30-vuotias on kauniimpi ja fiksumpi kuin 20-vuotias.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:57"]
Aina.
[/quote]
Ei aina, mutta useimmiten, jos ei liho liikaa tms?
Kärjistyksiä, yleistyksiä, mustavalkoisuutta... Tuleppas sitten vaikka 40v. jatkamaan tätä keskustelua kun olet vielä kovin kypsymätön.
Ei, kyllä kovin usein ne, jotka ovat ikäluokan kukkeimpia parikymppisinä, kuluvat nopeasti kolmekymppiseen mennessä. Joko lösähtävät mammatyyliin tai sitten juhlivat liikaa ja kuluvat siksi ennen aikojaan (vrt. Lindsay Lohan)
20v ja 30v ovat molemmat omalla tavallaan nuoria. Painotusalueet ovat erilaiset. 40v ollaan sitten keski-ikäisiä.
Riippuu ihan tapauksesta.... Olen itse tyytyväisempi itseeni, kehooni ja elämääni nyt yli kolmekymppisenä kuin ollessani parikymppinen, joten uskon hyvän olon näkyvän ulkoisessa olemuksessakin. Mutta, kyllä meilläom työpaikalla oikein hehkeitä, kauniita ja pisitiivisia parikymppisiä, joten joshe ovat kolmekymppisenä vieläkin kauniimpia niin johan on.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:11"]
Riippuu ihan tapauksesta.... Olen itse tyytyväisempi itseeni, kehooni ja elämääni nyt yli kolmekymppisenä kuin ollessani parikymppinen, joten uskon hyvän olon näkyvän ulkoisessa olemuksessakin. Mutta, kyllä meilläom työpaikalla oikein hehkeitä, kauniita ja pisitiivisia parikymppisiä, joten joshe ovat kolmekymppisenä vieläkin kauniimpia niin johan on.
[/quote]
siis positiivisia..!
Näin on. 40-vuotias taas ei ihan aina.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:57"]
Aina.
[/quote]
Ei aina, mutta useimmiten, jos ei liho liikaa tms?
[/quote]Ei pidä paikkaansa. Kauneus ei ole iästä kiinni.
Ok. No odotan innolla millainen kaunokainen minusta tulee 10-vuoden päästä! :)
Lapsena ja vielä parikymppisinä pyöreäkasvoiset, mutta kauniit naiset ovat parhaimman näköisiä ehkä vasta 40+. Sen sijaan jo nuorena kapeakasvoiset rypistyvät ja rapistuvat kasvoiltaan aiemmin. Puhun nyt siis vaan kasvoista.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:28"]Lapsena ja vielä parikymppisinä pyöreäkasvoiset, mutta kauniit naiset ovat parhaimman näköisiä ehkä vasta 40+. Sen sijaan jo nuorena kapeakasvoiset rypistyvät ja rapistuvat kasvoiltaan aiemmin. Puhun nyt siis vaan kasvoista.
[/quote]
Tuo ei muuten ole totta. Olin nuorena erittäin hoikka ja kapeakasvoinen, kauniskin. Ja nykyään melkein 40-vuotiaana olen ystäväpiiristäni vähiten vanhentunut/rypistynyt. Kaunis edelleen :) Eikä vartalokaan ole rupsahtanut!
Kiitos. Ainakin fiksumpi olen kuin 20-vuotiaana, Kauneudesta en osaa sanoa.