Jos tanssii tyttöparina, voiko molemmilla olla leveä vannehameellinen vanhojentanssimekko?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole mikään demi.fi 🙈
Ei demiä ole enää.
Voi tulla ongelmia jos on helmassa paljon paljetteja tms koristetta jotka voi takertua parin mekkoon.
perinteet kunniaan kirjoitti:
Ei lesboja vanhojen tansseihin.
Neeh, ei ole siitä kyse, oppilaista vain n. joka neljäs on miespuolinen.
Ap
Vanne antaa kyllä myöten, joten en usko, että on ongelmaa.
perinteet kunniaan kirjoitti:
Ei lesboja vanhojen tansseihin.
Minkä vuoden perinteistä puhutaan? Itse tanssin tyttöparina vuonn 1993, kun ei ollut riittävästi poikia jokaiselle pariksi.
Voisiko poikia lainata toisesta koulusta? Minun tytär tanssii eri koulussa opiskelevan kaverinsa kanssa. Ainakin yksi tyttöpari tanssii niin että toisella on mekko ja toisella puku
Miksi pitäisi olla vannehame, tyllialushameella täyteläistetty mekko olisi parempi ja myötäisi enemmän ilman vaaraa siitä, että vanne nousee toiselta puolelta.
Mutta kyllä molemmila voi olla isot hameet. Ojentaa sitten niitä käsiä vähän pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko poikia lainata toisesta koulusta? Minun tytär tanssii eri koulussa opiskelevan kaverinsa kanssa. Ainakin yksi tyttöpari tanssii niin että toisella on mekko ja toisella puku
Aina tämä ei ole mahdollista, omalla teinilläni meni tämä suunnitelma puihin kun tuntikiertokaavio muuttui muissa lukioissa paitsi oman teinini lukiossa. Käytännössä siis on mahdotonta ottaa tällöin toisesta koulusta paria.
Entäs joku ykkösistä? Täällä pienessä lukiossa ei ollut yhtäkään poikaa joten kaikkien parit oli muitakin kuin kakkosia. Osalla oli ykkösiä, osalla ysiluokkalaisia ja jollakin taisi olla oma poikakaveri amiksesta.
Laittakaa sumo puvut päälle niin olisi vielä koomisempaa
Vierailija kirjoitti:
Amiksessa on poikia
Joo mutta eivät oikein ehdi lukion kursseille, harjoitukset on osana koulupäivää.
Onko jossain lähellä varuskuntaa? Sieltä vois kysyä pareja myös.
Mutta varsinaiseen asiaan, kyllä tanssiminen varmaan onnistuu vannehameillakin. Tai sit tosiaan muhkea tyllialushame.
Mnä ja kaverini tanssimme vannehameissa 80-luvulla. Isoissa vannehameissa. Vanne nousee tanssiotteessa toiselta puolelta nilkkojen yläpuolelle, muttei sen enempää, koska krinoliinin rakenteen on tarkoituskin antaa periksi. Me muuten kuljimme koululle kaksiovisessa autossa, minä takapenkillä, joten vanne ei ole ollenkaan niin hankala kuin voisi luulla.
Vierailija kirjoitti:
Mnä ja kaverini tanssimme vannehameissa 80-luvulla. Isoissa vannehameissa. Vanne nousee tanssiotteessa toiselta puolelta nilkkojen yläpuolelle, muttei sen enempää, koska krinoliinin rakenteen on tarkoituskin antaa periksi. Me muuten kuljimme koululle kaksiovisessa autossa, minä takapenkillä, joten vanne ei ole ollenkaan niin hankala kuin voisi luulla.
Ja tässä vielä vähän makua siitä, miten krinoliini liikkuu.
Tämä ei ole mikään demi.fi 🙈