Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykissä kolmasosa pelastus-, sairaanhoitohenkilökunnasta ja poliiseista erotetaan koska ei ole ottanut rokotesarjaa

Vierailija
01.11.2021 |

Siellä puhutaan jo 4. tehosteannoksen ottamisesta kehoon. Pelastushenkilökunnasta vain reilut puolet on ottanut 1 pistoksen liuosta. Luvassa jännät ajat Nykille ja poismuutto kiihtyy. Myös liuossarjan ottaneet eroaa isoina aaltoina. Suomessa poliitikot seuraa innokkaana. Onhan Nyki tietyllä tavalla uusliberaaliuden mallikaupunki suomen poliitikoille.

Kommentit (18)

Vierailija
2/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa jo sairastanut koronan. Ja silti pitää mennä rokotteelle tai lomautetaan. On tämä kummallista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa jo sairastanut koronan. Ja silti pitää mennä rokotteelle tai lomautetaan. On tämä kummallista touhua.

Ei suomessakaan suostu kunnallinen testaamaan onko jo korona sairastettu. Pakotetaan ottamaan käytännössä etukäteen lääkehoito koronaan, vaikka se on jo sairastettu ja ei kuulu riskiryhmään. Ja vaiikei se estä kantamasta virusta ja sairastumistakaan..

Vierailija
4/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis ihan fine, että ihminen kuolee tulipalossa, johonkin kohtaukseen, kun ambulanssi ei tule tai rikoksen uhrina, kun poliiseja ei riitä. Tai jopa koronaan, jonka on saanut rokotetulta pelastushenkilöltä. Mutta rokottamaton poliisi tai palomies on valtava uhka. Voi luoja, missä järki!

Vierailija
5/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tehdään siksi, koska sitä on testattu muissa kaupungeissa hyvällä tuloksella. Siis rokotteiden otto kiihtyy ja taudin leviäminen vähenee.

Lisäksi osa on kuitenkin poissa koronan takia, joten suunnilleen sama määrä vähenee työvoimasta.

Niin luki uutisessa. No niin trollit, alapeukkujen aika.

Vierailija
6/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottaminen ja lomautus ovat eri asioita.

Vierailija
7/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän tehdään siksi, koska sitä on testattu muissa kaupungeissa hyvällä tuloksella. Siis rokotteiden otto kiihtyy ja taudin leviäminen vähenee.

Lisäksi osa on kuitenkin poissa koronan takia, joten suunnilleen sama määrä vähenee työvoimasta.

Niin luki uutisessa. No niin trollit, alapeukkujen aika.

Oletko tyhmä vai otatko jonkun poliitikon jutut noin täydestä? Minun matikan mukaan jos siellä on JO kolmas osa poissa sairauksien takkia eikö kolmas osa käytössä olevasta henkilökunnasta tarkoita itse asiassa sitä, että työvoimaa on enintään puolet rivissä.

Vierailija
8/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saavat korvaavat työntejät tilalle - ehkä vielä miettivät hetken aikaa?

Vierailija
9/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet työkykyiset ja haluiset ihmiset pakkikselle kokeellisen piikin puuttumisen takia. Seuraavaksi pakkoleirit?

Vierailija
10/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykissä on jotain 35000 poliisia ja 9 miljoonaa asukasta.  Jos Suomessa, tuossa maailman parhaassa maassa missä kaikki tiedetään paremmin kuin muualla, riittää 7000 poliisia 5 miljoonan kansalle huomattavasti laajemmalla alueella, riittää Nykissäkin varmaan vallan mainiosti 24000 pollaria huomattavasti pienemmällä alueella.

Vierailija
11/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kaikki palstan foliot lentolippua ostamaan ja sinne Valkoisen Talon eteen heiluttelemaan kylttejä sekä hiilihankoja. Hus!

Vierailija
12/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla nyt syttyisi kämppä tulee, niin pitäisikö alkaa ruiskumiehiltä koronapassia kysymään? Että sori nyt vaan, mutta kun ei ole sitä rokotetta, niin et voi tätä mun kotia sammuttaa. Jään odottamaan rokotettua palomiestä.  Mulle on ihan sama, vaikka tulisi tauti päällä sammuttamaan, kunhan joku tulee. 

Vierailija
13/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saavat korvaavat työntejät tilalle - ehkä vielä miettivät hetken aikaa?

Tänään laittaa jengin pellolle. Niin on päättäneet, eivät mitään mieti. Lääketehtaat käski ja poliitikot toimittaa.

Vierailija
14/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla nyt syttyisi kämppä tulee, niin pitäisikö alkaa ruiskumiehiltä koronapassia kysymään? Että sori nyt vaan, mutta kun ei ole sitä rokotetta, niin et voi tätä mun kotia sammuttaa. Jään odottamaan rokotettua palomiestä.  Mulle on ihan sama, vaikka tulisi tauti päällä sammuttamaan, kunhan joku tulee. 

New Yorkissa pelastajat tulee paikalle tartuttamaan koronan, Suomessa puolestaan ahdistelemaan.

Vierailija
15/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellista oman oksan sahaamista parhaimmillaan. Tulee likaista jälkeä.

Vierailija
16/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Sairaalat muka täynnä, eikä hoitohenkilökuntaa riitä, mutta hyvin voi antaa potkut kymmenille tuhansille hoitohenkilökuntaa kuuluville. Something doesn't add up. Mistä tässä oikeasti on kyse? Kiinnostus ottaa piikki on nyt, jos mahdollista, pienempi kuin koskaan. En ota!

Vierailija
17/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan. Rikostilastot ovat räjähtäneet jo valmiiksi New Yorkissa niin päättäjät ovat ilmeisesti ottaneet Irwinismin ohjenuorakseen asian hoidossa, menköön kaikki muukin kun tuolle tielle on lähdetty.

Vierailija
18/18 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyjorkki nyt on ihan saa tanan kuppanen mesta muutenkin. Ei siellä näe vähääkään oikeata amerikkaa, se on yksi iso monikulttuurinen hom ostelu ja hienosto huumeitten imurointi paikka. 

Minusta koko läävän saisi ampua maan tasalle.

Aitoa ameriikka eletään vielä etelässä ja keskilännessä.