Älkää ostako Kenwoodin yleiskonetta!
http://www.netanttila.com/images/catalog/zoom/kenwood-yleiskone_km282_prospero-4990990_malli.jpg
Tämä malli oli minulla käytössä 2 vuotta, juuri, kun takuu meni umpeen niin posahti. En osaa sanoa mikä meni rikki. Vatkasin kermaa 2 teholla, eli en mitään raskasta tehnyt. Yhtäkkiä rupesi kuulumaan klonksklonks ja koko kone heilui puolelta toiselle ja oli aivan ylikuumentunut.
Soitin koneen mukana tulleeseen numeroon, sieltä sanoivat, ettei osaa auttaa, koska eivät nää konetta ja takuuhuoltoonkaan ei voi laittaa, koska 2 kk sitten mennyt umpeen :--(
Vituttaa. Huomenna haen vaikka obh Nordican yleiskoneen.
Tuo Kenwoodin kone oli kyllä semmoinen muovipaskakasa, lahjaksi sain pari vuotta sitten. Osat rupeaa haisemaan tosi herkästi, kaikkia ei saa vedellä pestä. Itse piti koota koko paska. Vituttaa niin paljon anteeksi kielenkäyttö ja kirjoitusvirheet, imetän samalla.
Kommentit (14)
Niin että sun yksilö oli huono niin sitten kaikki on? Mites kun mun kenwood on toiminut 10 v ja siskon uudempi "muovilaite" kolmatta vuotta päivittäisessä käytössä..
Meillä on metallinen bosch joka kestää ja kestää
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:04"]Anteeksi vaan mutta Kenwood tekee parhaat yleiskoneet.
[/quote]
Ei muuten tee. Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Ihan pilipalimuovisia kasoja. Valmistus siirretty Kiinaan.
Minä ostin Kenwoodin yleiskoneen puolisen vuotta sitten. Ei ole tuo sama malli.Ja on ollut ahkerassa käytössä. Helppo käyttää. Helppo puhdistaa osat. Kallis kone, jonka ostin alemyynnistä. Kestää minkä kestää. Mikään laite ei nykyään kestä vuosia. Nyt tuntuu monilla kodinkoneillakin olevan 5v se maksimi ikä minkä kestää. Tuosta oli taannoin joku tutkimus ja siinä oli listatti eri kodinkoneiden keskimääräinen elinikä.
Ei saa rikkoutua noin pian takuun umpeutumisesta. Joku kuluttajansuojalaki tms, joutuvat korjaamaan tai antamaan uuden masiinan
Mulla on erilainen Kenwood, mutta sekin on paska. Pari minuuttia käynnissä ja alkaa haista kärventyneelle. Kerran porkkanoita raastaessani, alkoi jopa savua tulla jostain. Pari vuotta ollut käytössä.
Mullakin Kenwood, jossa yleiskone ja tehosekotin samassa. Vatkaustoimisto ei tee kunnollista jälkeä ja tehosekoitin menee jatkuvasti jumiin. Se silppuri on ainoa asia, mikä pelittää.
Kenwoodeja käytetään ihan ammattikeittiöilläkin, että tuskin se mikään huono merkki on. T. Kokki
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:45"]
Mullakin Kenwood, jossa yleiskone ja tehosekotin samassa. Vatkaustoimisto ei tee kunnollista jälkeä ja tehosekoitin menee jatkuvasti jumiin. Se silppuri on ainoa asia, mikä pelittää.
[/quote]
Miten ei tee kunnollista jälkeä? Onko sulla oikea väline ja säädöt kohdillaan?
Reklamaatio jälleenmyyjälle. Takuu ei ole sama kuin virhevastuu (ja vice versa).
Yleiskone on uusavuttoman paras ystävä ja turha kapistus
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:56"]Yleiskone on uusavuttoman paras ystävä ja turha kapistus
[/quote]
Tee sinä murekemassaa käsin vaivaamalla 200 hlölle ja koita samalla valmistaa muutakin; voi olla että tulet toisiin ajatuksiin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:56"]Yleiskone on uusavuttoman paras ystävä ja turha kapistus
[/quote]
Tee sinä murekemassaa käsin vaivaamalla 200 hlölle ja koita samalla valmistaa muutakin; voi olla että tulet toisiin ajatuksiin.
[/quote] piis of kake
Anteeksi vaan mutta Kenwood tekee parhaat yleiskoneet.