Olen pian 18v ja mulla on Angry birds pussilakanat
On parit muumit. IKEAn raidalliset (lastenosastolta). Myös hello kityt löytyy. On mulla 'hienoja' Marimekon. Taitaa porukat säästellä niitä omaan kämppään kun petiin tulee lapselliset. Angry birdsin sain joululahjaksi.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:07"]
Meidän parisängystä löytyy myös kahdet angry birdsit. T.25v
[/quote]
teillä on varmaan hyvää seksiä...
[/quote]
On kiitos kysymästä. Miten ajattelit että lakanoiden kuviointi vaikuttaa meidän seksielämäämme? Harrastamme toki seksiä muuallakin kuin sängyssä, mutta en ole vielä huomannut että peitosta tuijottava lintu saisi mieheni erektion lörpähtämään.
Minulla on my little pony lakanat 90-luvulta :D alkaa ikä tulla vastaan :( kun pikku ponit tulee petiin mies saa Baddington lakanat :D
T. 26v.
Meillä on pusuttelevat norsulakanat, samoin eri ilmeiltä omaavia lampaita sisältävät lakanat, järkyttävän pinkit pöhköjänis lakanat jne. Rakastan mahd. älyttömiä kuvia lakanoissa. Ei ole pakko olla mikään tunnettu brändikuva vaan tarpeeksi älytön tai suloinen. Eipä ne vieraat niitä näe päiväpeiton alta.
On meillä toki edustuskelpoisiakin "aikuismaisia" lakanoita vieraiden käyttöön. Itse harvoin valitaan sellaisia.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:03"]
Meillä on pusuttelevat norsulakanat, samoin eri ilmeiltä omaavia lampaita sisältävät lakanat, järkyttävän pinkit pöhköjänis lakanat jne. Rakastan mahd. älyttömiä kuvia lakanoissa. Ei ole pakko olla mikään tunnettu brändikuva vaan tarpeeksi älytön tai suloinen. Eipä ne vieraat niitä näe päiväpeiton alta.
On meillä toki edustuskelpoisiakin "aikuismaisia" lakanoita vieraiden käyttöön. Itse harvoin valitaan sellaisia.
[/quote]
Niin ja olen 36v. :)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:31"]Mulla on myös monet muumilakanat, ne on ihania! Lisäks löytyy elvikset.
T. N20
[/quote] mulla on kanssa :D