Miksi mies ei saisi käydä av:lla?
Kun lueskelee esim. noita turn-offeja miehistä, niin jotkut ovat listanneet sinne miesten av-palstailun. Se on todella hämmentävää, koska samaan aikaan ruikutetaan tasa-arvon perään ja valitetaan sitä, että miehet eivät ymmärrä mitään lasten kasvatuksesta, kotitöistä ja etenkään naisten sielunelämästä.
Siispä arvon naiset, kerron teille salaisuuden: Av-palsta on miehille PARAS mahdollinen korkeakoulu kyseisille elämänalueille, puhuttiinpa sitten ns. lassukoista tai perinteisessä katsannossa miehisistä miehistä. Siksi me notkumme täällä.
Jos joku ajastaan jälkeenjäänyt haluaa vielä yrittää perustella, miksi miesten ei pitäisi käydä täällä, niin saa toki yrittää. Muistutan kuitenkin vielä lopuksi, että nyt on vuosi 2015.
Kommentit (53)
Tervetuloa vain!
Sataprosenttinen nainen, äiti.
P.S. On mielenköyhää bvetää mitään johtopäätöksiä sukupuolista av-kirjoittelun perusteella. Ja täällä on paljon fiksujakin kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:22"]Ihmettelen samaa kuin ap (olen 46-vuotias perheenäiti).
Ei minulla ole vastausta, mutta ehkä jotain osviittaa saa siitä, miten jotkut äidit kirjoittavat lapsista ikiominaan, kuin jonkin neitseellisen sikiämisen seurauksesta syntyneinä. Lapsen isä on aivan marginaalihenkilö, korkeintaan äidin "apulainen". Ja tietysti loputtomien valitusten aihe. Luulen, että ainakin tällaiset naiset paheksuvat palstalla käyviä miehiä, koska onhan palstan nimi Vauva ja vauvat kuuluvat vain naisille.
[/quote]
Aloituksessa vedotaan siihen, että miehet olisivat tällä palstalla kiinnostuneita perhe-elämästä ja haluaisivat keskustella siitä. Itse en ole tällaista havainnut, vaan miesten aloitukset käsittelevät yleensä seuraavia aiheita: pillunsaamattomuus, mutta toisaalta osoitetaan vastenmielisyyttä seksuaalisesti aktiivisia naisia kohtaan, mies on lompakko, miksi naiset eivät ole tehneet mitään merkittävää, kuka muka katsoo naisurheilua, miksei naisilla ole asevelvollisuutta, ex/laastari/vakipano tuli raskaaksi ja miten vältetään elarit, lapset pitäisi määrätä miehille erotilanteissa, jne. Täysin turhanpäiväisiä provoja, jotka pyörivät täällä viikoittain.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:22"]Ihmettelen samaa kuin ap (olen 46-vuotias perheenäiti). Ei minulla ole vastausta, mutta ehkä jotain osviittaa saa siitä, miten jotkut äidit kirjoittavat lapsista ikiominaan, kuin jonkin neitseellisen sikiämisen seurauksesta syntyneinä. Lapsen isä on aivan marginaalihenkilö, korkeintaan äidin "apulainen". Ja tietysti loputtomien valitusten aihe. Luulen, että ainakin tällaiset naiset paheksuvat palstalla käyviä miehiä, koska onhan palstan nimi Vauva ja vauvat kuuluvat vain naisille. [/quote] Aloituksessa vedotaan siihen, että miehet olisivat tällä palstalla kiinnostuneita perhe-elämästä ja haluaisivat keskustella siitä. Itse en ole tällaista havainnut, vaan miesten aloitukset käsittelevät yleensä seuraavia aiheita: pillunsaamattomuus, mutta toisaalta osoitetaan vastenmielisyyttä seksuaalisesti aktiivisia naisia kohtaan, mies on lompakko, miksi naiset eivät ole tehneet mitään merkittävää, kuka muka katsoo naisurheilua, miksei naisilla ole asevelvollisuutta, ex/laastari/vakipano tuli raskaaksi ja miten vältetään elarit, lapset pitäisi määrätä miehille erotilanteissa, jne. Täysin turhanpäiväisiä provoja, jotka pyörivät täällä viikoittain.
[/quote]
Miksi tuo on turha keskustelu?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:22"]Ihmettelen samaa kuin ap (olen 46-vuotias perheenäiti). Ei minulla ole vastausta, mutta ehkä jotain osviittaa saa siitä, miten jotkut äidit kirjoittavat lapsista ikiominaan, kuin jonkin neitseellisen sikiämisen seurauksesta syntyneinä. Lapsen isä on aivan marginaalihenkilö, korkeintaan äidin "apulainen". Ja tietysti loputtomien valitusten aihe. Luulen, että ainakin tällaiset naiset paheksuvat palstalla käyviä miehiä, koska onhan palstan nimi Vauva ja vauvat kuuluvat vain naisille. [/quote] Aloituksessa vedotaan siihen, että miehet olisivat tällä palstalla kiinnostuneita perhe-elämästä ja haluaisivat keskustella siitä. Itse en ole tällaista havainnut, vaan miesten aloitukset käsittelevät yleensä seuraavia aiheita: pillunsaamattomuus, mutta toisaalta osoitetaan vastenmielisyyttä seksuaalisesti aktiivisia naisia kohtaan, mies on lompakko, miksi naiset eivät ole tehneet mitään merkittävää, kuka muka katsoo naisurheilua, miksei naisilla ole asevelvollisuutta, ex/laastari/vakipano tuli raskaaksi ja miten vältetään elarit, lapset pitäisi määrätä miehille erotilanteissa, jne. Täysin turhanpäiväisiä provoja, jotka pyörivät täällä viikoittain.
