KAPINAAN! Muutetaan kaikki syntymäajaksi 1.1.1925 ja
sukupuoleksi mies, riittää siinä sitten Sanomalla ihmeteltävää kun analysoivat mainostajille myytävää kohderyhmätietoa.
Traktorimainokset, here we come.
:D
Kommentit (20)
Näin tein, osoitteenkin poistin vaikkei oikea ollutkaan.
Mahtava idea! Muutettu. Mitä muuta jäynää vielä keksittäisiin?
Pitikö syntymäaika laittaa?
En mä vaan laittanu....
Onko täällä muitakin lappilaisia miehiä vm.-25? Asuuko joku muukin Ryppyreiässä? Kivaa, jos naapureita paikalla.
[quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 00:00"]
Onko täällä muitakin lappilaisia miehiä vm.-25? Asuuko joku muukin Ryppyreiässä? Kivaa, jos naapureita paikalla.
[/quote]
Ryppyreijänkatu 25 täällä, terve Reino! :)
A
Haahaa, mäkin muutin sen :DDD tosin pian kaatuu koko palsta, kun eivät saakaan luvattuja rahoja mainostajilta. Huuups. No ihan sama, barrikadeille!
Saa nähdä miten tämän palstan tosiaan käy.
Syntymästäni on jo niin kauan, etten enää muista tarkkaa aikaa. Siksi en asettanut rekisteröitymisen yhteydessä mitään syntymäaikaa enkä muitakaan erityisiä tietojani. Mutta nehän löytyvät jo historiankirjoista.
[quote author="Ernst Kaltenbrunner" time="11.01.2015 klo 00:12"]
Syntymästäni on jo niin kauan, etten enää muista tarkkaa aikaa. Siksi en asettanut rekisteröitymisen yhteydessä mitään syntymäaikaa enkä muitakaan erityisiä tietojani. Mutta nehän löytyvät jo historiankirjoista.
[/quote]
Jos et ole ihan varma asiasta, laita vaikka vuoden ensimmäinen päivä vuonna 1925. Ja jos et ole ihan varma sukupuolesta, valitse mies. Pienillä valinnoilla saa ihmeitä aikaan.
... ai niin, jos sinulla on nyppyyntyneitä tyynynpäällisiä, askartele niistä taistelulippuja ja liity meihin Taistelumammoihin! :)
Tehty. Olen 90-vuotias sotaveteraani, jonka osoite viittaa Helsingin Ruttopuistoon.
Joo, mukana ollaan ysikymppisten AV Mammojen ukkokerhossa.
Vieläkään ei näy Tena-mainoksia tai hunajaisia kuvia idyllisistä hoitolaitoksista. Jospa sitten ensi viikolla kun arki taas alkaa.
Mä oon niin mukana tässä hommassa :)
Joo olen jo muuttanut.
t. 90-vuotias mies, postinumero menee Lappiin.