Olen 25 ja 18-vuotias olisi kiinnostunut, mitä tehdä?
Tää nuori nainen tuli vastaan deittisovelluksessa ja ollaan puhuttu jo näkemisestäkin, mietin että onko ok alkaa tapaileen🤔
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No täysikäinenhän se on. Ei pieni ikäero mitään haittaa.
Kiitos mielipiteestä👍
No molemmat on täysi-ikäisiä niin sinäänsä ei ole ongelmaa mutta onhan se kuitenkin tosi asia, että olette elämässä aika erilaista vaihetta. Sinä olet joko korkeakoulussa tai jo työelämässä mutta 18-vuotias on vasta lukiossa tai amiksessa ja hänellä on mahdollisesti vielä vuosia huoletonta opiskelijaelämää edessä.
Täysin ok. Varmista vain, että hän puhuu totta iästään. Yhtään nuorempi ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
No molemmat on täysi-ikäisiä niin sinäänsä ei ole ongelmaa mutta onhan se kuitenkin tosi asia, että olette elämässä aika erilaista vaihetta. Sinä olet joko korkeakoulussa tai jo työelämässä mutta 18-vuotias on vasta lukiossa tai amiksessa ja hänellä on mahdollisesti vielä vuosia huoletonta opiskelijaelämää edessä.
Olen itse kyllä työelämässä mutta ajatellut lähteä vielä opiskelemaan, jos se nyt jotain merkkaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täysin ok. Varmista vain, että hän puhuu totta iästään. Yhtään nuorempi ei saa olla.
Saahan se nuorempikin olla. Itse olin 24v ja neito 17v silloin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan se nuorempikin olla. Itse olin 24v ja neito 17v silloin aikoinaan.
Siis mikä ihme tuossakin on alapeukuttamisen arvoista? Riittää kun on 16 vuotta täynnä. Meidän suhde oli muuten todella intohimoinen ja seksiä täynnä.
Tuon ikäinen nuori nainen on juuri sopivassa lapsentekoiässä. Siinä mielessä hän ainakin on oikein hyvä kumppani miehelle.
No täysikäinenhän se on. Ei pieni ikäero mitään haittaa.