[/quote]
Miksi tuo on turha keskustelu?
[/quote]
No lue joskus niitä keskusteluja. Ne eivät aja tasa-arvoa, vaan naisten aseman heikentämistä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:22"]Ihmettelen samaa kuin ap (olen 46-vuotias perheenäiti).
Ei minulla ole vastausta, mutta ehkä jotain osviittaa saa siitä, miten jotkut äidit kirjoittavat lapsista ikiominaan, kuin jonkin neitseellisen sikiämisen seurauksesta syntyneinä. Lapsen isä on aivan marginaalihenkilö, korkeintaan äidin "apulainen". Ja tietysti loputtomien valitusten aihe. Luulen, että ainakin tällaiset naiset paheksuvat palstalla käyviä miehiä, koska onhan palstan nimi Vauva ja vauvat kuuluvat vain naisille.
[/quote]
Aloituksessa vedotaan siihen, että miehet olisivat tällä palstalla kiinnostuneita perhe-elämästä ja haluaisivat keskustella siitä. Itse en ole tällaista havainnut, vaan miesten aloitukset käsittelevät yleensä seuraavia aiheita: pillunsaamattomuus, mutta toisaalta osoitetaan vastenmielisyyttä seksuaalisesti aktiivisia naisia kohtaan, mies on lompakko, miksi naiset eivät ole tehneet mitään merkittävää, kuka muka katsoo naisurheilua, miksei naisilla ole asevelvollisuutta, ex/laastari/vakipano tuli raskaaksi ja miten vältetään elarit, lapset pitäisi määrätä miehille erotilanteissa, jne. Täysin turhanpäiväisiä provoja, jotka pyörivät täällä viikoittain.
[/quote]
Unohdit stringit ja niistä tehdyt näköhavainnot näistä tyypillisistä miesten tekemistä aloituksista! :)
Itse olen av:lla käyvä setä, enkä ole mikään naisten unelmamies. Mutta ei se haittaa. :)
Itse olen homo ja luen tätä palstaa silloin tällöin. Sen takia että kaikista puutteistaan huolimatta tämä on minusta tällä hetkellä netin mielenkiintoisin keskustelupalsta. Pidän siitä että täällä puhutaan suoraan aiheista joista ei keskutella muualla netissä. Olen esim. tajunnut että osa naisista ei todellakaan tajua että oma mies voi olla biukkomies.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:38"]
Itse olen homo ja luen tätä palstaa silloin tällöin. Sen takia että kaikista puutteistaan huolimatta tämä on minusta tällä hetkellä netin mielenkiintoisin keskustelupalsta. Pidän siitä että täällä puhutaan suoraan aiheista joista ei keskutella muualla netissä. Olen esim. tajunnut että osa naisista ei todellakaan tajua että oma mies voi olla biukkomies.
[/quote] Kumman kanssa panisit mieluummin, bi-miehen vai toisen homomiehen kanssa?
[/quote]
Osa homoistakaan ei tajua, että biukkomiehenä esiintyminen takaa seuransaannin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:40"]
[/quote]
Osa homoistakaan ei tajua, että biukkomiehenä esiintyminen takaa seuransaannin.
[/quote] =?
sovinistimiehet pois av:ltä ja omia vaimojaan urkkivat pois av.ltä
t, nainen
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:55"]
sovinistimiehet pois av:ltä ja omia vaimojaan urkkivat pois av.ltä
t, nainen
[/quote] Määrittele sovinistimies :)
Ei minulle kukaan ole valittanut, etten saisi täällä palstailla vaikka mies olenkin. Ja aika satelee peukkuja runsain määrin. Että kun ei ota itseensä ja käyttäytyy suunnilleen asiallisesti, niin tuskin kukaan jatkossakaan tulee minulle valittamaan miksi tänne kirjoittelen.
Eli asialliset miehet: blendatkaa vain sekaan älkääkä itse kyseenalaistako täänne kirjoittamistanne. Ei sitä tee sitten muutkaan.
t. av:lla aina joskus since 2012
Niin, yleinen valitus on että mies ei puhu eikä hoida lapsia. Kuitenkaan mies joka "puhuu" täällä vauvapalstalla ei kelpaa.
Toisaalta väitetäänhän täällä että miehessä kiihottaa eniten äly ja huumorintaju. Miksi sitten miesvaltaisilla aloilla, kuten tekniikan puolella, on poikamiehiä?