Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän pyörii jatkuvasti mielessäni :(

Vierailija
09.01.2015 |

En välttämättä kuule hänestä enää ikinä mitään. Hän ei luvannut olla yhteyksissä, ainoastaan lupasi katsella asiaa. Voimani eivät riitä jatkuvaan itkemiseen, mutta mieli on surullinen, ihan sama mitä teen tai missä olen :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Olen itse samassa tilanteessa. Ero, ikävä, suru... Siihen itkemiseen turtuu jossain vaiheessa. En haluaisi enää koskaan rakastaa ketään, koska se sattuu niin paljon. 

Vierailija
2/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:07"]I feel you. Olen itse samassa tilanteessa. Ero, ikävä, suru... Siihen itkemiseen turtuu jossain vaiheessa. En haluaisi enää koskaan rakastaa ketään, koska se sattuu niin paljon. 
[/quote]

:( Itse en ehtinyt rakastua mutta kiinnyin :( vaikka tiedän ettei vika ole minussa niin silti sattuu. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:08"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:07"]I feel you. Olen itse samassa tilanteessa. Ero, ikävä, suru... Siihen itkemiseen turtuu jossain vaiheessa. En haluaisi enää koskaan rakastaa ketään, koska se sattuu niin paljon. 
[/quote]

:( Itse en ehtinyt rakastua mutta kiinnyin :( vaikka tiedän ettei vika ole minussa niin silti sattuu. :(
[/quote]

En edes ole vihainen hänelle, vaikka aihetta ehkä olisi. Tai siis OLISI :( toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta en todellakaan onnea jonkun toisen kanssa. Sitä en ikinä toivo :(

Vierailija
4/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:08"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:07"]I feel you. Olen itse samassa tilanteessa. Ero, ikävä, suru... Siihen itkemiseen turtuu jossain vaiheessa. En haluaisi enää koskaan rakastaa ketään, koska se sattuu niin paljon.  [/quote] :( Itse en ehtinyt rakastua mutta kiinnyin :( vaikka tiedän ettei vika ole minussa niin silti sattuu. :( [/quote] En edes ole vihainen hänelle, vaikka aihetta ehkä olisi. Tai siis OLISI :( toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta en todellakaan onnea jonkun toisen kanssa. Sitä en ikinä toivo :(

[/quote]

Mitä on siis tapahtunut? Pettäminen?

Vierailija
5/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuit varattuun?

Vierailija
6/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 04:43"]

En välttämättä kuule hänestä enää ikinä mitään. Hän ei luvannut olla yhteyksissä, ainoastaan lupasi katsella asiaa. Voimani eivät riitä jatkuvaan itkemiseen, mutta mieli on surullinen, ihan sama mitä teen tai missä olen :(

[/quote]

Rakkaus sattuu. Sen takia en sitä enää ikinä tee, maailman anaalisin tunne.

Vierailija
7/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, mutta näin se joskus menee. Tsemppiä!

Vierailija
8/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:25"]Ihastuit varattuun?
[/quote]

En ihastunut ja vapaa hän on.

Vierailija
9/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:23"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:08"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:07"]I feel you. Olen itse samassa tilanteessa. Ero, ikävä, suru... Siihen itkemiseen turtuu jossain vaiheessa. En haluaisi enää koskaan rakastaa ketään, koska se sattuu niin paljon.  [/quote] :( Itse en ehtinyt rakastua mutta kiinnyin :( vaikka tiedän ettei vika ole minussa niin silti sattuu. :( [/quote] En edes ole vihainen hänelle, vaikka aihetta ehkä olisi. Tai siis OLISI :( toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta en todellakaan onnea jonkun toisen kanssa. Sitä en ikinä toivo :(

[/quote]

Mitä on siis tapahtunut? Pettäminen?
[/quote]

Ei... hänellä ongelmia omassa elämässään.. ei mitään aineita tai muuta vastaavaa, en nyt halua sen enempää selostaa. Mutta hoki haluavansa vakavan parisuhteen. Sen takia minulla olisi syytä olla vihainen. Mutta olen vain surullinen. Pitkä tarina.

Vierailija
10/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotain samaa kuin ap:llä. Kyse ei ole parisuhteesta eikä erosta. Mutta miehestä, jonka vuoksi suren. Suru ei väisty millään, vaikka mitä teen. Itkettyä tulee paljon. Ja koskaan en tiedä nähdäänkö enää ikinä, ja minä ikävöin häntä kovasti.

Vierailija
11/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tää nyt oo taas se sama? Ap, oletko aiemmin tehnyt tänne aloituksia sinun ja jonkun miehen suhteesta?

Vierailija
12/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:49"]Mulla jotain samaa kuin ap:llä. Kyse ei ole parisuhteesta eikä erosta. Mutta miehestä, jonka vuoksi suren. Suru ei väisty millään, vaikka mitä teen. Itkettyä tulee paljon. Ja koskaan en tiedä nähdäänkö enää ikinä, ja minä ikävöin häntä kovasti.
[/quote]
Kerro lisää av-mammat auttaa

Vierailija
13/13 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:49"]Mulla jotain samaa kuin ap:llä. Kyse ei ole parisuhteesta eikä erosta. Mutta miehestä, jonka vuoksi suren. Suru ei väisty millään, vaikka mitä teen. Itkettyä tulee paljon. Ja koskaan en tiedä nähdäänkö enää ikinä, ja minä ikävöin häntä kovasti. [/quote] Kerro lisää av-mammat auttaa

[/quote]

Av-mammat kieli pitkällä odottaa syytä haukkua maan alimpaan rakoseen. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi