Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ YLEINEN LAIHDUTUSKETJU Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•

10.01.2015 |

Nyt saa riittää! Oon elämässäni laihduttanut 20kg, mutta uhkaavasti alkaa pukkaamaan takaisin. Syön vaan! Tällä viikolla mennyt yhteensä melkein 4 pizzaa ja muuta sontaa!! Se on tunnesyömistä. Tylsyyttäni mässytän. En jaksa tätä tukkoista oloa enää!

Pituutta mulla on 170cm ja painoa 72kg. Viime toukokuussa painoin 64kg ja olin helvetin tyytyväinen. Haluan painaa 60 kiloa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 19, sun ruokavalio kuulostaa samantyyppiseltä kuin mullakin, paitsi että en syö päivittäin riisiä/perunaa/tummaa makaronia. Kunhan pääsen projektissani sinne saakka, että uskaltaudun salille, otan tuon hiilarilisän mukaan samaan tapaan kuin sinäkin.

Oisko sulla vinkkiä noille välipaloille, kun itse tosiaan koetan vältellä maitotaloustuotteiden käyttöä joten rahka ei käy? Toki voin sitä joskus syödä, mutta en tosiaankaan päivittäin kun vatsa ei kestä (eikä iho eikä astma). Jonkun hedelmän/marjoja olen niillä syönyt, mutta vaihtelu virkistäisi...

t. nro 18

Vierailija
22/29 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu... 4 vastausta tuli Läskille rekkauspakon aikana, mutta kun se hävis, niin johan tämäkin ketju heräs eloon.... Ei tarvitse olla nero päätelläkseen mistä johtuu... (ohis)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:32"]

Jännä juttu... 4 vastausta tuli Läskille rekkauspakon aikana, mutta kun se hävis, niin johan tämäkin ketju heräs eloon.... Ei tarvitse olla nero päätelläkseen mistä johtuu... (ohis)

[/quote]

Ohis mäkin; mutta en jaksanut käydä täällä rekkauspakon aikana, koska keskustelut oli tosi hiljaisia. Ja en halua rekkautua, vaan kirjoittaa anonyyminä vaikka viestini ovat aivan asiallisia. Nyt kun se poistui, palasin palstalle.

24/29 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Eilisestä oli pudonnut 100 grammaa (alku sekin on). Tänään oli miehen synttärit ja tilattiin pizzaa. Molemmilla alkaa "laihis" huomenna. Miehen kanssa ollaan molemmat aika herkkupeppuja, joten elämäntapamuutokseen tähdätään.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
25/29 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:08"]

Oma pituus 168 cm, paino jossain 90:n kilon tienoilla. Kolesterolit on just mitattu ja ne on huonot. Tykkään herkuista ja liikun liian vähän eli on aika huono yhdistelmä. Tavoitteena olisi päästä alle 60 kilon eli siihen mitä olen joskus vuosia sitten painanut (aikuisiällä kuitenkin).

Ongelma olis löytää jotain vähäkalorisia herkkuja jostain. Korvaaminen vihanneksilla tai hedelmillä ei ole sama juttu, olen kokeillut.

[/quote]

Herkkujen ei tarvitse olla vähäkalorisia, kunhan määrä on riittävän pieni. Itse olen yrittänyt opetella siihen, että en osta enää esimerkiksi karkkia säkkikaupalla, vaan sen sijaan vaikka lakupötkön tai pienen suklaapatukan, jonka syön nautiskellen. Mielummin pieni määrä oikeaa tavaraa kuin vaikka pussillinen dieettikarkkeja, jotka eivät edes maistu hyvälle.

Vierailija
26/29 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:31"]

Nro 19, sun ruokavalio kuulostaa samantyyppiseltä kuin mullakin, paitsi että en syö päivittäin riisiä/perunaa/tummaa makaronia. Kunhan pääsen projektissani sinne saakka, että uskaltaudun salille, otan tuon hiilarilisän mukaan samaan tapaan kuin sinäkin.

Oisko sulla vinkkiä noille välipaloille, kun itse tosiaan koetan vältellä maitotaloustuotteiden käyttöä joten rahka ei käy? Toki voin sitä joskus syödä, mutta en tosiaankaan päivittäin kun vatsa ei kestä (eikä iho eikä astma). Jonkun hedelmän/marjoja olen niillä syönyt, mutta vaihtelu virkistäisi...

t. nro 18

[/quote]

Jätän kyllä välipäivinä (eli siis päivinä jolloin ei treenata) noita hiilareita ihan vaan ronskisti pois. Olen siitä omituinen että rakastan parsakaalia ja kukkakaalia höyrytettynä, nomnom...

Itse tykkään syödä ananaspaloja välipalaksi. Siis ihan sellainen kaupassa myytävä säilykepurkki jossa vaikka niitä ananaskuutioita (persikkakin ihanaa), sellainen jääkaappiin viilentymään, nami! Varsinkin jos tullut suolaista syötyä, ananas oikein sulattaa suolat ja turvotukset pois :) huom. Jotkut ananakset esim. Lidlissä lilluu mehussa tai siirapissa eli sokerissa! Kiertäkää ne kaukaa! lisäksi tykkään syödä porkkanoita, varsinkin babyporkkanoita ja viinirypäleitä. Varsinkin jos tekee karkkia mieli niin nämä toimii koska ovat melko "sokerisia" eli hedelmäsokeria löytyy.

itselläni on myös kaapissa aina pähkinöitä ja manteleita, jos tekee mieli napostella otan pienen kourallisen niitä ja ison lasin vettä, johan menee ohi. Auringonkukan siemenet on myös herkullisia, niitä saa kuorittuna ison pussin marketista eikä muistaakseni kallista. Huom. Näissä paljon kaloreita kuka niitä laskee eli pieniä määriä!

-painonnostaja-Mamma

27/29 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä pudonnut 400 grammaa! O.o
Tavoitteena pudottaa 500-1000g/viikko. Jos ei ihan "kesäkuntoon" päästä, niin ei se mitään. Pääasiana, että elämäntavat saadaan korjattua.

Vierailija
28/29 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö tähän he joilla oikeasti on laihdutuksen tarve?

Vierailija
29/29 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pituus 168 cm, paino jossain 90:n kilon tienoilla. Kolesterolit on just mitattu ja ne on huonot. Tykkään herkuista ja liikun liian vähän eli on aika huono yhdistelmä. Tavoitteena olisi päästä alle 60 kilon eli siihen mitä olen joskus vuosia sitten painanut (aikuisiällä kuitenkin).

Ongelma olis löytää jotain vähäkalorisia herkkuja jostain. Korvaaminen vihanneksilla tai hedelmillä ei ole sama juttu, olen kokeillut.