Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys seurusteleville, erillään asuville pareille

Vierailija
09.01.2015 |

Kuinka usein näette ja kuinka usein vietätte yön samassa taloudessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vain neljä kuukautta. Vaihtelee tosi paljon, kuinka usein nähdään. Parhaimmillaan viitenä päivänä viikossa, joskus voidaan olla viikko näkemättäkin. Riippuu aikatauluista. Keskimäärin nähää 2-3 kertaa viikossa. Ennen nukuttiin öitä yhdessä 1-4 viikossa. Nyt ei olla pitkään aikaan nukuttu, koska en voi olla omasta kodista kauan poissa muuttuneen elämäntilanteen vuoksi. Mies taas ei pysty olemaan minun kotonani pitkään sen muuttuneen elämäntilanteen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä pari vuotta. Nähdään n. 3-6 kertaa viikossa, yleensä viikonloput vietetään saman katon alla.

Vierailija
4/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 1,5 vuotta. Molemmilla on lapsia vuoroviikkosysteemillä. Vuoroviikot menee osittain päällekkäin, yhteisiä vapaita viikonloppuja meillä ei ole.

Kahdessa  viikossa olemme ERILLÄMME 4-5 yötä. Eli olemme aina yhdessä ne viisi päivää, jolloin olemme ilman lapsia. Lisäksi minä olen hyvin usein hänen luonaan sinä viikonloppuna, kun hänellä on lapset. Ja toisinpäin.

Tuon 4-5 yön erilläänolon aikana voimme joskus käydä työpäivän aikana lounaalla, jos suinkin vain ehdimme.

Vierailija
5/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikonloppu ja sitten pidemmät lomat saman katon alla. Yhdessä 2,5kk, meillä on landella yhteinen kämppä, Helsingissä mulla on pieni vuokra yksiö ja mies tekee reissuhommia

Vierailija
6/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:27"]Joka toinen viikonloppu ja sitten pidemmät lomat saman katon alla. Yhdessä 2,5kk, meillä on landella yhteinen kämppä, Helsingissä mulla on pieni vuokra yksiö ja mies tekee reissuhommia
[/quote] yhdessä siis 2,5 vuotta

Vierailija
7/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 2 vuotta, saman katon alla nukutaan yleensä 4-5 yötä viikossa. Viikonloput ollaan yhdessä ellei ole erillisiä suunnitelmia omien kavereiden kanssa. Kummallakaan ei ole lapsia, olemme kolmikymppisiä.

Vierailija
8/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kolme vuotta. Asumme eri paikkakunnilla. Mies asuu opiskelupaikkakunnallani, joten viikot olemme hänen luonaan ja suurimman osan viikonlopuista minun luonani. Erillään olemme silloin tällöin, mutta aika harvoin, pari yötä kuukaudesta ehkä.

Yhteenmuutto ei tunnu hyvältä idealta tähän tilanteeseen, koska minulla on niin pienet tulot ja saan asua vanhempieni omistusasunnossa puoli-ilmaiseksi.

Olemme parikymppisiä.

Vierailija
10/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta. 2 yhteistä lasta. Lomat ja suurinosa viikonlopuista menee yhdessä. Asuttiin ekat 3 vuotta yhdessä, mut ei toiminut. Nyt toimii. Lapset vuoroviikoin isällään ja mulla. Asumme melkolähekkäin 2,5 km väliä. Enkä nostele tukia.

Vierailija
11/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti nähdään, viimeksi ehkä Tapaninpäivänä, mutta sitten taas saattaa olla kausia, jolloin nähdään 7 päivänä viikossa. Molemmilla epäsäännölliset vuorotyöt, lapsia ja muita seksikumppaneita. Yhdessä noin 3 vuotta.

Vierailija
12/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 6 vuotta, molemmilla lapsia, toiset lapset viikko-viikko-systeemillä, toiset koko ajan. tapaamme 1-7 kertaa viikossa, nukumme yhdessä 1-7 yötä viikossa. arkena satunnaisemmin, viikonloput vietetään pääsääntöisesti yhdessä, joko koko porukalla kaikkien lasten kanssa tai vain toisen lasten kanssa.