Millainen oli eka kerta, kun miehesi oli luonasi
ensimmäistä kertaa? Kuinka pitkä aika ensitapaamisesta, miten mies päätyi luoksesi, mitä teitte jne.?
Kommentit (8)
oltiin tavattu viikkoa aiemmin ekan kerran. ihanan kutkuttava tapaaminen. olin todella ihastunut. päädyttiin lopulta sänkyyn ja vietettiin siellä käytännössä monta kuukautta, mitä nyt välillä piti käydä töissä. yhdessä on oltu nyt 10 vuotta.
Olisiko viikko, pari? Ensin käytiin treffeillä kahvilla, sitten treffeillä leffassa, sitten kävin miehen kotona ja sitten mies taisi seuraavaksi käydä minun luonani. Muistaakseni paistoin hänelle nakkeja välipalaksi ja hengasimme. Seksiä oli sitten vasta monta kuukautta myöhemmin, koska tavattiin vasta pois kotoa muuttaneina 18-vuotiaina.
Käveli sisälle syömään tekemääni ruokaa. Auttoi isääni rakentamaan autotallia. Oli ruokapalkalla. Olin tuolloin 16 ja hän 18. Tapasimme siis meidän keittiössä ensimmäisen kerran. Tuntenut isäni jo pari vuotta ennen tapaamistamme autoharrastuksen kautta. Eli unelmävävy isälleni :)
Noin puolitoista vuorokautta ensitapaamisesta. Pantiin.
Baarista nappasin mukaan, panemaan lähdettiin. Siinäpä se.
Oltiin tapailtu noin puolitoista kuukautta ja kutsuin miehen luokseni kahville kaupungilla kahvittelun sijaan. Lapset olivat illan isänsä luona. Olin jo ollut miehen luona yhtenä viikonloppuna sitä ennen. Juotiin kahvia, juteltiin, aloitettiin leffan katselu ja keskenhän tuo jäi kun meni seksivaihde päälle.
Mies tuli luokseni, koska tarvitsin ammattimiestä. Hän hoiti työnsä ja pyysin häneltä, että hän laittaa muutaman lampun kattooni. Siinä sitten juttelimme ja tutustuimme. Sitten mies lähtiessään kysyi lähdenkö ulos.
Eli mies niin sanotusti haki minut kotoa.
Ei päätynyt ikinä mun luo. Muutin sen luokse kahden kk tapailun jälkeen, nyt aviossa 2v