paukkuuko banni feikkitunnuksista?
Onko IP- osoitteenne bannattu feikkitiedoilla rekkautumisen takia tai otettuanne sovitun AV Mamma-nikin? Ainakin uumoilen niin käyvän...
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:45"]Jotenkin tuntuu että tuo rekkautumispakko oli ihan suunniteltu juttu, mutta porsaanreikiä oli vielä liikaa. Kulkivat perässä eri foorumeille katsomaan mitä jengi keksii ja seuraavaksi tukkivat vuotokohdat. Tekaistujen henkilötietojen luomisesta ei ole mitään hyötyä, kun bannaavat IP:n perusteella tietenkin. Paras veto on mykistyä ihan täydellisesti seuraavan vastaavan tempun kohdalla ja lähteä livohkaan. Palsta ei kannata, kun käyttäjät ja mainostajien kohderyhmä yksinkertaisesti haihtuvat ilmaan. Älkää tehkö feikkitunnuksia, älkää tehkö mitään. Ainoastaan ilmoitus muille minne siirrymme evakkoon.
[/quote]
Ellet sitten vaihda Ip
Ei, mutta nyt mikään Sanomatileistäni tai hesarin verkkoplus ei toimi. Tulisikin bänniä eikä niin, että maksan monta euroa päivässä palveluista joita en voi käyttää.
[quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:26"]Onko IP- osoitteenne bannattu feikkitiedoilla rekkautumisen takia tai otettuanne sovitun AV Mamma-nikin? Ainakin uumoilen niin käyvän... [/quote] Ei ole. Äsken ei toiminut (hetken häiriö) mutta nyt toimii ja ilman mitään tietoja sanomatilillä.
[/quote]
Mun veikkaukseni on, että ne joutui laittamaan tunnukset takaisin käyttöön, koska hesarin digilehden tilaajat ei päässeet lukemaan maksettua lehteään tunnusten ollessa lukittuina. Hesarin sivuilla ilmoitus "teknisestä viasta". Lopettaisivat nyt saatana sen valehtelun. Iltalehdelle on vinkkiä laitettu, toivottavasti tarttuvat ja Sanoma saa nokilleen.
Setä Sanoma valehtelee kuin Tuksu konsanaan. Mikään ei kestä päivänvaloa.
[quote author="Av Mamma" time="11.01.2015 klo 12:42"]
[quote author=" AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 12:39"]
Minä pystyn kirjoittamaan tänne nyt kolmella eri tavalla. Jos en kirjaudu, olen vierailija. Jos kirjaudun ja laitan ruksin ruutuun (haluan kirjoittaa nimettömänä), olen vierailija. Jos olen kirjautunut ja en laita ruksia, kirjoitan av mammana. Mielenkiintoista. Ehkä tunnukset lukitaan portaittain ja minua ei ole vielä ehditty lukita. Nyt kirjoitan av mammana nimettömänä, eli näyn vierailijana.
[/quote]
Sama juttu täällä. Aamulla tunnukset poistettu, mutta nyt taas toimii. T: AV Mamma
[/quote]
Nyt kokeilen laittaa ruksin ruutuun joten pitäisi näkyä tämä vastaus vierailijana.