Haittaako jos kokee ettei vain jaksa herätä aamuisin, tai olla töissä 40 tuntia viikossa, ja on sen takia työtön? Töitähän ei kuitenkaan ole kaikille tarjolla
Eli ihan sama vaikka kaikki työttömät seisoisivat päällään, niin vain pieni osa työttömistä työllistyisi kun kaikki avoimet paikat täytettäisiin.
Eli eikö se ole ihan sama jos joku sitten vain on työttömänä sen kummemmin stressaamatta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua hävetä olla työtön ja elää sossun rahoilla? (Jos opinnoillasi/kokemuksellasi saisi töitä)
Minä olin parikymppisenä iltatöissä kun halusin bailata öisin ja nukkua aamulla. SMiksi hävetä? Mikä pointti tässä oli?
Se, että minä olen sen verran "ylpeä" että haluan pärjätä itse ansaitsemalla rahoillani. Jos haluan ostaa jotain niin ostan jos on tai säästän niin kauan kunnes on tarpeeksi.
Jokainen tietenkin valitsee elämänpolkunsa, mutta kannattaa kuitenkin jotenkin varautua siihen, että eläke ei tule olemaan hääppönen, jos sluibailee duuneista koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Siksikö minä pitkäaikaissairas painan perze ruvella töitä, että sinä haluat kääntää kylkeä aamulla? Väsyttää se perskeles minuakin, et uskokaan miten paljon! Eiköhän jäädä kaikki aamulla peiton alle genitaalikarvojamme rapsuttelemaan ja sormiamme nuuhkuttamaan.
En minä tiedä? Kerro meille miksi juuri sinä painat perze ruvella töitä vaikka ei ole mikään pakko? Kukaan ei pakota ja yhä useampi alkaa tajuta sen ja se on hyvä. Elämässä ei ole sen kummempaa merkitystä viettipä sen töissä tai pilviä laskien. Ihmisten tehtävä on elää. Poliitikot ovat niitä pitkän aikavälin miettijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Siksikö minä pitkäaikaissairas painan perze ruvella töitä, että sinä haluat kääntää kylkeä aamulla? Väsyttää se perskeles minuakin, et uskokaan miten paljon! Eiköhän jäädä kaikki aamulla peiton alle genitaalikarvojamme rapsuttelemaan ja sormiamme nuuhkuttamaan.
Irtisanoudut sitten vaan. Joku parin kuukauden karenssi tulee, mutta sitten saat vaan maata, jos niin haluat.
Ei, tukijärjestelmä on liian hyvä.