Tyhmiä kysymyksiä ei kuulemma ole, mutta tässä taatusti yksi :D
Kun makaat toisen kainalossa, siis niin että toinen selällään ja sinä kyljelläsi kainalossa, niin missä/miten pidät sitä alempaa kättäsi???
Tää tosiaan on tyhmä kysymys, mutta olen miettinyt tätä vuosia :D
Me saatetaan miehen kanssa olla näin parikin tuntia ja aina se alempi käsi on huonosti. Yleensä pidän sitä ikään kuin vatsani edessä alaspäin ja koukussa, mutta jotenkin se on siinäkin niin tyhmästi :D
Kommentit (14)
Mä pidän sitä miehen ristiselän alla, kun saa hyvään asentoon ni ei puudu... Ei ole mun mielestä tyhmä kysymys, on sitä vuosien kuluessa vaikka miten koetettu kättä pitää tuossa asennossa, mutta aina jostain painaa... :-D
Mä oon joskus valittanut, että irrotettava käsi olis kätevä.
Se on välikätenä minun ja selällään makaajan välissä ehkä vähän koukussa. Tai sitten sen toisen makaajan selän alla.
Ja sama ongelma kun yrittää nukkua mahallaan, toinen käsi tyynyn alle mutta toinen ei enää mahdu :D
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:57"]
Mä pidän sitä miehen ristiselän alla, kun saa hyvään asentoon ni ei puudu... Ei ole mun mielestä tyhmä kysymys, on sitä vuosien kuluessa vaikka miten koetettu kättä pitää tuossa asennossa, mutta aina jostain painaa... :-D
[/quote]
Täytyy tähän kyllä lisätä, että meillä on pehmeä sohva joka joustaa sen käden alla. Kovemmalla alustalla ei välttämättä onnistu ollenkaan.
Jos maataan sängyssä niin yleensä se on tyynynalla/koukussa siten että kämmen on omaa poskea vasten. Sohvalla joko ujutan käden miehen selän/olkapään taakse tai sitten vääntelehdin tuskaisesti milloin käsi suorassa milloin koukussa kun tuntuu vaan puutuvan. :D
En olekaan siis ainut tämän kanssa kamppaileva :D
Katsoin just leffaa, missä yks pariskunta makoili näin ja sitä toista kättä ei näkynyt lainkaan ja asento vaikutti muutenkin tosi "helpolta". Siinä samalla mietin, että mitä ihmettä mä teen tossa väärin :D mutta ilmeisesti en mitään.. ;)
-ap-
Tästä syystä en ole kyljelläni vaan puolikyljellään/puoliksi selällään ja miehen puoleinen käsi rapsuttaa miehen niskaa ja silittää hiuksia :) hiplaus addikti kun olen ja mies tykkää :P
No leffoissa kaikki vaan näyttää helpolta, eihän nyt käsi voi elokuvassa puutua... ;-) Meikitkin tiptop aamulla herätessä :-D
Helpoiten onnistuu sängyllä tai leveällä sohvalla siten että en ole kyljelläni vaan ennemmin mahalla, jolloin se toinen käsi on automaattisesti pois sieltä alta. Normaalilla sohvalla en ole vielä hyvää asentoa löytänyt :D
Kyljellä ollessa sinne kylkeen tulee yleensä sellanen hyvä rako niin ujutan käden sinne, ei puudu niin helposti. Tosin miehillä nuo vyötärö-lantiosuhteet on vähän tasapaksumpia niin ei varmaan niiden kanssa toimi tuo piilo :D
Alempi käsi yleensä miehen reidellä.
jep, en pysty nukkuu noin just sen takia et sille kädelle ei löydy paikkaa, niin ettei olisi epämukavaa.
Haha. Mä pidän silleen vähän koukussa vieressä, en osaa oikein selittää. :D