Mitä neutraalia viestiä voisi viskata miehelle, mitä ei oikein vielä tunne?
Muuta kuin täräytttä pelkkä "terve!" puhelimeen.. mutta siis jotain vastaavaa. ollaan tavattu, mutta tässällaan ns. "haistelu"-asteella:)
Kommentit (16)
Kysele varoen kuulumisia, fiiliksiä, ja syvennä keskustelua jos alkaa avautua estoitta.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:51"]Hei! Lähetkö huomenna mun kans kahville?
[/quote]
Saman laittasin. On vähän tylsää. Tulisitko/lähdettäiskö käymään kahvilla/kaljalla?
Minulla ei ainakaan koskaan ole toiminut kuulumisten kysely tai mistään muustakaan miehen elämässä meneillään olevasta asiasta. On sitten joitakin miehiä, jotka itse lähettävät viestejä koko ajan, heistä minä pidän. Jos joudun itse olemaan aloitteellinen, niin juttu on ollut jo tuhoon tuomittu.
Ei sen niin erikoista tarvi olla mitä laittaa. Pääasia että saa jutun aloitettua. M25
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:50"]
Oottepa tylsiä. Ettekö ikinä repäse jotain aivan hullua viestiä?
[/quote]
Olen tehnyt niin. Mies pitää hulluna, muka hauskana tai liian äijänä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:50"]Oottepa tylsiä. Ettekö ikinä repäse jotain aivan hullua viestiä?
[/quote]
Sopiiko tämä?
Hei! Lemmenkoloni kaipaa täytettä, olisiko sinulla jotain sinne sopivaa...
Tsalabalaijaa, Kalle! Mikä meisinki? Huvittaisko lähtee meikämandoliinin kanssa sumpille? Siis ei tieteskään mitään sumpin pihinää vaan kunnon kaffet! Bonjaatkos, hehheh? Panes tuleen mesitsiä että missä treffataan ja moneltako. Terkuin " the woman of your life", ehkä....
Moi, mitäs kuuluu? Onko suunnitelmia viikonlopuksi, jos ei, niin lähtisitkö sivistämään bimboa kahvi/kaljakuttuuriin? Luistellaan liukkailla jos keli on hyvä...
Ihan vaan vaikka että heippa. Mitä kuuluu? Onko suunnitelmia viikonlopuksi...