Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä voi tehdä raskausarville?
01.11.2021 |
Vatsassa pari arpea, jotka vähän kutisee. Kun tunnustelee, niiden kohdalla tuntuu ihan sellainen ura jossain ihon alla, siis jonkin sortin halkeama. Pitäiskö noiden umpeutua itsekseen joskus? Ihon pinnalla näkyy punaisina viiruina.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla ei tullut raskauksissa noita, mutta teini-iässä tuli paljon nivusiin ja vähän rintoihin. Oli ihan kirkkaan punaisia silloin... miehelläni myös selässä niitä, samoin mun veljelle tuli teininä selkään. Itse rasvasin niitä peruskosteusvoiteella, se auttoi kutinaan. Parikymppisenä olivat muuttuneet aika huomaamattomiksi, aivan samanvärisiä kuin iho muuten. Ne ei oikein rusketu kesällä, mutta ei näytä niin pahalta. Kun eivät punnita enää niin näyttävät ohuemmilta eivätkä sellaisilta railoilta. Luulen, et niitä voisi käsitellä myös esim. jollain laserilla jos häiritsee paljon, aika monia arpia voi. Yleensä niitä tulee vähän enemmän kerralla, että käsittelyt voi kyllä sitten maksaakin. Jos niitä tulee raskaudessa niin jos maha muuten palautuu hyvin takaisin litteäksi niin raskausarvetkaan eivät varmasti näytä pahalta enää sitten kun ovat haalenneet. Tai itse ainakin tykkään jopa mun venymyisarvista nivusissa, ne on niin haaleat raidat kuitenkin vaan. Silloin kun niitä tuli niin kyllä hirvitti.