Voiko lähes nelikymppisenä vielä kehittyä ja oppia seksissä?
Olen eronnut pitkästä nuoruuden liitosta pari vuotta sitten. Exän kanssa seksi oli sellaista mekaanista, enkä oikein itsekään ymmärtänyt, että se voisi olla tunteellista ja kiihkeää - muusta ei minulla ollut tietoa. Koko ajan tunsin, että jotain on vialla, en oikein ikinä tuntenut mitään halua ja itsetuntoni oli huono. Exä ei halunnut puhua seksistä, vaikka herättelin keskustelua. Hän ei myöskään osoittanut mitään tunteita minua kohtaan, sängyssä ei ollut hellyyttä tms. Arki kuitenkin sujui, kunnes selvisi, että hän on pettänyt koko ajan. Olin shokissa ja syytin itseäni. Loputkin naisellisesta itsetunnostani oli viety.
Eron jälkeen muutuin itsekin, aloitin aktiivisen urheiluharrastuksen ja kiinteydyin. Tunsin itseni jälleen naiseksi, ja kauniiksikin. Muutamat miehet kiinnostuivat minusta - ja kolmen kanssa päädyin sänkyyn. Kaikki olin tuntenut pitemmän aikaa ennen seksiä, kyse ei ollut todellakaan mistään baaripokista. Yksi oli playeri, joka katosi saman tien, yksi muuttui täysin kylmäksi ja yhden kanssa oli parin kuukauden suhde ja seksi oli mielestäni oikein hyvää. Ero johtui välimatkasta ja elämäntilanteesta. Tunsin kyllä epävarmuutta, mutta väkisin pidin sen piilossa.
Nyt vuoden jälkeen antauduin taas ihastuksen valtaan, kun eräs mies alkoi hurmata ihan täysillä. Muutaman viikon yhteydenpidon ja tapailun jälkeen päätin rohkaistua sänkyyn, koska kaikki merkit menivät siihen suuntaan ja mies kävi ihan kuumana, kuten kyllä itsekin.
Mies kuitenkin lyttäsi minut täysin. Hän antoi ymmärtää, että en ole tarpeeksi kiihottava ja kiihkeä, huomautteli muodoistani ja alapäästäni, ja sanoi, että kenties lääkkeiden avulla voisi homma onnistua.
Olin siisti, puhdas, karvaton, olen normaalipainoinen, asentoja vaihdettiin, oli suuseksiä, olin ihan mukana aktiivisesti. En oikein tiedä mitä vielä olisi pitänyt tehdä?
Olen taas täysin romuna. Ymmärrän sen, että minulla ei ole valtavaa kokemusarsenaalia, mutten halua alkaa sitä millään yhden yön jutuillakaan hankkimaan. Miten voin oppia paremmaksi omin päin? Vai onko seksielämäni tässä? Haluaisin todella kokea sellaista tunteellista, hyvää seksiä, jossa aika ja paikka katoaa. Mutta enhän uskalla enää kenenkään kanssa mennä sänkyyn, kun kaikki miehet katoaa tai muuttuvat kylmäksi tai haukkuvat pystyyn.
Onko tämä ihan tavallista, voinko olla niin surkea?
Kommentit (19)
Minullakin oli pitkä suhde, jossa mies valitti, että olen liian märkä, ei ole kitkaa, olen arkipäiväinen ja fakkiutunut. Nyt minulla on mies, joka kehuu joka päivä, kuinka ihanan märkä olen, kuinka hyvältä tunnun, kuinka mielikuvituksellinen ja avara kokeilemaan olen.
Seksi on henkimaailman juttuja..... Älä lannistu.
P-ka mies mollasi sinua kun itse oli pihalla kuin lumiukko. Kierrä kaukaa. Jatka vaan etsimistä, kyllä on kiihkeitä ja rakastelutaitoisia miehiä olemassa. Tunnetko oman kehosi? Oletko harrastanut sooloseksiä? Suosittelen. Tajuat mistä kiihotut ja voit kertoa miehelle.
