Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti löytää hyvän miehen?

Vierailija
09.01.2015 |

Olen tapaillut paljon miehiä, mutta aina törmään johonkin seuraavista  A)mies on vain pillun perässä B) käy ilmi että miehellä on muitakin naisia kierroksessa C) miehelle henkiset ominaisuudet ja esim. keskustelu ovat yhdentekeviä ja hän on kiinnostunut minusta vain ulkonäön takia.  D) mies on sika: renttu, juoppo jne.

Aloin ensimmäiseen ja ainoaan parisuhteeseen miehen kanssa, jonka luulin olevan se oikea. Olin häneen rakastunut ja hän vaikutti kaikin puolin järkevältä kumppanilta minulle. Hän paljastuikin narsistiksi ja tuhosi itsetuntoni henkisellä väkivallalla.

Nyt olen 22 vuotias ja taysin kyynistynyt miesten suhteen. Olen harkinnut etä valitsisin kumpaanin itselleni vain kylmän analyyttisin perustein: hyvä tulotaso, vähäinen alkoholinkäyttö, hyvä hygienia jne. Siis järkiparisuhde. Enkä edes yrittäisi löytää henkistä yhteyttä tai oikeaa rakkautta. Hakisin elämääni henkisen sisällön, yhteenkuuluvuuden tunteen, rakkauden ja ymmärryksen  jostain muualta: ystävistä, harrastuksista, lapsista.

En jaksa uskoa että oikeaa rakkautta löytyy. Tai vaikka löytyisikin, tuskin kylmä ja kyyninen sydämeni enää sille sulaisi. Jos joku tulisi nyt lässyttämään minulle että on rakastunut minuun, vetäisin varmaan lättyyn.

N22

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:01"]Mielestäni hauska keskustelunavaus koska sitä tietää tasan tarkkaan ettei missään ole mitään keskustelupalstaa jossa miehet pohtivat kysymystä "voiko oikeasti löytää hyvän naisen?" [/quote] Miehenä voin sanoa että keskustelu pyörii lähinnä sen ympärillä, että "mistä löytää naisen". Edes jonkin. Katsos kun te naiset juoksette rahtaamassa koteihinne niitä samoja kusipäitä ihan alakoulusta alkaen, niin meille kunnon miehille ei usein tule edes mieleen ihmetellä hyvien naisten piilopaikkoja kun pula on ylipäätänsä mistään naisesta. [/quote] Ei pidä paikkaansa. Omasta mielestään hyvä mies valittaa, ettei saa naista, mutta unohtaa kertoa huonot puolensa. Kukaan ei jää naisetta kiltteyden, hyvän käytöksen tai kunnollisuuden takia. Katkeruus, itsekkyys, päihdeongelmat jne. ovat tavallisempia syitä. [/quote] Selitähän sitten mun kaveripiirin tusina kaveria, jotka sinkkuja, selviä ja töissäkäyviä ihmisiä, mutta naisia ei nappaa. Sanoisin että naisten kanssa tyssää näillä ihan alkumetreille, kauan ennen kuin nämä mainitsemasi ongelmat voisivat tulla ilmi. Naiset ei siis lähde baarista kotiin eivätkä kiinnostu treffailumielessä. Ja tuntenut ole nämä tyypit melkein taaperoiästä asti ja jokainen on laadukasta materiaalia mitä käytökseen ja ajatusmaailmaan tulee. En mäkään sentään kusipäistä halua kaveria.

[/quote]

En tiedä, kun en tunne kavereitasi. Sinä kerrot heistä vain hyvät puolet, mistä minä ne huonot voisin tietää? Veikkaan huonoa naismakua. Omasta kokemuksestani voin nimittäin kertoa, että kesti kauan löytää hyvä mies. Hain puolisoa nimenomaan näistä kunnollisista miehistä, mutta en tahtonut kelvata, vaikka olen ihan tavallinen kunnollinen tyttö (tai olin, nyt naimisissa ja äiti). Mieheni on myös ollut vaikea ymmärtää, miksi olin yhä sinkku, kun tapasimme. Kerro sinä se minulle, ihan yhtä vaikea varmasti vastata.

