Missä on mennyt pieleen, jos ihmisestä tulee sukupuolijankkaaja?
Täällä palstallahan on jatkuvasti aloituksia joiden otsikot on tyyliä ”miehet sitä/naiset tätä”.
Minkälaiset ihmiset niitä tekevät, avaavat ja niihin vastaavat?
Mitä teille on tapahtunut, että teistä tuli tuollaisia?
Miten voi kiinnostaa joku mies-/naisjankkaus ja äärimmäisen typerä vauvapalstan ”sukupuolten sota”?
Toivottavasti nämä sukupuolipakkomielteiset jankkaajat eivät ole kenenkään kasvattajia, ei tuollaiset sovellu vanhemmiksi.
Kommentit (17)
IRL ei koskaan kuule tuollaisia sukupuolivihajuttuja, joten tosiaan kiinnostavaa KEITÄ nämä ihmiset täällä ovat?
Olen ihmetellyt samaa ja siksi teinkin ketjun Jos miehet ovat teistä kivoja, perustelkaa kantanne tähän ketjuun. Jotain järkeä tähän sotaan.
Ei niitä kannata huomioida, jos ne ärsyttää. En minä ainakaan ole edes huomioinut koko "sotaa", koska tuollaset aiheet eivät kiinnosta.
Todella ärsyttävää. Menee hermot joihinkin työkavereihinkin, kun pitää näitä miehet ja naiset vitsejä vääntää. Ei naurata.
Palstalla tulee vihaisia aloituksia puolin ja toisin. Selvästi näkee, että heitä on joku mies tai nainen aikaisemmin satuttanut ja nyt kaikki ovat pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kannata huomioida, jos ne ärsyttää. En minä ainakaan ole edes huomioinut koko "sotaa", koska tuollaset aiheet eivät kiinnosta.
Minulla sama, mutta jatkuvasti tuossa etusivulla näkee niitä otsikoita, joten alkoi kiinnostaa minkälaisia ne niissä ketjuissa pyörivät ihmiset ovat?
Ap
Entäs sitten nämä, jotka eivät tiedä, kumpaa ovat?
Yleisimpiä ketjuja miesnaisjankkaukset ja sitten joku idiootti kysymysketju
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa ja siksi teinkin ketjun Jos miehet ovat teistä kivoja, perustelkaa kantanne tähän ketjuun. Jotain järkeä tähän sotaan.
Laskin senkin ketjun tähän typerään sukupuolipakkomielteisyyteen.
Jokainen fiksu ihminen ymmärtää että osa miehistä/naisista on kivoja ja osa ei, täysin turhaa jankkausta nuo sukupuolittamiset suuntaan tai toiseen.
Eli millainen olet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleisimpiä ketjuja miesnaisjankkaukset ja sitten joku idiootti kysymysketju
Joo mies-nais ja ikäerot myös. Outoa porukkaa.
Ranskalainen Pauline Harmange kertoo kohutussa teoksessaan, miksi miesten vihaaminen on tuonut hänen elämäänsä paljon iloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskin senkin ketjun tähän typerään sukupuolipakkomielteisyyteen.
Jokainen fiksu ihminen ymmärtää että osa miehistä/naisista on kivoja ja osa ei, täysin turhaa jankkausta nuo sukupuolittamiset suuntaan tai toiseen.
Eli millainen olet?
Ap
Ihan tavallinen nainen, joka on saanut olla tekemisissä fiksujen miesten kanssa ja arvostaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävää. Menee hermot joihinkin työkavereihinkin, kun pitää näitä miehet ja naiset vitsejä vääntää. Ei naurata.
Palstalla tulee vihaisia aloituksia puolin ja toisin. Selvästi näkee, että heitä on joku mies tai nainen aikaisemmin satuttanut ja nyt kaikki ovat pahoja.
Pelkäävätkö naiset miehiä jos muutama sellainen tulee vastaan pimeällä kadulla.
Kannattaa kysyä Beatriz Grimaldi kullankaivajalta, joka metsästää suomalaisia miehiä. Hän voi hyvin, kun suomalaiset jättävät perheensä ja maksavat hänestä.
Vierailija kirjoitti:
IRL ei koskaan kuule tuollaisia sukupuolivihajuttuja, joten tosiaan kiinnostavaa KEITÄ nämä ihmiset täällä ovat?
Etkö katso Maria Veitolaa? Juuri viimeksi Marinin kanssa yksi jos naiset - jos miehet juttu ja olen kiinnittänyt niihin sen ohjelmissa ennenkin huomiota. Tuo on sukupuolijankkausta. Se on niihin ihan erikoistunut ja ongelma on että se on vain niiden ihmisten mielipide.
#tunnistasukupuolijankkaus
Tässä hyvä esimerkki kuinka jankkaaja servataan.
https://www.verkkouutiset.fi/naiskansanedustaja-sanna-marinista-ei-juha…
Olisitko voinut kuvitella otsikon? ”Juha Sipilän hiukset kokivat muodonmuutoksen. Katso tuoreet kuvat eduskunnasta.” Mitä suuremmalla todennäköisyydellä: Et todellakaan! Ei uskoisi, että eletään vuotta 2021, Honkasalo kirjoittaa Twitterissä.
Tuokin on positiivista huomiota josta naiset sitten hyötyvät niin kuin mistä tahansa positiivisesta huomiosta.
Naisilla isäongelmat, miehillä äitiongelmat.