Siis mitä sun muodoissa ja alapäässä muka on vikana? Voiko olla noin juntteja miehiä, että arvostelee :(
Nelikymppisenä seksielämä vasta alkaakin kunnolla jos on vain oikea mies. Kun ei ole enää huolia lasten tekemisen kanssa ja on sinut itsensä ja kroppansa kanssa. Steriloinnin jälkeen 40 vuotiaana aloin taas pitkästä aikaa nauttia toden teolla seksistä ja sain innokkuudellani myös mieheni innostumaan uudestaan siitä puuhasta. Olemme taas kun seurusteleva pari ja keksimme uutta mukavaa paljon. Avainasia on siis oikea ihminen.
40-vuotiaana seksi näyttää parhaat puolensa. Luulin näin olevan 25-vuotisena, mutta nyt tiedän, mitä seksi voi olla.
Luojan kiitos ei tarvitse lähteä etsimään miestä tollasten idioottiarvostelijoiden joukosta. Jos joskus ero tulisi, viettäisin loppuelämäni mieluummin yksin, kun alistuisin johonkin tuollaiseen arvosteluun.
Niin, hänellä aina katosi erektio. Totta kai tarjouduin auttamaan niillä konsteilla joita tunnen. Sitten kun päästiin taas vauhtiin, sama juttu. Hän syytti minua ja alkoi verrata muihin (useisiin) naisiin, että ikinä ei ole näin käynyt kenenkään kanssa ja kertoilla vuolaasti muista kokemuksistaan siinä sängyssä. Totta kai tuo tuntui ikävältä, mutta en halunnut pahentaa asioita ja kuuntelin hiljaa. Tarjouduin sitten jälleen jatkamaan hänen kanssaan, mutta hän vain alkoi nauraa, että "ehei kuule ei tästä enää mitään tuu" ja jatkoi juttua, että minun pitäisi mennä terapiaan ja onko entiset kumppanini käyttäneet potenssilääkkeitä.
Menin ihan lukkoon, että mitä ihmettä.. hänen mielestään se oli avointa ja rehellistä keskustelua.
AP
Voi oppia uutta vielä myöhemminkin (itsellä vasta lähempänä neljääkymppiä alkoi nuttura löystyä ja nyt olen opetellut paljon uutta, nykyään olen jo villinpuoleinen). Kyllä paljon voi opetella myös omasta kehostaan itsetyydytyksen ja esim. lelujen kanssa.
Miehesi kuulostavat törpöiltä. Parasta on, jos löytyy mies joka on kokeilunhaluinen, mutta myös kannustava seksiin liittyvissä asioissa. Keskustelutaito seksistä on tärkeää. Yhdessä kokeillen. Panokamut ovat hyviä opettelumielessä.
Älä missään tapauksessa hylkää seksiä elämässäsi.
N40
Surullista kuulla, että ex-miehesi jälkeen seuraavakin mies osoittautuu tolloksi. - Ensimmäiseen kysymykseesi Voiko lähes nelikymppisenä vielä kehittyä ja oppia seksissä? - Sanoisin ja toivoisin, että totta kai voi. Luulen, että jopa paremmin kuin nuorempana, jolloin ainakin meille miehille seksi saattoi tai saattaa parikympin molemmin puolin olla se käsitys, että seksi on sama asia kuin yhdyntä. Valitettavasti.
Erektio-ja itsetunto-ongelmainen mies,joka yritti vierittää omat ongelmasi sinun viaksesi. Tuollaiset kannattaa kiertää kaukaa.
