Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minullekko nauroi?

Vierailija
09.01.2015 |

Tänään mun oli ihan pakko mennä Jumbossa kiireesti vessaan, vatsaa väänteli ikävästi. Heti kun istahdin pytylle, pääsi ilmoille aika kova pärinä ja löysä kakka ropelsi pyttyyn.

Viereisestä kopista kuului oikein naurun purskahdus, hihitystä ja sitten teennäistä rykimistä. Onneksi "naapuri" lähti pois vessasta ennenkuin itse pääsin pytyltä.

Ihan kuin olisi myös kuulunut kännykän ääniä, ettei vaan äänittänyt loppuja pärinöitäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ehti äänittää ja mitä sitten vaikka olisikin ;o) Elämän hauskoja koettelemuksia.

Vierailija
2/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullehan se nauro niinkuin minä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nauraa minulleeeehh

Vierailija
4/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikka oli soittamassa jollekki. Ja just ku toisessa päässä vastattiin, niin sieltä kopista kuulu ne paskapörinät?

Vierailija
5/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran purskahdin yleisen vessan kopissa nauramaan aivan äkkiarvaamatta. Syynä oli se, että olin nukkunut todella vähän edeltävinä öinä, eli väsymystä oli.

Vierailija
6/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä nauroi. Siellä oli varmaan joku joka ei koskaan ulosta eikä varsinkaan ole koskaan maha sekaisin.

Vierailija
7/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenelle muulle

Vierailija
8/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on vatsat sekaisin? Ei se nyt ihan normaalia ole. Pitäisi tuntea itsensä sen verran hyvin, että tietää millainen ruoka on omalle suolistolle sopivaa. Kannattaa myös käyttää maitohappobakteereja säännöllisesti, esim. relatabs.

Vierailija
9/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että naurattaa, kun kuvittelen tilannetta. 

Vierailija
10/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on paskalla vieruspöntöllä niin en ole koskaan sitä ääneen nauranut. Melko outoa tuollainen repeily. Nää varmaan nauraa muutenki ihmisille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi