Psoriasis, luonnonmukaisia hoitoja?
Onko kellää vinkkejä päänahka ja nivel psorin oireiden lievitykseen?
Kommentit (11)
Kävin juuri psoriasiasta lääkärillä ja sanoi, että:
- älä tupakoi
- älä juo alkoholia
- käy talvella jo ehkäisevästi etelässä
D-vitamiinistakin saattaa olla hyötyä.
Ei ole ihan kasvukausi, mutta hierakanjuuri ja keltamo ulkoisena hauteena.
Maksa kannattaa pitää kunnossa. Alkoholi pitää jättää.
Oho, luulin että tuo moneen kertaan lähettäminen olisi nykyään estetty...
Ylen sivuilla oli juuri juttua vuohimaatilasta,jossa tehtiin vuoden maidosta kosmetiikkaa.Heidän tekemästään saippuasta on ilmeisesti ollut apua psoriaspotilaille.
Miehellä on ollut psori yli 30 vuotta ja kaikenlaista on kokeiltu. Luomuhoitoja, siis OIKEASTI tehoavia, vaikeaan psoriin tepsiviä hoitoja ei ole muita kuin aurinko ja merivesi. Suola on hyväksi näes iholle psorissa, siksi monet psoriaatikot käy hoidattamassa ihoaan Kuolleella merellä.
Kannattaa myös rasvata ihoaan tunnollisesti perusvoiteella, Decubal on hyvä. Ei se nyt luomua ole, mutta ei myöskään voimakasta lääkerasvaa... Perusvoiteella kannattaa pestä myös hiuksensa, usko tai älä.
Nivelpsorista ei ole kokemusta miehelläkään.
Yksi auttaa yhdelle, toinen toiselle. Mulla on myös tehonnut se System 4 scalpcare
Kokeilkaas 100 mikroa D-vitamiinia päivä ja 10 miljardia L. plantarum suolistobakteereja per päivä.
Mulla auttoi päänahan psoriin peräsuolen huuhtelu.. kummallista kyllä! Juttelin asiasta myös erään toisen ammattihenkilön kanssa joka totesin tämän olevan mahdollista. Päänahan psoriin minulla on auttanut myös system 4 oil cure-sarjan sampoo ja hoitoaine :) olen jättänyt myös hiuslakan yms tuotteiden käytön pois ja iho rauhoittui.