Olenko ainut jonka mielestä tämä uudistus on hyvä XDD
Kommentit (28)
No eipä täällä viitsi samalla nikillä keskustella kovin laajasti ihan kaikista eri aiheista. Tututhan voi yhdistää minut nimimerkkiin jos huomaavat mielipiteiden yhteneväisyyden nimimerkkiin.
Nyt saattaa paskapuheet levitä noihin muihin keskusteluihin, jotka ovat aikaisemmin pysyneet siisteinä rekisteröitymispakkonsa vuoksi.
Ei mua haittaa. Mutta illaksi pitää hakea juustoja ja punkkupullo, jotta jaksaa luoda parikymmentä "sivupersoonaa". Tästä voi tulla oikeasti hauskaa.
t. Riitta50, jolla kiusalliset peräpukamat
IhqTeini, jolla ei rahaa rakennekynsiin
Äityli82, jonka mies ei ymmärrä
jne jne jne
Joku muutti tän nikin *nauraa ääneen*
[quote author="waldemad" time="10.01.2015 klo 02:13"]
Kyllä ihan kenen tahansa älykkään ihmisen mielestä tämä tekee hyvää palstalle. En ehkä itse olisi valinnut tuolla järjenjuoksulla tuota nikkiä.
[/quote]
Ah, miten mahtipontista.
Hyvää uudistuksessa on kommentoinnin vaivattomuus, jos nyt sisältökysymyksiä ei tarkastella.
Koskaan ei tiedä, kuka tulee käymään
Mä en tavallaan ymmärrä, miksi joku on edes palstaillut av:lla, jos ei ole tyylistä tykännyt ennen uudistusta. Sehän olisi ollut aivan sama palstailla jossain muualla, eiväthän kaikki palstat olleet yhtä, noh, karuja. Mun mielestä ainakin se oli koko av:n idea, että anonyymisti lauottiin niitä kärjistettyjäkin mielipiteitä. Aiheet oli välillä luokattoman huonoja, mutta tämän jälkeen ne ovat luokattoman tylsiä.