vaikuttaa hyvään tekniikkaan. Eli siis juoksemalla et saa sixpäkkiä vaan treenamalla keskivartaloa kykenet hyödyntämään sitä lajissa. Keskivartalon lihaskunnon puutteesta voi seurata se, että vaikkapa jännittää hartioita liikaa juostessa eikä saa pidettyä hyvää juoksuasentoa.
[/quote]
Niin. Eli ko kirjoittaja on siis korkeintaan erittäin huono juoksija tai pyöräilijä. Tätä yritinkin sanoa.
Vääristääkö kuvat vai onko kyseessä hyvin lyhyt ihminen? Enkä tarkoita nyt "haukkua" ketään lyhyeksi (en ole itsekään kovin pitkä), haluan vain tietää sen mitä kysyinkin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:35"]Bloggaajasta ja tämän elämäntavoista en tiedä mitään, mutta uskomatonta, miten monen mielestä tässä ketjussa tuo vasemmanpuoleinen kuva on jokin kauhea läskipömppis. Olen hoikka, painoindeksi normaalin alarajoilla, harrastan säännöllistä liikuntaa, mutta vatsalihakseni eivät ole erityisen treenatut, joten minun ei tarvitse syödä kuin vähän normaalia tuhdimpi ateria - tai sitten jotain väärää, joka tekee ilmaa - ja näytän ihan varmasti enemmän "läskipömppömahalta" kuin tuo nainen.
Oudoksi ovat tosiaan ulkonäköodotukset menneet, jos vasemmanpuoleinen kuva järkyttää "liikunnallisia" ihmisiä.
[/quote]
Mielenkiinnosta: mitä säännöllistä liikuntaa (jolla on siis jotain vaikutusta kroppaan) voi harrastaa ilman että vahvistaa vatsalihaksia siinä samassa? Eikö kropan liikuttamiseen vaadita keskivartaloa joka tapauksessa?