"Niin, hänellä aina katosi erektio. Totta kai tarjouduin auttamaan niillä konsteilla joita tunnen. Sitten kun päästiin taas vauhtiin, sama juttu. Hän syytti minua ja alkoi verrata muihin (useisiin) naisiin, että ikinä ei ole näin käynyt kenenkään kanssa ja kertoilla vuolaasti muista kokemuksistaan siinä sängyssä. Totta kai tuo tuntui ikävältä, mutta en halunnut pahentaa asioita ja kuuntelin hiljaa. Tarjouduin sitten jälleen jatkamaan hänen kanssaan, mutta hän vain alkoi nauraa, että "ehei kuule ei tästä enää mitään tuu" ja jatkoi juttua, että minun pitäisi mennä terapiaan ja onko entiset kumppanini käyttäneet potenssilääkkeitä.
Menin ihan lukkoon, että mitä ihmettä.. hänen mielestään se oli avointa ja rehellistä keskustelua. AP"
Ei kyse taida olla muusta, että tämä tapaamasi ja kuvailemasi mies pölvästi. Ja se, mikä on mahdollien ihme on se, että sinä Ap jaksat tai jaksoit, tästä huolimatta yrittää "miehen" pitämistä hyvänä. - Sinkkumiehenä sanoisin olevani kateellinen, ellen olisi tuohtunut ao miehen törppöydestä. - Jos sanoisin olevani kateellien, niin joku pian ajattelisi minun haluavan käyttäytyvän samalla tavalla kuin jo mainittu mies,
"Voi oppia uutta vielä myöhemminkin (itsellä vasta lähempänä neljääkymppiä alkoi nuttura löystyä ja nyt olen opetellut paljon uutta, nykyään olen jo villinpuoleinen). Kyllä paljon voi opetella myös omasta kehostaan itsetyydytyksen ja esim. lelujen kanssa. Miehesi kuulostavat törpöiltä. Parasta on, jos löytyy mies joka on kokeilunhaluinen, mutta myös kannustava seksiin liittyvissä asioissa. Keskustelutaito seksistä on tärkeää. Yhdessä kokeillen. Panokamut ovat hyviä opettelumielessä. Älä missään tapauksessa hylkää seksiä elämässäsi. N40"
Kirjoituksessa on paljon sellaista, mistä olen samaa mieltä. - Ainoa mikä itselläni hieman särähti oli toteamuksesi, että "Panokamut ovat hyviä opettelumielessä." - Haluatko täsmentää? Vaikka olen itse muuten uskoakseni sosiaalinen ja ns. terve niin seksi on itselle jotenkin niin intiimi asia, että en oikein tiedä voinko tai osiaisinko harrastaa sitä vain jonkun kaverin kanssa niin, että olisimme kuten kirjoitit panokamuja. - Toki varjo puolena on se, että kuten nyt kun omasta edellisestä seksikerrasta on jo hetki ja toinenkin pidempi aika kulunut niin sitä on ehtinyt, joskus tämän pienen miehen mielessä käydä, että, mitä jos oikealla hetkellä ei värähdäkään?
- Kuoriutuuko minusta sillä hetkellä Ap:n kohtaama mielestäni moukka mies, joka syyttää "omasta puutteestaan" toista, syytöntä osapuolta. Vai pitääkö lähteä tosissaan etsimään ketä ja mistä tahansa, jotta "vain" pääsisi panemaan?
tottakai voi. aivot kehittyvät hautaan asti, kyse on siitä miten annat muiden vaikuttaa
harjoittelemiseesi. pillulla kannattaa opetella imemään ja muuten hallitsemaan
lantiopohjanlihaksisto, suikkarissa taas imu tehdään pallealla, ei suulla niinkuin 99% naisista
jostain syystä tekee. yleensäkkin nykymimmeillä on todella surkea yleishallinta mutta
semmosen saa kun muistaa syödä liikaa sekä väärin, ja ajella autolla jokainen 100 metriä
mikä on pakko.
Mulla on ollut huikeaa seksiä miesten kanssa, mutta kun täytin 40 vaihdoin naiseen enkä ole katunut :)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:12"]
tottakai voi. aivot kehittyvät hautaan asti, kyse on siitä miten annat muiden vaikuttaa
harjoittelemiseesi. pillulla kannattaa opetella imemään ja muuten hallitsemaan
lantiopohjanlihaksisto, suikkarissa taas imu tehdään pallealla, ei suulla niinkuin 99% naisista
jostain syystä tekee. yleensäkkin nykymimmeillä on todella surkea yleishallinta mutta
semmosen saa kun muistaa syödä liikaa sekä väärin, ja ajella autolla jokainen 100 metriä
mikä on pakko.
