Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pelaaminen- kenen vika

Turhautunut
01.11.2021 |

Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 5v ja asuneet saman katon alla 3v. Olemme molemmat 27v, työssäkäyviä ihmisiä.

Ongelma on se, että mies vielä tässä iässä pelaa tietokoneella. Yleisemmin muutamia pelejä, jotain ammuskelupeliä kavereiden kanssa, jotain lentosimulaattoria ja yhtä rakentelupeliä. Mies pelaa kun olen harrastuksissa tai muuten kun on yksin kotona, satunnaisesti pelaa kun olen kotona, mutta samalla kun luen tai piirrän tms.

Pelaaminen kuitenkin häiritsee, sillä mielestäni lähes kolmekymppinen ei saisi pelata jollain tietokoneella, se on lasten ja teinien hommaa. Esimerkiksi isäni ei koskaan pelannut millään koneella vaan katsoo elokuvia, tv-sarjoja tai nykyään Netflixiä.

Mies sanoo, että pelaaminen on hänelle mukavaa viihdettä ja samalla voi jutella kavereiden kanssa, mutta eivätkö he voisi katsoa jotain sarjaa yhdessä? Kovasti hän koittaa sanoa, että miten se eroaa että hän katsoisi Netflixiä koneella olemisen sijasta, mutta ei tajua kun koitan selittää näiden olevan täysin eri asioita ja se Netflix olisi mulle täysin ok

Olenko kohtuuton?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton. Ihan samalla tavalla tuo on viihdettä itselle, kuin leffa tai kirja. Kukin tehköön mitä haluaa. 

Olen kohta 50-vuotias ja pelaan välillä. Samoin muuten pelaa 75-vuotias appiukko. 

Vierailija
22/23 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tehdä asialle jotain että sinä muuttuisit miehen silmissä mielenkiintoisemmaksi kuin pelit. Itse miehenä pelaan aivan liikaa mutta pelit pysyy mielenkiintoisempanan kuin keskustelu ihmisen kanssa jonka katse ja kiinnostus on liimattu puhelimeen ja suomesta saataviin tykkäyksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko tehdä asialle jotain että sinä muuttuisit miehen silmissä mielenkiintoisemmaksi kuin pelit. Itse miehenä pelaan aivan liikaa mutta pelit pysyy mielenkiintoisempanan kuin keskustelu ihmisen kanssa jonka katse ja kiinnostus on liimattu puhelimeen ja suomesta saataviin tykkäyksiin

Tässä ei ongelmana ollut että mies ei huomio häntä pelaamiselta koska pelaa omalla ajallaan kun nainen on poissa tai harvoin kun on kotona mutta lukee tai piirtää. Ongelma oli että pelit ovat naisen mielestä lapsellisia ja pitäisi katsoa netflixiä niiden sijaan.

Tosin koko ap:n aloitus on väsynyt provo joita pukkaa tämän tästä palstalle.