Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotias ryyppää.

Vierailija
19.12.2014 |

Mitä teet jos saat tietää että 14-vuotiaasi on alkanut ryyppäämään? Miten pitää kurissa? Kotiarestia en voi lopun ikää antaa, rahojakaan en voi ikuisesti jäädyttää.

Nyt neuvoja neuvottomalle kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ainakin aikanaan tiettyyn ikään asti, muistaakseni olin 15v kun tämän tavan lopetti niin soitti aina sen kaverin vanhemmille, jonka luo sanoin meneväni yöksi ja vanhemmat sopivat keskenään pelisäännöistä.

Vierailija
2/4 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia suomalaisen lapsen toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonikäisiä oikein pysty kurissa pitämään. Tiedän, kun itse olin tuossa iässä juhlija. Ei mitkään arestit tai mitkäänn tehonneet, keinot oli monet välttää ne: kiivetä salaa yöllä ulos oman huoneen ikkunasta ja palotikkaita pitkin ulos, ja kaupungille. Tai jos tiesin että minua aiotaan valvoa tavallista enemmän, en mennyt koulusta ollenkaan kotiin vaan jäin sille matkalleni, ja illalla "kartsalle". Jossain vaiheessa karkasin kokonaan kotoa kun vanhemmat yritti tiukentaa otetta, Tukholmaan asti tuli häivyttyä kaverin kanssa. 

Lopulta vanhemmat luovuttivat ja hyvä niin, kaikilta väheni ahdistus, ja minultakin meni jossain vaiheesssa lukioikää pahin biletyshimo pois, ja aloin keskittyä kouluun.

Vierailija
4/4 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökylään en nuorta tietenkään päästä, mutta pystyy se juomaan muutenkin. Esimerkiksi silloin kun olemme töissä, harrastuksissa.. vaikka huoneessaan yksin se onnistuu jos niin päättää. En tiedä voinko enää tiukentaa linjaa, tämä on yhtä sotaa jo muutenkin.