Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onkohan noissa McDonaldsin ruoissa mitään ravitsevaa?

Vierailija
09.01.2015 |

burgeri voi olla 2 vuotta huoneenlämpötilassa, ilman että tulee minkäänlaista hometta eikä ulkonäkö juuri muutu. 

http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194952175069/artikkeli/terveysalan+ammattilaiset+paattivat+heratella+ihmisia+pikaruokatestilla+tulos+allistytti.html

vaikka olis muurahaisia pöydillä niin ei kelpaa niillekään 

http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/mcdonalds-cheeseburger-left-doctors-surgery-4940927

"There's no smell from it, it's basically mummified. You can pick it up, turn it over and still see the cheese and pickle in the burger ," Dr Vaughn told MailOnline.

"Even in the summer when we get ants, the bugs won't go near it."

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojapaperista saa ehkä vitamiineja :P

Vierailija
2/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon noissa voi olla kemikaaleja etteivät ne muutu mihinkään ja hyönteisetkin kiertävät ne kaukaa. 

kemikaalien on pakko olla jonkin tason myrkkyjä, koska muuten hyönteiset söisivät tuota. kärpänenkin varmasti haistaa ja maistaa mikä on myrkyllistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sieltä salaatteja ja porkkanoita ja omen siivuja. :D

Vierailija
4/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:06"]Saahan sieltä salaatteja ja porkkanoita ja omen siivuja. :D
[/quote]

Siis omenan

Vierailija
5/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän suositteli omille työntekijöilleen olla syömättä niitä.

Vierailija
6/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat burgerin ruisleipään. Salaattia, tomaattia, sipulia, juustoa, pihvistä proteiinia. Ihan samaa pöperöä kuin kotonakin, jos vastaavaa siellä kokkailee. Otappa itse vaikka joku oma leipomasi sämpylä ja nosta sellaisenaan pöydälle ja katso tilanne vuoden päästä. Siinä se nököttää ihan samalla tavalla pöydällä huoneenlämmössä kivikovana koppurana ilman hometta, eikä kelpaa muurahaisillekaan.  

Vierailija
7/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:10"]Nehän suositteli omille työntekijöilleen olla syömättä niitä.
[/quote]

No eihän suosittele. Olen ollut joskus teininä mäkissä töissä ja silloin ei ainakaan ollut noin. Eikä ne hampparit valmiina seiso muutamaa minuuttia pidempää, ainakaan siellä missä mä olin töissä. Eihän tuo mitään terveysruokaa ole, mutta ei nyt liioitella. Ja Suomessa ainakin hygieniasta pidetään hyvää huolta ja sitä valvotaan. Ottakaa huomioon että ei ole Suomessa noi linkin jutut.

Vierailija
8/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sieltäkin ostaa vaikka salaatin.

Ja mitä väliä jos vaikka kerran viikossa teini vetää kavereiden kanssa siellä "hömppäruokaa" jos se ei ole viikon ainoa ateria.

Harva siellä joka päivä kuitenkaan syö.

Kaikki pitää aina olla niin terveellistä ja järkevää ettei ihmiset enää pysty ollenkaan ajattelemaan maalaisjärjellä. Kokonaisuus ratkaisee!

Ja ennemmin se ressaaminen ja jatkuva itsensä vahtaaminen ja siitä johtuva ahdistus tappaa kuin se mäkkärin hamppari!

Vierailija
9/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:10"]Nehän suositteli omille työntekijöilleen olla syömättä niitä. [/quote] No eihän suosittele. Olen ollut joskus teininä mäkissä töissä ja silloin ei ainakaan ollut noin. Eikä ne hampparit valmiina seiso muutamaa minuuttia pidempää, ainakaan siellä missä mä olin töissä. Eihän tuo mitään terveysruokaa ole, mutta ei nyt liioitella. Ja Suomessa ainakin hygieniasta pidetään hyvää huolta ja sitä valvotaan. Ottakaa huomioon että ei ole Suomessa noi linkin jutut.

[/quote]

Tuli taannoin ohjeistus mäkkärissä jossa suositeltiin työntekijöille olla syömättä niitä. Ihan ymmärrettävää sinänsä.

Vierailija
10/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:10"]Nehän suositteli omille työntekijöilleen olla syömättä niitä. [/quote] No eihän suosittele. Olen ollut joskus teininä mäkissä töissä ja silloin ei ainakaan ollut noin. Eikä ne hampparit valmiina seiso muutamaa minuuttia pidempää, ainakaan siellä missä mä olin töissä. Eihän tuo mitään terveysruokaa ole, mutta ei nyt liioitella. Ja Suomessa ainakin hygieniasta pidetään hyvää huolta ja sitä valvotaan. Ottakaa huomioon että ei ole Suomessa noi linkin jutut.

[/quote]

Tuli taannoin ohjeistus mäkkärissä jossa suositeltiin työntekijöille olla syömättä niitä. Ihan ymmärrettävää sinänsä.
[/quote]

Voi olla että on sen takia sanottu, että ei tulisi vedettyä joka päivä hamppareita ja limua, se ei voi olla terveellistä. Joten joo, voi olla mahdollista ja täysin ymmärrettävää.

Vierailija
11/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:14"] [quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:10"]Nehän suositteli omille työntekijöilleen olla syömättä niitä. [/quote] No eihän suosittele. Olen ollut joskus teininä mäkissä töissä ja silloin ei ainakaan ollut noin. Eikä ne hampparit valmiina seiso muutamaa minuuttia pidempää, ainakaan siellä missä mä olin töissä. Eihän tuo mitään terveysruokaa ole, mutta ei nyt liioitella. Ja Suomessa ainakin hygieniasta pidetään hyvää huolta ja sitä valvotaan. Ottakaa huomioon että ei ole Suomessa noi linkin jutut. [/quote] Tuli taannoin ohjeistus mäkkärissä jossa suositeltiin työntekijöille olla syömättä niitä. Ihan ymmärrettävää sinänsä. [/quote] Voi olla että on sen takia sanottu, että ei tulisi vedettyä joka päivä hamppareita ja limua, se ei voi olla terveellistä. Joten joo, voi olla mahdollista ja täysin ymmärrettävää.

[/quote]

Niin, ei minullakaan donaldsia mitään vastaan ole. Tulee niin harvakseltaan käytyä ja lapsetkaan harvemmin haluaa sinne. Ehkä kerran puolessa vuodessa joten siitä ei mitään hämminkiä ole. Jos joka päivä söis niin rupeaahan se silloin näkymään.

Vierailija
12/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiokaa se, että tuossa on kyseessä Jenkkien Mäkkäri. Suomessa muistaakseni vihannekset pyritään ostamaan kotimaasta (satokauden mukaan), ja gluteenittomat sämpylät ovat Moilakselta. Jos teillä on älypuhelin, kannattaa ladata Mäkkärin sovellus, siellä kerrotaan mielestäni aika kattavasti ravintoarvot ja ainesten alkuperä. :) ja taitaa tietoa löytyä niiden nettisivuiltakin. ei Suomen lainsäädäntö / Elvira voisi hyväksyä tuollaista Suomessa. :)