Menen nukkumaan, AV on TYLSÄ!
Kommentit (8)
Pitää siis kehittää joku mielenkiintoinen aihe mistä jutella. Minua ei ainakaan vielä väsytä.
Musta jotenkin tuntuu kauhean vaivalloiselle keskustelu. Tekee mieli mennä pois. Ensimmäinen kerta ehkä ikinä kun tulee mieleen tällainen AV:olla. Sanoma teki suuren virheen, koska tämä paikka tulee kuolemaan. Tänne ei tulla keskustelemaan asiallisesti nickeillä vaan poistetaan paineita anonyymisti.
Joo multakin mennyt oudosti tunnelma. Ei oo enää mitään sanottavaa tai kerrottavaa. Tai ainakaan ei voi enää valittaa omista asioistaan. Tarpeeksi paljon kertoo eri aihealueista samalla nikillä niin ihmisille syntyy jo joku kuva henkilöllisyydestä vaikkeivat nimeä tiedäkään. Parhaita oli just ne keskustelut "miksi mun alapäästä kasvaa yrttejä" tyyliset. Kuka niitä nyt enää kehtaa laitella vakinimimerkillä?
Menen myös nukkumaan. Innosta puhkuen tulin av:lle ja nyt olen tunnistettavissa. Av-mammat, te ette ole koskaan pettäneet! Pysytään vahvoina ja yritetään jatkaa. Jos nämä nimimerkit jäävät pysyviksi niin tämä paikka ei kyllä tule entiselleen.
kyllä tässä meinaa uni tulla, keskusteluja ei suuremmin synny. Illan suurin huvi on ollut naureskella muiden oivaltaville nimimerkeille :) Ehkä huomenna herään ja tämä painajainen on ohi...
samaa mieltä! meen kans. Hyvää yötää < 3