Vierailija
22/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:33"] Olen mies, kolmissakymmenissäni, ja kun mä käyn moikkaamassa erästä laitapuolenkulkija-kaveriani (joka naimisissa ja 2 lasta) ja sillä on muita piripäätuttujansa luonaan, niin poikkeuksetta kaikilla niillä on nainen. Useampiakin per äijä. Ja sitten kun käyn moikkaamassa tavis-kavereitani, jotka hyväkäytöksisiä ja rehtejä heppuja, niin yli puolet niistä on sinkkuja. Mistähän johtuu? [/quote] Ei kaikki naisetkaan ole tasokkaita. Tietysti jos unelmanainen on piripäiden kanssa pyörivä lutka, niin se on aika ikävää. Minä olen nätti, fiksu, hauska nainen ja aika kauan sain etsiä ennen kuin löysin itselleni hyvän miehen, vaikka mitään muuta en koskaan etsinyt. Ilmeisesti olisi pitänyt olla pirihuora? [/quote] Minä en näiden sankarien naisia juurikaan tunne, muuta kuin tämän yhden piripään vaimon, ja se on ihan normaalin naisenoloinen. Vähän hissukka ja kaikkea muuta kuin lutka tai nisti.

[/quote]

Miksi puolustelet sitä naista? Sinunkin mielestäsi siis hyvä nainen on sellainen, joka asuu piripään kanssa ja on tehnyt tälle lapsia ja vielä antaa lastenkin katsella piripäätä ja sen kavereita? Kannattaa kavereidesikin katsella niitä naisia, jotka eivät alistu tuollaiseen. He ovat tietysti pelottavampia kuin piripäitä myötäilevät hissukat. Ehkä se ongelma onkin siinä? Itsenäinen nainen pelottaa ja piripäänkin vaimoksi alistuva hissukka olisi mieleinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:01"]Mielestäni hauska keskustelunavaus koska sitä tietää tasan tarkkaan ettei missään ole mitään keskustelupalstaa jossa miehet pohtivat kysymystä "voiko oikeasti löytää hyvän naisen?" [/quote] Miehenä voin sanoa että keskustelu pyörii lähinnä sen ympärillä, että "mistä löytää naisen". Edes jonkin. Katsos kun te naiset juoksette rahtaamassa koteihinne niitä samoja kusipäitä ihan alakoulusta alkaen, niin meille kunnon miehille ei usein tule edes mieleen ihmetellä hyvien naisten piilopaikkoja kun pula on ylipäätänsä mistään naisesta. [/quote] Ei pidä paikkaansa. Omasta mielestään hyvä mies valittaa, ettei saa naista, mutta unohtaa kertoa huonot puolensa. Kukaan ei jää naisetta kiltteyden, hyvän käytöksen tai kunnollisuuden takia. Katkeruus, itsekkyys, päihdeongelmat jne. ovat tavallisempia syitä. [/quote] Selitähän sitten mun kaveripiirin tusina kaveria, jotka sinkkuja, selviä ja töissäkäyviä ihmisiä, mutta naisia ei nappaa. Sanoisin että naisten kanssa tyssää näillä ihan alkumetreille, kauan ennen kuin nämä mainitsemasi ongelmat voisivat tulla ilmi. Naiset ei siis lähde baarista kotiin eivätkä kiinnostu treffailumielessä. Ja tuntenut ole nämä tyypit melkein taaperoiästä asti ja jokainen on laadukasta materiaalia mitä käytökseen ja ajatusmaailmaan tulee. En mäkään sentään kusipäistä halua kaveria.

[/quote]

En tiedä, kun en tunne kavereitasi. Sinä kerrot heistä vain hyvät puolet, mistä minä ne huonot voisin tietää? Veikkaan huonoa naismakua. Omasta kokemuksestani voin nimittäin kertoa, että kesti kauan löytää hyvä mies. Hain puolisoa nimenomaan näistä kunnollisista miehistä, mutta en tahtonut kelvata, vaikka olen ihan tavallinen kunnollinen tyttö (tai olin, nyt naimisissa ja äiti). Mieheni on myös ollut vaikea ymmärtää, miksi olin yhä sinkku, kun tapasimme. Kerro sinä se minulle, ihan yhtä vaikea varmasti vastata.
[/quote]

En keksi muuta kuin, että näillä kavereilla on ollut "kunnollisuudestaan" huolimatta vientiä muutenkin. Ovat olleet kuitenkin komeita tai jotain. Tai sitten olet ollut itse passiivinen.

