Iltatyö + parisuhde = ?
Ollaan seurusteltu nyt vähän päälle 1,5v. Mies täyttää 21, itse olen 18. Koko vuoden 2014 mies oli armeijassa ja nähtiin maksimissaan 4krt/kk (välillä tosin oli 4pv-7pv lomia). Tuo aika oli jotenkin todella vaikeaa, ja se näkyi parisuhteessakin. Nyt mies vihdoin kotiutui ja haki töitä vartijaksi. Sai työn ja paikalla sanottiin, että työ on ilta ja viikonloppu työtä. Itse käyn koulussa aamusta iltapäivään. Ei asuta yhdessä. Työt alkavat viikon päästä ja tässä nyt mietin, että mites meidän kannattaisi jatkaa. En jaksa enään päivääkään sitä helvettiä, että nähtäisiin pari kertaa kk, kun miehellä on vapaa päiviä. Työ on vakituinen.
Kommentit (4)
Sanni, luo uudet tunnukset ja valita ylläpidolle. Nyt näkyy sekä nikkisi (Sammi ...) että nimesi (Sanni ...)
Kai se nyt oli odotettavissakin, että vartijan työ on ilta- ja yötyötä. Mutta voittehan te nähdä, kun miehellä on yövuoro? Siinä sun koulun jälkeen ja ennen miehen työvuoroa. Perseestähän toi kyllä on, mutta jos suhde ja mies on oikeasti hyvät niin älä vielä lannistu.
T: Etunimi kaimasi
Olen ollut samanlaisessa suhteessa, joka ei pidemmän päälle toiminut. Toivottavasti te saatte sen jotenkin toiminaan. :)
Sun nimes näkyy