MINÄ OLEN ALOITTANUT KAIKKI KETJUT
Tiedoksenne, että täällä on oikeasti vain YKSI AV Mamma ja se olen minä! Olen aloittanut lähes kaikki ketjut ja keskustelen itselleni. Palstan taso nousi heti kun minä pääsin valtaan.
BUAHAAHAHAHHAA
Kommentit (68)
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 16:44"]
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 16:40"]
Vähän on kyllä hiljentynyt palsta, kun en ehdi kaikkialle vastata heti, mutta kyllä tämä tästä!
T. AV Mamma
[/quote]
Niinpä :/
[/quote]
[quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 18:31"]
MINÄ OLEN KIRJOITTANUT KAIKKI VIESTIT, MUHAHAHA VEDIN PAREMMAKSI!
[/quote]
Vähän on kyllä hiljentynyt palsta, kun en ehdi kaikkialle vastata heti, mutta kyllä tämä tästä!
T. AV Mamma
itselles vastailet.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:18"]
T. AV Mamma
itselles vastailet.
[/quote]
[/quote]
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 16:29"]
Tiedoksenne, että täällä on oikeasti vain YKSI AV Mamma ja se olen minä! Olen aloittanut lähes kaikki ketjut ja keskustelen itselleni. Palstan taso nousi heti kun minä pääsin valtaan.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4409872/ketju/av_mamman_kevatkimara_jatkotarina_jatka_itse
BUAHAAHAHAHHAA
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:56"]
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 18:32"]
Minä minä minä!!! MINUN YHDEN AINOKAISEN IKIOMA PALSTA HAHAHHHAHA!!! SUOMEN SUURIN FRIIKKI ON SYNTYNYT!!! MINÄ!!!
[/quote]
[/quote]
Olet Narsisti!
BUAHAAHAHAHHAA
[/quote]
Sabotoin ketjusi
t. übertrolli, Mies 29:n, zombin, pyhävulvamiehen, ammattivalittajan, persetytön, K:n ja sir Leoncen luoja.
SINÄKIN OLET KEKSINTÖNI AV-MAMMA!!!!!!!!
SINÄKÖ MUKA?! SIIS MINÄ?!? No tottakai olen aloittanut kaikki ketjut ja tapellut ja riidellyt itseni kanssa!!!!!
Minä minä minä!!! MINUN YHDEN AINOKAISEN IKIOMA PALSTA HAHAHHHAHA!!! SUOMEN SUURIN FRIIKKI ON SYNTYNYT!!! MINÄ!!!
Miksi esiinnyt minuna, NÄÄTÄ! !
Näköjään joo. Olet AV Mammoista suurin ja kaunein, sekä aina paikalla. :)
Av mamma, kai tajuat että kun vastailet omiin viesteihisi, nikkisi paljastaa sinut tuolla vasemmalla yläkulmassa harmaalla.. huvittaa kyllä että jollakin on aikaa ja viitseliäisyyttä kirjottaa etusivu täytee aloituksia.. :D
BUAHAAHAHAHHAA
[/quote]
[quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 18:31"]
[/quote]
Tulipas ikävä kaikkia ihania AV-mammoja kun tämän luin :(
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 18:32"]
[/quote]
Minä