Vierailija
24/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:38"] [quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:01"]Mielestäni hauska keskustelunavaus koska sitä tietää tasan tarkkaan ettei missään ole mitään keskustelupalstaa jossa miehet pohtivat kysymystä "voiko oikeasti löytää hyvän naisen?" [/quote] Miehenä voin sanoa että keskustelu pyörii lähinnä sen ympärillä, että "mistä löytää naisen". Edes jonkin. Katsos kun te naiset juoksette rahtaamassa koteihinne niitä samoja kusipäitä ihan alakoulusta alkaen, niin meille kunnon miehille ei usein tule edes mieleen ihmetellä hyvien naisten piilopaikkoja kun pula on ylipäätänsä mistään naisesta. [/quote] Ei pidä paikkaansa. Omasta mielestään hyvä mies valittaa, ettei saa naista, mutta unohtaa kertoa huonot puolensa. Kukaan ei jää naisetta kiltteyden, hyvän käytöksen tai kunnollisuuden takia. Katkeruus, itsekkyys, päihdeongelmat jne. ovat tavallisempia syitä. [/quote] Selitähän sitten mun kaveripiirin tusina kaveria, jotka sinkkuja, selviä ja töissäkäyviä ihmisiä, mutta naisia ei nappaa. Sanoisin että naisten kanssa tyssää näillä ihan alkumetreille, kauan ennen kuin nämä mainitsemasi ongelmat voisivat tulla ilmi. Naiset ei siis lähde baarista kotiin eivätkä kiinnostu treffailumielessä. Ja tuntenut ole nämä tyypit melkein taaperoiästä asti ja jokainen on laadukasta materiaalia mitä käytökseen ja ajatusmaailmaan tulee. En mäkään sentään kusipäistä halua kaveria. [/quote] En tiedä, kun en tunne kavereitasi. Sinä kerrot heistä vain hyvät puolet, mistä minä ne huonot voisin tietää? Veikkaan huonoa naismakua. Omasta kokemuksestani voin nimittäin kertoa, että kesti kauan löytää hyvä mies. Hain puolisoa nimenomaan näistä kunnollisista miehistä, mutta en tahtonut kelvata, vaikka olen ihan tavallinen kunnollinen tyttö (tai olin, nyt naimisissa ja äiti). Mieheni on myös ollut vaikea ymmärtää, miksi olin yhä sinkku, kun tapasimme. Kerro sinä se minulle, ihan yhtä vaikea varmasti vastata. [/quote] En keksi muuta kuin, että näillä kavereilla on ollut "kunnollisuudestaan" huolimatta vientiä muutenkin. Ovat olleet kuitenkin komeita tai jotain. Tai sitten olet ollut itse passiivinen.

[/quote]

Ihan tavallisen näköisiä rillipäitä, oma mieheni on paremmannäköinen kuin yksikään heistä. Ehkä vika tosiaan oli siinä, että näillä kunnollisilla ja kilteillä miehillä oli mistä valita ja siksi kesti niin kauan löytää mies, jonka naismaku oli oikeanlainen. Toisaalta sehän kertoo, että kunnollisilla on kysyntää, jos eivät ole rumia vaan tavallisia, jolloin ongelma ei olekaan kunnollisuus vaan - ruma ulkonäkö. Vai mitä?

Vierailija
25/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:40"]

Palataan asiaan parinkymmenvuoden päästä. :D Silloin on jo oppinut itsensä rakastamisen taidon, jolloin vetää puoleensa hyviä tyyppejä, koska itseään arvostava ja rakastava ihminen vetää puoleensa vain hyviä tyyppejä.

[/quote]

Minä rakastan itseäni ja vedän puoleeni vain ap:n kuvailemia tyyppejä. Osaan olla yksinkin, mutta kaikki kohdalle osuvat viritelmät ovat tuota tasoa. Eikä ap:kaan ole noita kelpuuttanut, joten jokin raja hänelläkin on.

Vierailija
26/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika valikoivia osaavat olla miehetkin! Ihan tavallisia miehiä on tullut vastaan, joilla on ollut mitä käsittämättömämpiä vaatimuksia naisia kohtaan. Ei ihme että ovat sinkkuja.

