Miksi miehet on niin vaikeita lukea
Sanotaan yhtä mutta tehdään toista. Yritä siinä sitten pysyä mukana että missä mennään.
Kommentit (17)
Sanoa voi mitä vaan mutta teot kertovat totuuden.
No kumpaa luulet että kannattaa uskoa, sanoja vai tekoja? Sitäpaitsi miehet ovat helppoja lukea, me naiset vaan monimutkaistamme asioita turhaan. Esim. jos mies on aidosti kiinnostunut, siitä ei jää mitään epäilystä.
Miesten kanssa asiat ovat just sitä miltä vaikuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä aina paikkaansa tuokaan.
Altavastaajan rooli on aina hankala, oli sukupuoli mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä aina paikkaansa tuokaan.
Esimerkiksi milloin?
Mutta yritäppä lukea naista, tänään lupaa ja huomiseen mennessä mieli on muuttunut sen 7 kertaa... Koskaan ei voi luottaa että on huomenna samaa mieltä...
No annan viikon aikaa ja jos ei mitään tapahdu niin sitten saa olla.Minä en enää jaksa kertoa omia ajatuksia kun olen ne jo kertonut.
Tapahtuu samaa naisissakin.
Harvassa on ihmisiä joihin voi luottaa.
En minä ainakaan ole vaikea luettava, paidassa lukee Karhu ja lippalakissa Hankkija.
En allekirjoita aloitusta. Mieheni nimenomaan on selkeä, osaa sanoittaa tunteensa ja ajatuksensa. Häntä ei tarvitse lukea eikä tulkita. ( valitettavasti hän joutuu minun kohdallani niin joskus tekemään , vaikka olen yrittänyt kehittää itseäni)
Todella vaikeaa luettavaa, sivujakaan ei voi kääntää.
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita aloitusta. Mieheni nimenomaan on selkeä, osaa sanoittaa tunteensa ja ajatuksensa. Häntä ei tarvitse lukea eikä tulkita. ( valitettavasti hän joutuu minun kohdallani niin joskus tekemään , vaikka olen yrittänyt kehittää itseäni)
Onnea vaan sulle.
Tätä aloitusta on vaikea lukea, sillä tarkoittaako tämä, että miehien on vaikea lukea vai miehiä on vaikea lukea?
Se pitää muistaa, että miehet ja naiset ovat apinoita, joten molemmissa on kehitettävää.
miehet miehet miehet
Tässäkään ketjussa ei yleistetä vaan puhutaan siitä omasta rakkaasta, kuten aina.
Painukaa palstanartut sinne junaradalle
Onneksi otin aspergermiehen. Kaikki on niin helppoa ja mutkatonta.