[/quote]
Itse asiassa otin jopa suihin häneltä loppuun asti, koska se on minusta ihan ok, mutta se kirvoitti vain lauseen "täh, nielitkö sen?!" ja vastenmielisyyttä.
Harrastan kyllä säännöllisesti lihaskunto- ja kestävyysliikuntaa, ja se näkyy kropassani. En ole huonossa kunnossa. Toki aina voi lantionpohjalihaksia harjoittaa.
AP
Aika tuskanen ketju lukea. Tota noin. Aina voi kehittyä. Jos on halua, sitä oppii nopeasti mitä vain. Miksi edes kysyit? Tietenkin opit jos haluat. Relaa, älä kelaa.
Tietty ap:n viesti oli provo ja tarinalla tarkoitus morkata miehiä keksityn tarinan voimin. Tai sitten olet löytänyt tosi-idiootin, puhtaimmasta puhtaimman pölvästin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:46"]
"Niin, hänellä aina katosi erektio. Totta kai tarjouduin auttamaan niillä konsteilla joita tunnen. Sitten kun päästiin taas vauhtiin, sama juttu. Hän syytti minua ja alkoi verrata muihin (useisiin) naisiin, että ikinä ei ole näin käynyt kenenkään kanssa ja kertoilla vuolaasti muista kokemuksistaan siinä sängyssä. Totta kai tuo tuntui ikävältä, mutta en halunnut pahentaa asioita ja kuuntelin hiljaa. Tarjouduin sitten jälleen jatkamaan hänen kanssaan, mutta hän vain alkoi nauraa, että "ehei kuule ei tästä enää mitään tuu" ja jatkoi juttua, että minun pitäisi mennä terapiaan ja onko entiset kumppanini käyttäneet potenssilääkkeitä. Menin ihan lukkoon, että mitä ihmettä.. hänen mielestään se oli avointa ja rehellistä keskustelua. AP" Ei kyse taida olla muusta, että tämä tapaamasi ja kuvailemasi mies pölvästi. Ja se, mikä on mahdollien ihme on se, että sinä Ap jaksat tai jaksoit, tästä huolimatta yrittää "miehen" pitämistä hyvänä. - Sinkkumiehenä sanoisin olevani kateellinen, ellen olisi tuohtunut ao miehen törppöydestä. - Jos sanoisin olevani kateellien, niin joku pian ajattelisi minun haluavan käyttäytyvän samalla tavalla kuin jo mainittu mies,
[/quote]
Kiitos sinulle mies. Tämä oli kauniisti sanottu ja antoi uskoa. Kiitos myös muille kommentoijille, en ole aivan yksin sen ajatuksen kanssa, että mies käyttäytyi huonosti ja että käytöksensä ei ole tavallista. Ajattelin lähinnä kokemattomuuttani, että tämmöiset asiat voi esittää sängyssä ja näistä keskustellaan yleisesti, vaikka se tuntui loukkaavalta.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:48"]
Aika tuskanen ketju lukea. Tota noin. Aina voi kehittyä. Jos on halua, sitä oppii nopeasti mitä vain. Miksi edes kysyit? Tietenkin opit jos haluat. Relaa, älä kelaa.
Tietty ap:n viesti oli provo ja tarinalla tarkoitus morkata miehiä keksityn tarinan voimin. Tai sitten olet löytänyt tosi-idiootin, puhtaimmasta puhtaimman pölvästin.
[/quote]
Tarina on tosi. Ei ole tarkoitus morkata miehiä, vaan hämmentyneenä ja melko vähän seksisuhteita kokeneena halusin kysyä, että onko tämmöinen tavallistakin.
Ap
Up