Peukuta: Mieheni on...
kumman syyn takia alun alkaen valitsit miehesi?
peukuta ylöspäin: rakastuin ja rakastin. Mies oli juuri minun oloiseni, meillä oli hauskaa yhdessä, jutut oli samoja. Vaikka miehestä olisi paljastunut jotain, mitä en periaatteessa hyväksyisi (esi. Irtosuhteita, lapsia edellisistä liitoista, luottotietojen menetystä, tms normaalin rajoissa olevaa), niin olisin silti valinnut tämän miehen. Juuri hänet tahdoin.
peukuta alaspäin: mieheni on hyvä ihminen. Hän on mukava, palvelualtis, hyvä isä. Ehkä rakastun ajan myötä, ehkä en, mutta tiedän, etten parempaakaan olisi voinut saada. Mies on minulle hyvä catch.
peukuta sitä, mikä osuu lähemmäksi.
Kommentit (6)
Peukutan alas, vaikkei sekään sovi kovin hyvin. Mutta ohjeen mukaan eli lähempänä.
Tästä puuttuu se vaihtoehto "ihan sama kunhan saa isoa parrua", joka oneniten avmammoille mieleen.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:44"]
Tästä puuttuu se vaihtoehto "ihan sama kunhan saa isoa parrua", joka oneniten avmammoille mieleen.
[/quote]
Tuo vaihtoehto on alaspäin peukutus. Good catch.
Vaikka vastauksia on vähän, niin olen yllättynyt, että 100% on peukuttanut ulöspäin. Av:lta olen oppinut, että moni on toisen kanssa yhdessä jälkimmäisestä syystä.
Ap