millaisia stressin oireita teillä?
On ollut ja mikä auttanut? Mistä stressinne on johtunut?
Kommentit (13)
Ahdistus, unettomuus, syöpöttelyn halu. Taloushuolet, työpaikan ilmapiiri, maailman tila, ihmissuhdesotkut yms aiheuttaa
Hampaiden yhteen pureminen ja hartiakivut tulee nyt ekana mieleen.
Aamuisin huomaa, että on taas tullut narskuteltua hampaita, Paikat lähtee irti ja päätä särkee.
Taloushuolet, perhe, kuolemanpelko, painajaiset
peräpukamat alkavat vuotaa verta, olenkin miettinyt onko minulla alapäässä jokuvaraproppu kun yläpäässä kiristää. Taloushuolet aiheuttavat stsessiä, se kun mikään ei riitä vaikka kuinka yrittäisi.
Eka oire on aina se, että langat häviää käsistä. Tekee siis tyhmiä virheitä, unohtaa paljon.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:41"]peräpukamat alkavat vuotaa verta, olenkin miettinyt onko minulla alapäässä jokuvaraproppu kun yläpäässä kiristää.
HIH!!
Vatsakipu--> helvetillinen ilman syytä. Vyöruusu, ei pysty syömään, ei nukkumaan, päässä kiertää kehää useimmiten. Tässä nyt muutama. Mulla tulee stressi aina fyysisinä oireina. Ja sukulaiset on suurin aiheuttaja!! Ei oma työttömyys, jatkuva rahan puute tms.
Vatsa reistailee, jännittyneisyys, keskittyminen vaikeaa, muisti reistailee, unettomuus, "oudot" säryt (pää, vatsa, lihakset..). Rahahuolet, muutto, yleensäkin elämänmuutokset.
Kuukautiset aina myöhässä stressin takia. Ja unettomuus. :-/
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:34"]Mulla nykii vasen käsi.
[/quote]Muista juoda riittävästi ja ota magnesiumia
Unettomuus, vatsavaivat, pinnan kireys ja yleinen vitutus. Ainoa minkä olen huomannut auttavan on savut. Alkoholi saattaa hetkellisesti auttaa mutta viimeistää aamulla pahentaa. Lääkkeitä en ole stressiin kokeillut, saako niitä ja onko niistä hyötyä?
Muistamattomuus, kireys, nukkuminen huonoa, päätä saattaa särkeä, vatsaoireilee. Nää nyt ekana tuli mieleen. Työ tai esim. Taloushuolet ajaa mut stressiin.