Take Away sushia Helsingissä? Hyvää ja kohtuuhintaista?
Moi, olen antanut itselleni kertoa, että täällä osataan neuvoa lähes asiasta kuin asiasta.
Joten: saako Helsingistä viikonloppuisin säädyllistä ja kohtuuhintaista take away sushia mistään? Mieluiten keskustan alueelta, Kluuvi, Kamppi, Töölökin käy Tunturikadulle asti. Tai jonkun ratikkalinjan varrelta.
Kommentit (11)
Munkkivuoren ostarin Sushi-San on erittäin hyvä.
Rice Garden Hakaniemessä tekee ainakin, luulisin että Kaisaniemen ja Kallion ravintolatkin.
Todella hyvät sushit ja lisukkeet.
Sushibar, joko Uudenmaankadulla tai Fredalla. Parasta sushia mitä olen Suomessa syönyt tähän mennessä. :)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:29"]
Sushibar, joko Uudenmaankadulla tai Fredalla. Parasta sushia mitä olen Suomessa syönyt tähän mennessä. :)
[/quote]
Komppaan!
Minä tykkään Gyosai Sushista Runeberginkadulla, Töölöntorin eteläpuolella rinteessä.
Sushibar, parasta sushia mitä Suomesta saa! :-)
Sushi-San on minustakin tosi hyvä. Ei tietysti keskustassa ja taisi ehkä olla auki vain la eikä su.
Aluerajat huomioiden Sushibar. Töölön hyvät paikat on Taka-Töölössä, täällä Etu-Töölössä (johon Tunturikatu kuuluu) ei ikävä kyllä ole. :p
Kiitti, Fuku vaikuttaa todella hyvältä tarpeisiimme nähden.
Tulen tapaamaan salarakasta, samalla suunnallakin kuin romanttinen hotellimme :)
ap.
Fredalla oleva Fuku on hyvä.
http://www.fukuhelsinki.com/take-away1/