Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehen kaverit tulee aina meille noljumaan

Vierailija
08.01.2015 |

Eikö välillä vois vetelehtiä jonkun muun luona?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, kavereitakin ärsyttää kun sä olet siellä. Miestäkin ärsyttää, kun sä kaakatat.

Vierailija
22/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:09"]

Olisko se sitten parempi, että miehes kavereineen notkuis paikallisessa esim tai vaikka jollain toisella jätkällä? Sittenhän sä nillittäisit täällä, kun mies ei ole koskaan kotona.

[/quote]

No tässähän se ongelma onkin, aina nillitetään jostain. AP voisi hyväksyä sen, ettei kuitenkaan ole tyytyväinen, olivat asiat miten hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? En vois kuvitella että meillä ois vastaavaa mut ollaankin jo aikuisia

Vierailija
24/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Mä en pystyis elää saman katon alla miehen kanssa jonka kaverit, olkoot vaikka kuinka mukavia, notkuis meillä koko ajan. En jaksaisi edes omia kavereitani.

Vierailija
25/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkäis jos mun miehen kaverit olis aina meillä ja vaan riehuis/muuten vaan hengailis tuntikausia. Itseasias en mäkään jaksais että mun kaverit hengailis/riehuis :D täällä joka pv tai useammin! :D Mutta onneks ollaa mieheni kanssa tämmösii ei niin sosiaalisia tai sellasia jotka tarvivat kokoajan kavereita ympärilleen... Eli et oo pirtti hirmu jos et aina jaksa sun miehes kavereita! Hei haloo, en taju noitte monien muitten kommenttei... :D

Vierailija
26/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeet itse tuomaan tyttökavereitasi teille. Tuskin mieskään jaksaisi kovin kauaa katella naislaumaa.

Vierailija
27/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo keissi. Sanot niille seuraavan kun tulevat, että
Ilmiannat ne kauppaan josta ostavat pleikkapelejä 18+.

Vierailija
29/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin minä. Annoin vakavan varoituksen avokumppanilleni, että tämä on myös minun kotini, haluan olla täällä kuin kotonani, enkä nyt halua, että kaverisi tulee nyt oleskelemaan. Mies ei välittänyt, vaan sanoi, etten määrää täällä.

Olin alasti (olen usein kotona alasti) ja sanoin, etten aio laittaa pukeutua. Mies ei ollut kuulevinaankaan. Kohta jo ovikello soikin ja mieheni meni avaamaan. Laitoin jalkaani pelkät siniset villasukat ja menin hääräilemään eteiseen. Kun mieheni kaverit näki mut alasti villasukissani ovelta, ne kääntyi nopeasti takaisin. Parvekkeen oli auki ja kuulin, kun toinen sanoi "jos mulla ois tuon näköinen muija, niin keksisin parempaa tekemistä, kuin hengailla jätkien kanssa" . Alkujärkytyksen jälkeen mieheni jo hymyili tempaukselleni. Hän ei vaan ollut kehdannut sanoa ei kaverilleen ja tästä lähtien meillä ei ole käynyt kutsumattomia vieraita.

Vierailija
31/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeelta kuultu oli todellakin keksittyä toiveajattelua.

Vierailija
33/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen että mies voi testailla sua kelpaatko pitempiaikaiseksi tyttöystäväksi. Yleensä kavereista naputtajat on ne jotka jää väliaikaisiksi.

Vierailija
34/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttäis jos pelikone olis joka ilta varattuna. Osta itelles oma ja pelaile vaikka makkarissa. Kuulokkeet päähän niin et kuule toisten mekastusta.

Vierailija
35/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutu omia kavereitas kylään usein myös :) Ja jos jollain on lapsia kutsu hän silloin kylään lasten kanssa kanssa, kun jätkä porukka saapuu..

Vierailija
36/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli muija joka vihas mua yli kaiken eikä se salaillut sitä yhtään. En tiedä mitä varten kaverini sen kanssa halus edes asua, itekin nimitteli sitä justiinaksi ja naureskeli sen kilareille. Mä en olis saanut olla missään olin aina tiellä, tyhmä äänekäs ällökaveri. Onneksi se juttu loppui ja meillä on taas kivaa jätkäporukalla. Muiden tyttöystävät ei ole tuollaisia nipoja.

Vierailija
37/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Vierailija
38/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaipaan ystäviäni saan heiltä tukea soitetaan kitaraa pidetään hauskaa. Puoliso vain mököttää viettää naurettavia mykkäkoulujaan.

Vierailija
39/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä kitaransoitossa niin ärsyttää? Siitä muakin haukuttiin aina. Eipäs haukuta enää kun akka lensi mäkeen. :)

Vierailija
40/40 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa aina omistaa miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi