Ärsyttävätkö teitä muutokset? Minua vähän ärsyttävät
Helpointa on, kun asiat pysyvät muuttumattomina. Tänään ostoskeskuksessa kaupan järjestys oli muuttunut täysin siten, että siinä, missä yleensä näkyivät ulos naistenvaatteet, näkyivät nyt ulos lastenvaatteet. Luulin huomanneeni kauniin paidan itselleni, mutta se olikin lastenpaita.
Muissakin asioissa pidän muutoksettomuudesta. On mukavaa, kun asiat toistuvat samalla tavalla ja paikat ovat samanlaisia. Ei siis isoa remppaa joka toinen vuosi.
Oletko muutosvastainen vai muutoshakuinen?
Kommentit (7)
Viisas tietää, että maailmassa ja elämässä mikään ei ole niin varmaa kuin se, että muutos tulee!
Olisi todella ikävää jos mikään ei muuttuisi. Muutos voi toki olla toisen mielestä hyvä ja toisen mielestä huono.
Jos ruokakaupan hyllyjärjestystä tms. muutetaan niin kauanko siinä menee oppia löytämään tuotteet uusilta paikoiltaan.
Minä ainakin haluan että muutoksia tapahtuu, ja haluan myös itse olla mukana ja muuttua.
-Hyvät muutokset hyväksyn ja omaksun heti. (esim. uudet sovellukset)
-Huonot vtuttaa päivästä toiseen. (esim. lähi-Liiterin uusi leiska. Lähes kaikki tavarat huonosti esillä väärissä paikoissa. Suorat käytävät muutettiin sokkeloksi. Aikaa menee enemmän tuotteiden löytämiseen, ja ostan vähemmän kuin piti, kun en löydä tuotteita. Välttelen kys. kauppaa nykyään. Kaupan paras valtti, nopeus, pilattiin totaalisesti.)
Ärsyttää etenkin jos muutokset on tehty pelkästä muutoksen halusta. Usein vielä huonompaan suuntaan.
Mutta mitä se teille muutosta kauhistuville kuuluu, miksi joku kauppa laittaa kamat uuteen järjestykseen?
Myynti laskee jos kaupassa ei tuotteiden paikat vaihdu
Ruokakaupoissa kaikki pitäisi olla aina samassa paikassa. Ärsyttävää kun jotain joutuu etsimään muutetun järjestyksen takia.
M.50