Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on mankeloinnin funktio?
09.01.2015 |
Miksi lakanoita mankeloidaan? Eikö tuo ole ajanhukkaa koko touhu?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:21"]
En ikinä jaksaisi. :D
[/quote]
Ja sitten ihmetellään miksi lihaksikkaat miehet eivät kiinnitä huomiota...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:29"]
Käytän vain pellavalakanoita nykyään ja niitä ei mielestäni tarvitse mankeloida. Ovat kauniimpia hieman runttuisina, jopa. Jotain pitää jättää yhtälöstä pois, kun on työ ja lapset ja ystäviä ja parisuhde. Mielestäni ennen pidettiin kotirouvat ruodussa kehittämällä kaikkia turhia töitä talossa, jotka varasivat emännän ajan. Nykyään tälle ei ole enää tarvetta - äidit ja isoäidit eivät turhaan tapelleet oikeudestaan olla olemassa myös kodin ulkopuolella. Itsekin oion lakanat pesun jälkeen hyvin ja kuivaan ilmavasti narulla. Ei tarvitse silittää eikä mankeloida ja tuoksukin on hyvä... Ja säästän energiaa. Enkä ole huomannut mitään ongelmaa pölinän tai kaappiin mahtumisen suhteen. Ei tässä missään avaruusasemalla sentään asuta.
[/quote]
Nojaa, mankeloinnissa menee sen viisi minuuttia. Täytyy olla kiire elämä, jos ei ystäviä ehdi mankeloinnin takia näkemään :D Itse mankeloin, koska olen hedonistinen paskiainen ja tykkään nukkua mankeloiduissa petivaatteissa, skippaan sitten vaikka lattioiden pesusta. Ja mun mieheni kyllä siivoaa, esim. keittiön joka päivä ja hoitaa tiskit, vie roskat ja pyydettäessä myös imuroi, vaikkei itse näe sitä kovin tärkeänä toimena. Olen ihan yhtä nykyaikainen nainen, mankeloinnistani huolimatta.
Ps. pellavalakanat ne vasta parhaat onkin mankeloituina!