3 päivää jatkunut päänsärky.
Olen viikolla 37+4 ja minulla on 3 päivää putkeen ollut todella kova päänsärky ja sydämentykytystä ja koko keho menee yhtäkkii aivan punaiseksi. Minulla on neuvola ensi viikon tiistaina joten ajattelin tietenkin ottaa asian puheeksi siellä mutta onko teillä fiksuilla av-mammoilla nyt jotain neuvoja? :) Mistä luulette että voisi johtua? Ja en viitsisi hirveesti särkylääkkeitä syödä vaikka yksi päivä oli aivan pakko ottaa 500 mg panadol kun ei voinut nukkua kun niin sattu. Voiko olla verenpainetta? Koko raskauden ollut ihan ok verenpaine. Te jotka luulette että tiedätte mistä johtuu niin voisitteko yrittää auttaa minua tietämätöntä? Kurja olla kun ei tiedä pitäisikö mennä lääkäriin vai pitäiskö vaan todeta että tämmöstä tämä loppuraskaus on.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Kommentit (6)
LÄÄKÄRIIN JA HETI!!!! Voi liittyä raskausmyrkytykseen ja siksi et voi odottaa edes aamuun saati sitten tiistaille.
http://www.vau.fi/raskaus/Terveys/Vaivat-ja-komplikaatiot/Tunnista-raskausmyrkytys/
Minä menisin tuossa tilanteessa lääkäriin ainakin sen verenpaineen mittauttamaan. Nimim.kymmenen lapsen äiti
Johtuu vaan siitä kun äijä on vongannut seksiä. Kyllä se päänsärky menee ohi kun äijä kyllästyy odottamaan.
Olisin jo lääkärissä.
Ei ole turhaa käyntiä sinun tilassa!
Jep, mars päivystykseen. Mieluummin "turha käynti" ja mielenrauha kuin vakavat komplikaatiot. Jos siis edes olisi turha käynti.
No eiköhän kannata käydä synnärillä näytillä, voi olla raskausmyrkytys.