Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimääräinen loma?

Vierailija
31.10.2021 |

Oletko pystynyt pitämään ylimääräisiä lomia?
Kuinka pitkiä?
Kuinka usein?
Pidennettyjä lomia?
Pidennettyjä viikonloppuja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne ole ylimääräisiä, olen vain säästänyt lomapäiviä pidettäväksi muulloinkin kuin kesällä, jolloin pidän vain kaksi viikkoa putkeen.

Vierailija
2/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saldoilla olen saanut pidettyä ylimääräistä lomaa, kuitenkin max viikko kerrallaan putkeen.

Palkatonta en pidä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain intissä kaksi päivää HSL-lomia ja jokusen kuntoisuuslomapäivän. Muita ylimääräisiä lomia en ole elämäni aikana pitänyt.

Vierailija
4/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ylimääräisiltä, jos ei saa lomaa kun lapsilla lomat. Sitten istun yksin kotona kun lapset koulussa.

Vierailija
5/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ylimääräisiltä, jos ei saa lomaa kun lapsilla lomat. Sitten istun yksin kotona kun lapset koulussa.

Mitä sinä valitat? Sulla on siis ihan oikea loma. Saat tehdä päivät mitä lystäät, eikä sekään kelpaa?

Vierailija
6/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ole ylimääräisiä, olen vain säästänyt lomapäiviä pidettäväksi muulloinkin kuin kesällä, jolloin pidän vain kaksi viikkoa putkeen.

no ei olis tarvinnut vastata kun et ole pitänyt ylimääräisiä.

Vierailija
7/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin lomarahaa vapaaksi 11 päivän verran. Lisäksi saldoa kertyy helposti. Eli pidän paljon lomaa: pidempi joululoma ja yksittäisiä päiviä sekä lasten kanssa syys- ja talvilomaa.

Vierailija
8/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräistä lomaa saa palkattomana.   Joskus olen ottanut kesänloman jatkoksi viikon tai pari.

Palkattoman loman myöntäminen on aivan työnantaja kohtataista, sitähän ei ole pakko myöntää.

Ja onhan se ymmärrettävääkin, jos pitää hankkia, niin vaikea saada sijainen vain yhdelle viikolle.

Vierailija
9/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin lomarahaa vapaaksi 11 päivän verran. Lisäksi saldoa kertyy helposti. Eli pidän paljon lomaa: pidempi joululoma ja yksittäisiä päiviä sekä lasten kanssa syys- ja talvilomaa.

Meillä annettiin mahdollisuus ottaa 1 tai 2 viikkoa lomarahoja vastaan. Mutta ei olis saanut pitää loma-aikaan niitä lomia, joten en tarttunut täkyyn.

Vierailija
10/10 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ollut tässä jo pari kuukautta ylimääräistä lomaa, kun irtisanouduin töistä. Voi tässä toki käydä niinkin, ettei tämä loma lopukaan siinä kohtaa kun toivoisin jo kovasti pääseväni töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme