Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti löytää hyvän miehen?

Vierailija
09.01.2015 |

Olen tapaillut paljon miehiä, mutta aina törmään johonkin seuraavista  A)mies on vain pillun perässä B) käy ilmi että miehellä on muitakin naisia kierroksessa C) miehelle henkiset ominaisuudet ja esim. keskustelu ovat yhdentekeviä ja hän on kiinnostunut minusta vain ulkonäön takia.  D) mies on sika: renttu, juoppo jne.

Aloin ensimmäiseen ja ainoaan parisuhteeseen miehen kanssa, jonka luulin olevan se oikea. Olin häneen rakastunut ja hän vaikutti kaikin puolin järkevältä kumppanilta minulle. Hän paljastuikin narsistiksi ja tuhosi itsetuntoni henkisellä väkivallalla.

Nyt olen 22 vuotias ja taysin kyynistynyt miesten suhteen. Olen harkinnut etä valitsisin kumpaanin itselleni vain kylmän analyyttisin perustein: hyvä tulotaso, vähäinen alkoholinkäyttö, hyvä hygienia jne. Siis järkiparisuhde. Enkä edes yrittäisi löytää henkistä yhteyttä tai oikeaa rakkautta. Hakisin elämääni henkisen sisällön, yhteenkuuluvuuden tunteen, rakkauden ja ymmärryksen  jostain muualta: ystävistä, harrastuksista, lapsista.

En jaksa uskoa että oikeaa rakkautta löytyy. Tai vaikka löytyisikin, tuskin kylmä ja kyyninen sydämeni enää sille sulaisi. Jos joku tulisi nyt lässyttämään minulle että on rakastunut minuun, vetäisin varmaan lättyyn.

N22

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kyynisty, nauti elämästä, sikamiehistä ilman tunteita ja katso Sinkkuelämää sarjaa

Vierailija
42/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:48"]

On siis meidän naisten vika, että te miehet olette sikoja?

[/quote]

Jos koulun koviksia palkitaan seksillä ja kiusattuja rangaistaan jättämällä seurustelukuvioiden ulkopuolelle, niin onko ihme että "sikoja" löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, täällä siis syyllistetään ap:ta siitä, että hän on joutunut parisuhteessaan henkisen väkivallan uhriksi.

Sikamiehet pitäkää turpanne kiinni.

[/quote]

Ei ei ei. Pyydän anteeksi väärinkäsitystä. Naiset ovat aina viattoman lapsen asemaan typistettyjä viattomia uhreja rajoittavasssa vankilassa, jota miesten sorto ja epätasa-arvo aitaavat.

Naiset eivät ole toimivia subjekteja, jotka tekisivät itsenäisiä valintoja, päätöksiä, eikä arvioita omasta elämästään. Heidän ongelmansa yms johtuvat aina siitä, että ne ovat seurauksia jostakin jonka mies teki.

Vierailija
44/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva nyt aikuiseksi ensin rauhassa, ei sitä miestä kannata etsimällä etsiä tai hakemalla hakea! Epätoivoinen, kaikki tietää sen...

Vierailija
45/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää mutta se on yleensä sattumalta. Perinteisistä kutumestoista ei hyviä miehiä juurikaan löydä.

Vierailija
46/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, täällä siis syyllistetään ap:ta siitä, että hän on joutunut parisuhteessaan henkisen väkivallan uhriksi.

Sikamiehet pitäkää turpanne kiinni.

[/quote]

Olet jällillä. Niin kauan kuin äidin vallan eripuolia ei tarkastella riittävän avoimesti syyllisyys löytyy naisista. Isäthän eivät tunnetusti välitä lapsistaan niin äidit näitä poikia kasvattavat... Pojat viettävät suurimman osan valveilla olo ajastaa naisten kanssa niin ketkä ovat miehille sikailun periyttäneet.

Vierailija
47/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:49"]

Älä kyynisty, nauti elämästä, sikamiehistä ilman tunteita ja katso Sinkkuelämää sarjaa

[/quote]

En pysty katsomaan kyseistä sarjaa. Myötähäpeä on liian suuri.

Vierailija
48/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hauska keskustelunavaus koska sitä tietää tasan tarkkaan ettei missään ole mitään keskustelupalstaa jossa miehet pohtivat kysymystä "voiko oikeasti löytää hyvän naisen?"

Vierailija
49/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Kaikki me miehet, varsinkin sinkkumiehet ollaan täysiä paskoja. Ainoa vaihtoehto on, että ryhdyt lesboksi.

Vierailija
50/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, tämmönen vuodatus 22-vuotiaalta? *huutonaurut*

Vierailija
51/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aivan ihana ja ollaan tosi hyvä match. Ongelmia tuottava asia on hänen alkoholin käyttö, mutta minun vuokseki ei enää juo juuri lainkaan ja menee AaA:han. Maailman ihanin mies vikoineen myös.

Vierailija
52/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi, mutta siinä voi mennä jonkin aikaa ennen kuin löytyy.

Vierailija
53/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut ihan liikaa jotain romattisia elokuvia. Keskity itseäsi kehittäviin asioihin olemalla itsenäinen aikuinen nainen, jonka minärakenne ei ole riippuvainen siitä onko hänellä mies vai ei. 

Ei olekaan mitään ns. oikeaa rakkautta minkään satujen prinssin kanssa, jonka kanssa ollaan hautaan saakka. Tiedät mitä rakkaus ei ainakaan ole ja ne asiat sinun piti vaan kokea kasvaaksesi omaksi itseksesi. Sinun pitää sietää edelleen tulla opetetuksi, muuten sinulta jää paljon kokematta.

Väistämättä jokainen ihminen joka on ja tulee sinun elämään tulee sinua loukkaamaan ja satuttamaan tavalla tai toiselle enemmän tai vähemmän. Voit vain valita sen ketä pidät elämässä. Voidaksesi vaatia täydellisyyttä, sinun tulee itsekin olla virheetön.(jota et ole)

Vierailija
54/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:40"]

Palataan asiaan parinkymmenvuoden päästä. :D Silloin on jo oppinut itsensä rakastamisen taidon, jolloin vetää puoleensa hyviä tyyppejä, koska itseään arvostava ja rakastava ihminen vetää puoleensa vain hyviä tyyppejä.

[/quote]

Mitä hittoa horiset?

Muuttuuko miehet muka parikymmppisistä sioista nelikymppisinä "hyviksi tyypeiksi"?

Väittäisin että nelikymppisenä sekä naiset että miehet on molemmat niin kyynisiä paskoja että he alkavat vaikuttaa toistensa silmissä jo hyviltä tyypeilta. :D

Terv. elämänmyönteinen N25 joka keksii kyllä käyttöä sikamiehellekin.

Vierailija
55/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh,mitä hyviä miehiäkö,noh täällä ollaan tule hakemaan.Oleskelen täällä kotona äitini kanssa.

Vierailija
56/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä miehiä. Minä löysin omani vasta 28v:nä ja usko pois, kokeilin montaa.

Olet vasta 22v. Muutut itsekin vielä paljon. Minäkin muutuin ja vieläkin tulen muuttumaan, mutta miesmakuni muuttui radikaalisti siinä 28v:nä. Et ehkä edes huomaa niitä ympärilläsi olevia kaikkia mahdollisuuksia sillä sinulla on päässäsi jokin kuva siitä sinun tulevasta miehestäsi ja siksi päädyt aina huonoihin juttuihin. Vaihda laseja. Äläkä ressaa.

Vierailija
57/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te "normaalit, kunnon miehet"! Mulle tulee teistä sellainen ajatus, että ette ole "normaaleja" vaikka niin itsestänne ajattelettekin. Kuka kunnon normaali mies kirjoittaa vauvapalstalle perjantai-iltana ruikutusta jostain naisten dominoinnista parisuhdemarkkinoilla? Kysynpähän vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme