Onko yleistäkin, että mies on täysin koskettamaton?
Lukuunottamatta jotain rapsutuksia ja päänsilityksiä, kuin oisin joku koira.
Tekee tuskaa havahtua, että olen tässä tilanteessa - ihminen, jolle fyysinen läheisyys antoi joskus niin paljon koko muuhun elämään.
Kommentit (9)
On. Mun mies väistelee jo kaukaa jos vaikka meinataan törmätä huoneessa. Nukkuu eri huoneessa. Syinä hänen kuorsaus, mun kuorsaus, kuumuus, kylmyys, patjan kovuus, patjan pehmeys, pimeys, valoisuus. Paitsi ettei kumpikaan kuorsaa, sänkyä on vaihdeltu, asuntoa on vaihdeltu.
Ai neitsyt? Kai niitä koskemattomia miehiäkin löytyy
No itse tulin lapsuudessa kaltoinkohdelluksi eikä tullut opittua sitä, miltä normaali vilpitön terve koskeminen tuntuu ja aikuisena kun ei ole juurikaan deittimarkkinoille osallistunut niin mistäpä sitä kokemusta olisi tullut. Siinä on vähän itselläni se efekti että se mistä ei tiedä, sitä ei kaipaakaan. Olen kyllä halaillut ihmisiä, etten kavahda kosketusta eli jos nyt päätyisin treffeille niin en naisen läheisyyttä säikähtäisi.
M26
Täysin koskettamaton ei voi olla, koska jo synnytyksessä vauvaan kosketaan.
Sekä miehissä että naisissa on ihmisiä, jotka ovat enemmän tai vähemmän koskemattomia.
Mun mies on tuollainen. Ei ole ikinä tajunnut läheisyyden merkitystä. Liekö lapsuuden trauma vai mikä.
Muuten ihana ja täydellinen kumppani mutta tämä on täyttä paskaa
M G T O W leviää maailmalla jatkuvasti, halusitte tai ette :)))
Ei siinä terveenä pysy apinakaan, jos ei rapsutella koskaan.