Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOA! Luulin parikymppistä sijaista oppilaaksi! :(

Vierailija
09.01.2015 |

Olen töissä koulussa, jossa on samassa rakennuksessa eskari, ala-aste ja yläaste. Näin eskarirakennuksen käytävällä "tytön" ja kysyin häneltä, että missäs hänellä on tunti ja onkohan nyt ihan oikeassa paikassa (luulin yläasteen oppilaaksi)

"tyttö" katsoi minua vähän omituisesti ja sanoi että hän on kyllä ihan tässä eskarissa sijaisopena.. Ei oo todellista, miten joku voi näyttää noin nuorelta? :(

Meikitön naama ja oli jotenkin lapsekkaan näköinen ja tyttömäisesti "söpö", luulin oikeasti 13-14-vuotiaaksi..

En kehtaa enää varmaan edes katsoa häneen päin! Tosi noloa, varmaan ajattelee että mikä sokea kurppa tuokin on..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:43"]Ei kukaan pääse opettajaksi noin nuorena, ei edes eskariin sijaisopeksi. Provo.
[/quote]
Lastentarhanopettajakoulutus kestää tavoiteajassa 3 vuotta. 19-vuotiaana lukiosta suoraan opiskelemaan päässyt valmistuu siis 22-vuotiaana tai jopa 21-vuotiana, jos on loppuvuodesta syntynyt.

Tosin aika harva pääsee nykyään suoraan lukiosta opiskelemaan lto:ksi, sillä kilpailu yliopistoon pääsystä on kovaa. Parikymppinen vastavalmistunut on ehkä harvinaisuus, muttei sentään poikkeuksellista tai mahdotonta.
[/quote]
Kyllä sijaiseksikin pääsee. Itse olen amiksen käynyt ja sijaistelin amk:ssa opiskellessani yläasteella, ala-asteella ja amiksessa. Mitenköhän eskari niistä poikkeaisi?

Vierailija
2/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tahdikkaasti anteeksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:41"]

Joillakin on lapsenomaiset piirteet kauan, varsinkin jos on ikänsä ollut meikkaamatta niin ilo säilyy hyvänä... Nämä tosin tuppaavat rupsahtamaan nopeasti.

[/quote]

Ei meikki ihoa pilaa, päin vastoin. Ei kannata päteä näillä huuhaatutkimuksilla. Urbaanilegendaa että meikki muka jotenkin pilaisi ihon.

[/quote]

Kyllä ne on tosiaan nämä au naturellit, joiden iho rupsahtaa nopeammin. Hyvä meikkivoide suojaa auringolta ja uv-säteilyltä, samoin meikkaajilla tulee puhdistettua se iho paremmin kuin luomunaisilla.

Vierailija
4/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on lapsenomaiset piirteet kauan, varsinkin jos on ikänsä ollut meikkaamatta niin ilo säilyy hyvänä... Nämä tosin tuppaavat rupsahtamaan nopeasti.

Vierailija
6/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on käynyt myös 28-vuotiaalle siskolleni. On opettaja mutta luultiin yläkoululaiseksi. Luokalla oli kuulemma hauskaa, kun rehtori eialuksi tunnistanut ihmistä, jonka oli juuri palkannut. :D

Vierailija
7/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pääse opettajaksi noin nuorena, ei edes eskariin sijaisopeksi. Provo.

Vierailija
8/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

siis iho, ei ilo..

Vierailija
9/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei meikki ihoa pilaa, päin vastoin. Ei kannata päteä näillä huuhaatutkimuksilla. Urbaanilegendaa että meikki muka jotenkin pilaisi ihon.

Vierailija
10/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas noloa. Multa kysyttiin tässä taannoin papereita, kun ostin energiajuoman. No ok onhan se energiajuoman osto toki hitusen noloa...

T: 24-vuotias luokanope.

Vierailija
11/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole silti niin noloa kuin se, kun toimittaja alkoi haastattelemaan lukion vararehtorilta "miltä tuntuu aloittaa lukio" uusien opiskelijoiden tutustumispäivänä. Kyseessä siis oli oikeasti ihan uskomaton babyface.

Vierailija
12/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:43"]Ei kukaan pääse opettajaksi noin nuorena, ei edes eskariin sijaisopeksi. Provo.
[/quote]
Lastentarhanopettajakoulutus kestää tavoiteajassa 3 vuotta. 19-vuotiaana lukiosta suoraan opiskelemaan päässyt valmistuu siis 22-vuotiaana tai jopa 21-vuotiana, jos on loppuvuodesta syntynyt.

Tosin aika harva pääsee nykyään suoraan lukiosta opiskelemaan lto:ksi, sillä kilpailu yliopistoon pääsystä on kovaa. Parikymppinen vastavalmistunut on ehkä harvinaisuus, muttei sentään poikkeuksellista tai mahdotonta.

Vierailija
13/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 ja multa kysytään AINA papereita. Myös ennen tota 30 v. -sääntöä.

Vierailija
14/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin myös oppilaaksi, kun 26-vuotiaana sijaisena vein yhdeksäsluokkalaisia tutustumaan paikkakunnan lukioon. Seurasimme oppituntia, kun opettaja ilmeisesti päätti hieman osallistaa vierailevaa ryhmäämme, ja kysyi tunnin aiheeseen liittyvän kysymyksen - minulta. Vastasin lyhyen Minäkö?-hämmennyksen jälkeen ihan reippaasti, jonka jäkeen huomasin, että vieressäni seisoneita tyttöjä alkoi armottomasti naurattaa. Päästin heidät piinasta ja ilmoitin kuuluvasti, että taitaa olla aika jatkaa kierrosta. Opettajan kasvoilla häivähti siinä vaiheessa pientä noloutta, mutta olin itse vain imarreltu tuosta yllättävästä "nuorentumisesta".

Vierailija
15/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tekee työkseen?

Vierailija
16/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:39"]

Olen töissä koulussa, jossa on samassa rakennuksessa eskari, ala-aste ja yläaste. Näin eskarirakennuksen käytävällä "tytön" ja kysyin häneltä, että missäs hänellä on tunti ja onkohan nyt ihan oikeassa paikassa (luulin yläasteen oppilaaksi)

"tyttö" katsoi minua vähän omituisesti ja sanoi että hän on kyllä ihan tässä eskarissa sijaisopena.. Ei oo todellista, miten joku voi näyttää noin nuorelta? :(

Meikitön naama ja oli jotenkin lapsekkaan näköinen ja tyttömäisesti "söpö", luulin oikeasti 13-14-vuotiaaksi..

En kehtaa enää varmaan edes katsoa häneen päin! Tosi noloa, varmaan ajattelee että mikä sokea kurppa tuokin on..

[/quote]No sukukypsiä nuoria on niin 13-14-vuotiaat kuin 20-vuotiaatkin. Molemmat voivat saada lapsia ja näyttävät tarpeeksi vanhoilta kaikkeen. Eri asia jos olisi luullut 10-vuotiaaksi.

-Mies 29v-

Vierailija
17/17 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34-vuotias ja multa kysyttiin viimeksi eilen S-marketissa papereita kun ostin tupakkaa.

Multa kysyttiin vielä 33-vuotiaana paperit lähes joka ikinen kerta ALKOssa asioidessani. Nyt se on alkanut jo vähentyä, ei ole vähään aikaan enää kysytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä