Menkkoihin menee joka kuukausi 15e
Tamponit ja siteet on törkeen hintasia. Sen 15e vois käyttää paremminkin.
Kommentit (38)
Oho, mulla menee ehkä pari euroa siteisiin. Käytän osittain kestositeitä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:22"]
Onhan se tasa-arvoa ja huojentavaa, että pillu aiheuttaa sekä harmia että kustannuksia myös naisille. Hyvä tieto tämä on. Lisää huonoja kokemuksia?
[/quote]
:D
Meinasin just tulla kommentoimaan, että naisilta taas ei kulu seksiin yhtään rahaa. Mies on melkoinen hunksi jos yhdellä drinkillä saa - ja sekin jo maksaa tuon 15e.
Todellakin suosittelen kuppia. Niissä on malleissa vähän eroa, mulle kävi Lunette paremmin kuin Mooncup. Ei tulis mielenkään käyttää hiostavia "vaippoja" kun on fiksumpi vaihtoehtokin olemassa.
Mulla kuluu yksi tai kaksi tamponia pahimpana päivänä, jos satun liikkumaan ulkona, lopun aikaa kuljen vessapaperia häpyhuulten välissä. Köyhyys on ihmeellinen asia.
Ootko kokeillu halvempaa sidemerkkiä?
Ite todennu "merkittömät" (X-tra, Pirkka, jne) edulliset näitä brändituotteita (esim. Libressd) toimivimmiks.
Käytän osittain kestositeitä. Xtra-siteet ei paljoa maksa ja taitavat olla suomalaisia jopa.
Kestositeet tulee tosi halvaksi. Tietty kertahankinta on suht suuri, mut nytkään en ole ostanut kestoja vuosiin. Ostan ehkä 6 jotain euron Euroshopper-sidepussia lisäksi vuodessa, joten ei nuo kulut ole juuri mitään. Ekologista, terveellistä, ihanaa ja edullista.
Oon jo vuosiakäyttänyt X-tra pitkiä siivekkeellisiä yösiteitä (päivä)siteinä ja synnytyksen jälkeen sekä joskus runsasvuotoisina öinä käytin Rainbow-"vaippoja", eli sellaisia hirmu suuria siteitä. Eivät kummatkaan maksa paljoa ja ainakin mulle juuri sopivanlaisia, toisin kuin kalliimmat ja aivan muoviset siteet.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:21"]Kuukuppi maksaa saman verran mutta sen saman kupin voi käyttää 1-2 vyotta jos huolehtii siitä hyvin [/quote] Mulla ollut 6v sama. Keitän 2 krt kuussa. Pitäisköhän ostaa uusi? Ei se kyllä mitenkään huonolta näytä.
[/quote]
Sama täällä. :)
Tiedättekö että mistä voi ostaa kestositeitä? :)
Kipulääkkeisiin menee kans ihan liikaa rahaa!
Mulle menee ehkä 3€/kk. Käytän siteitä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 22:10"]
Tiedättekö että mistä voi ostaa kestositeitä? :)
[/quote]
Googlaa "kestoside". Tulee heti ekana yks fiksun näkönen nettikauppa.
Siksi kannattaakin ostaa kuukuppi ja käyttää pelkästään sitä.
Mulla ollu 8. Keitetty ja toimii edelleen. Kuka sitä kattelee?