Uusi mies ja nyt raskaana?!
Tilanne on siis seuraavanlainen: Tapasin uuden miehen aika tarkalleen kuukausi sitten, ihan klassisesti baarissa. Olin hänen luonaan jatkoilla, seksiä ei tuolloin ollut ja aluksi ajattelin, että asia jäisi hänen kanssaan siihen. Jotenkin olemme kuitenkin viettäneet nyt todella tiiviisti aikaa yhdessä, joulun pyhiäkin, olemme tavanneet toistemme kavereita ja minä jopa miehen sukulaisia. Kaikki vaikuttaa erittäin hyvältä, meillä on paljon suunnitelmia yhdessä ja olemme puhuneet avoimesti suunnilleen kaikesta tärkeästä.
Nyt kuitenkin pommi, mikä tosin jo otsikossa tulikin ilmi, minulla on siis hyvin vahva tunne, että olen raskaana! Olemme käyttäneet kondomia aina, mutta säännöllisen kellontarkat kuukautiseni ovat vähän yli viikon myöhässä. Aikaisemmin näin ei ole käynyt ikinä.
Vaikka tunnen, että nyt kyseessä on oikeasti elämäni mies, onko tilanne ihan tuhoontuomittu? Haluamme molemmat lapsia, enkä usko, että pystyisin aborttiin. Olen lisäksi kuitenkin jo 30-vuotias, mies 10 vuotta vanhempi. Molemmilla takana pitkiä suhteita ja elämäntilanne ihan tasainen vakituisine, ihan hyvine työpaikkoineen ym. Olen jo pitkään halunnut lapsia, mutta edellisessä, puoli vuotta sitten päättyneessä suhteessa mies ei niitä lopulta halunnutkaan, ja osittain tästä syystä suhde päättyi.
Nyt tunnen, että olen viimein aikuisessa, tasapainoisessa suhteessa. Mies on kaikkea sitä, mitä mieheltä haluan ja enemmänkin. Hänellä on kummilapsia ja olen nähnyt, miten hyvä hän on lasten kanssa.
Toki pitäisi ensin tehdä ainakin se raskaustesti ja keskustella miehen kanssa, mutta jos olen tosiaan nyt raskaana, mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (6)
Pitäisin lapsen - ja myös miehen, jos hän niin haluaa. :) Onnea!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:11"]
Pitäisin lapsen - ja myös miehen, jos hän niin haluaa. :) Onnea!
[/quote]
Kiitos :) Jotenkin kauhistuttaa vaan tämä kuitenkin näin lyhyt tunteminen. Tosin, joskus nuorempana tapaillut jonkun kanssa pitkäänkin niin, että nähnyt hyvä jos kerran viikossa, joten kyllähän tässä on ehtinyt tutustua siihen nähden hyvin. Pahimmat "yllätykset" toisessa varmasti olisivat selvinneet tiiviin, useamman päivän peräkkäisen yhdessäolon jälkeen, ja toisaalta voihan niitä tulla vastaan ihan pitkässäkin suhteessa, vuosien päästä. AP
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:56"]
Tee nyt ensin ainakin se testi ja sen jälkeen mietitte jatkoa. Kuulostat ihan fiksulta, joten varmaan osaatte miettiä asiaa yhdessä miesystäväsi kanssa. Tsemppiä!
[/quote]
Kiitos, sitä tarvitaan! Jotenkin on kuitenkin todella hyvä olo kaikesta pienestä paniikista huolimatta, vähän sellainen "tässäkö se nyt on" -tunnelma :) AP
Ei ei ja vielä kerran ei. Eihän sitä tiedä millainen hirviö miehestä kuoriutuukin. Aina kannattaisi odottaa useampi kk ja mielummin edes vuosi että oppii toisen tuntemaan
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:39"]
Ei ei ja vielä kerran ei. Eihän sitä tiedä millainen hirviö miehestä kuoriutuukin. Aina kannattaisi odottaa useampi kk ja mielummin edes vuosi että oppii toisen tuntemaan
[/quote]
Vähän OT, mutta mitä jos mies olisikin muuten täydellinen, mutta 10 yhteisen vuoden jälkeen pettäisi ap:ta? Tai vaikka sairastuisi johonkin mielisairauteen? Kai siinä nyt joku varoituskello soi jo kuukauden tiiviin tuntemisen jälkeen, jos joku ihan kreisi tapaus kyseessä?
Tee nyt ensin ainakin se testi ja sen jälkeen mietitte jatkoa. Kuulostat ihan fiksulta, joten varmaan osaatte miettiä asiaa yhdessä miesystäväsi kanssa. Tsemppiä!