Vierailija
27/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pöpi muistelee peruskoulua ja vetää sen perusteella päätelmiä parinvalinnasta? Se on marginaalinen ryhmä, joka sen ikäisistä pennuista seukkaa ja panee. 

Vierailija
28/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:12"]

[/quote]

Aika valikoivia osaavat olla miehetkin! Ihan tavallisia miehiä on tullut vastaan, joilla on ollut mitä käsittämättömämpiä vaatimuksia naisia kohtaan. Ei ihme että ovat sinkkuja.

[/quote]

Minunkin mielestäni näille "kunnollisille miehille" ei kelpaa kukaan. Eikä niin, että he eivät kelpaisi kenellekään.

Vierailija
29/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä menee naimisiin kuvaamallasi tavalla analyyttisin perustein. Rakkausavioliitot on vähän niinkuin varattu naisille. Miehelle riittää loppupeleissä kun joku vain on kiinnostunut.

Vierailija
30/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:12"]

[/quote]

[/quote]

Minunkin mielestäni näille "kunnollisille miehille" ei kelpaa kukaan. Eikä niin, että he eivät kelpaisi kenellekään.
[/quote]

Ongelmana on tällöin luultavasti ujois, tai itsevarmuuden puute... Ei tuo analyysi.

Ujous ei tarkoita sitä, etteikö naiset kelpaisi. Sillon homma on vain enemmän eträ "It takes two to tango." Eli naisenkin pitää tehdä jotain. Tällöin homma menee miehen kannalta onnen -ja sattumanpeliksi. Ja sitä onnea tarvitaan....

Vierailija
31/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastelepas AP miespuolisia kavereitasi. Tuskin sinä kusipäitä kavereina pidät? Nappaa sieltä joku itsellesi

Vierailija
32/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:44"]
[/quote]

Luulen että ne sun "kunnon miehet" joille et kelvannut eivät olleet kunnon miehiä alkuunkaan. Naismaku on vaan niillä miehillä joilla on varaa valita. Eli kusipäillä, joilla on joka sormelle nainen. Naiset valitsee miehet, miehet ei valitse naisia, näin niin kuin pääsääntöisesti.

Vierailija
33/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ihminen ei ole täydellinen, eikä toista ihmistä voi muuttaa. Näillä pääsee aika pitkälle.

Vierailija
34/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:33"]

Tarkastelepas AP miespuolisia kavereitasi. Tuskin sinä kusipäitä kavereina pidät? Nappaa sieltä joku itsellesi

[/quote]

Minulla on ainakin miespuolisia kavereita, joiden kanssa en seurustelisi siksi, että heillä on esim. joitakin mielenterveysongelmia. Ainiin ja kavereissa on näitä aloituksessa listattuja alkoholisteja ja muitakin.

Vierailija
35/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:13"]Voi tyttökulta, olet vielä niiiin nuori! Sulla on aikaa tutustua rauhassa miehiin. Älä lähde yhtään epäilyttävien kelkkaan. Etsi kiltti mies! Tunnistat hänet siitä, miten puhuu esim äidistään (tärkeä!), sisaruksista, kavereista. Onko auttavainen? Miten kohtelee lapsia, eläimiä tai heikompiosaisia? Hyviä, kilttejä miehiä on olemassa, joskus täytyy vaan katsoa pintaa syvemmälle! Tsemppiä! T. Mamma, jolla unelmamies
[/quote]
Paitsi jos mies on narsisti, joka osaa niin hyvin esittää olevansa kaikkea tätä ja enemmänkin. Nimim. toinen 22-vuotias narsistin (entinen) uhri.
Ohis

Vierailija
36/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan parinkymmenvuoden päästä. :D Silloin on jo oppinut itsensä rakastamisen taidon, jolloin vetää puoleensa hyviä tyyppejä, koska itseään arvostava ja rakastava ihminen vetää puoleensa vain hyviä tyyppejä.

Vierailija
37/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset ihmiset vetävät puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija
38/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:40"]

[/quote]

Bullshittiä.

Vierailija
39/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä kommentoijaa ovat epäilemättä ap:n kuvaamia miehiä.

Vierailija
40/57 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, täällä siis syyllistetään ap:ta siitä, että hän on joutunut parisuhteessaan henkisen väkivallan uhriksi.

On siis meidän naisten vika, että te miehet olette sikoja?

Sikamiehet pitäkää turpanne kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi