Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on vienyt lompakostani kondomin

Vierailija
09.01.2015 |

Mulla on ollu kortsu lompakossa, se on ollu sielä monta vuotta ja ollaan asuttu yhessä jo monta vuotta ja meillä on lapsiki. Olen sen siellä joskus huomannu ja vanhaksikki se on iät ajat sitte menny, ei oo vain tullu heitetyks pois vaikka en sellasella mitään tee... tänään kuitenki huomasin että se on kadonnut. Haluaisin antaa asian olla, mutta minulla on aina ollut vaimooni luotto ja käsitys että toisten lompakoihin, puhelimeen ja muihin henkilökohtaisiin tärkeisiin esineisiin ei kajota. En tutki vaimoni puhelinta enkä lompakkoa vaikka olisi usein tilaisuus, koska mä luotan häneen. Mitä mun pitäis tehä tai miten asia nyt hoitaa? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu mieleen kysyä suoraan?

Vierailija
2/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy legolaatikosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimos on tarvinnut sen, kun nussi toista miestä. omat kortsunsa  oli jo loppu...

Vierailija
4/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne lompakkoon uusi kortsu:)

Vierailija
5/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se on käyttänyt sitä jonkun kanssa ja kortsu on hajonnut kun on vanha ja vaimosi on saanut taudin ja on ehkä raskaana ja kyllä nyt kuule mahdottoman sopan keitit, senkin hölmö. Sullakin on jo ehkä tauti.

Vierailija
6/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:31"]Löytyy legolaatikosta.
[/quote]

Tähän suuntaan myös meillä. "Äiti voitko puhaltaa tämän ilmapallo ? Miksi tämä on näin limainen?"

Vierailija
7/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet ole itse sitä heittänyt pois ? Miksi edes säilytät lompakossasi kortsuja ? Jotta voit sitten baarissa kaivaa sen esiin kun panet jotain halpapanoa?

Vierailija
8/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lortto!

Vierailija
9/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lompakko kenties jäänyt treenikassin perukoille? :)

Vierailija
10/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se kyseli täällä että uskaltaako käyttää kun ei nyt tähän hätään muuta ole eikä viitsi yhden hoidon vuoksi koko pakettia ostaa kun ei tiedä tuleeko uusintaa.

Vierailija
11/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse baari-ilan jälkeen sen käyttänyt. Seuralainen oli sen verran enemmän selvinpäin, että tajusi laittaa sen paikalleen.

Vierailija
12/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:31"]Löytyy legolaatikosta. [/quote] Tähän suuntaan myös meillä. "Äiti voitko puhaltaa tämän ilmapallo ? Miksi tämä on näin limainen?"

[/quote]

Ootko mun vaimo? No kyllä 2v periaatteessa vois tuon jo tehä. Toivottavasti ei löydy. Olis noloa. Ap

Vierailija
13/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on täysi luotto mieheeni. Aviossa ja kolme yhteistä lasta, vähän turhan pieni koti. Luotan mieheeni niin paljon, että häntä ei häiritse se, että käytän hänen puhelinta, tietokonetta, pankkitilejä tai kaivan lompakosta pesulakolikoita tai muksuille viikkorahat. Meillä ei avioliitossa ole mitään niin henkilökohtaista että se pitäisi puolisolta rajata pois. Oletko varma ettei vaimosi ajattele myös näin ja on vain heittänyt vanhentuneen kumin pois kummempia miettimättä? Vai onko asioista sovittu niin ettei toisen juttuihin saa koskea?

Vierailija
14/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:46"]

Olet itse baari-ilan jälkeen sen käyttänyt. Seuralainen oli sen verran enemmän selvinpäin, että tajusi laittaa sen paikalleen.

[/quote]

En oo varmaan 2.5 vuoteen käyny baarissa nii ei voi toikaan pitää paikkaansa. Kävin sillon nuorena tarpeeksi baareissa ja huorissa nii ei enää perheellisenä tartte lähtee...  ap

Vierailija
15/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:49"]

Minullakin on täysi luotto mieheeni. Aviossa ja kolme yhteistä lasta, vähän turhan pieni koti. Luotan mieheeni niin paljon, että häntä ei häiritse se, että käytän hänen puhelinta, tietokonetta, pankkitilejä tai kaivan lompakosta pesulakolikoita tai muksuille viikkorahat. Meillä ei avioliitossa ole mitään niin henkilökohtaista että se pitäisi puolisolta rajata pois. Oletko varma ettei vaimosi ajattele myös näin ja on vain heittänyt vanhentuneen kumin pois kummempia miettimättä? Vai onko asioista sovittu niin ettei toisen juttuihin saa koskea?

[/quote]

Ei kyllä olla sovittu. Olen sanonu että jos rahaa tarvit nii ota, ei se tarkota et kaikki pitää ottaa... nyt on vähä että mihin voin luottaa tai voinko mihinkään. Ei uskalla syyttääkkään jos pian se on ollukki tuo taapero... 

Muutenhan se kyllä menee noin ettei salattavaa oo... ap

Vierailija
16/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimolta minne ikivanhan kortsun heitti. Kannattaa ottaa puheeksi, ettei vaimo luule sun pettävän. Jos se vaimo etsi sun lompakosta pahaa aavistamatta, vaikka parkki kolikoita... Kannattaa sun kertoa sille, miksi kortsu siellä oli...tai sitä sun lapsi on sen ottanut ja se löytyy jostain oudosta paikasta...

Vierailija
17/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:49"]Minullakin on täysi luotto mieheeni...

Vai onko asioista sovittu niin ettei toisen juttuihin saa koskea?
[/quote]

Täysi luotto meilläkin, mutta koska ollaan yksilöitä kumpikin, niin meidän suhteessa pitää erikseen sopia, jos toisen juttuihin voi koskea ja käyttää niitä.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme