Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ymmärrätkö jos sanot naiselle, että hänen pitää laihduttaa, niin se laihduttaminen ei käy hetkessä?

Vierailija
31.10.2021 |

Monet miehet tuntuvat luulevan, että nainen hoikistuu hetkessä. Mutta valitettavasti se laihtuminen ei tapahdu noin vain.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa edes kukaan ulkopuolinen on oikeutettu sanomaan toiselle noin? Tai ei mulle tulis mieleenkään sanoa ylipainoiselle puolisolle (saati sitten jollekin muulle) että pitäisi laihduttaa.

Vierailija
2/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet laihtuu helpommin, koska kulutus on eri luokkaa. Lihasten määrä vaikuttaa.

Mutta hommaa salilta muskeleita, niin kulutat enemmän. Sekään ei tapahdu viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät kai että kun noin sanoo toiselle ihmiselle, sitä toista ei tapaa enää koskaan. Se voi toki olla tarklituskin.

Vierailija
4/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni kehottaisi minua pudottamaan painoa, pudottaisin elämästäni hyvin nopeasti sen 90+ kiloa, minkä hän painaa.

Vierailija
5/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki ja tottahan se onkin.

Vaimo aloitti kymmenkunta vuotta sitten.

Pari kiloa jo laihtunut👍

Vierailija
6/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet laihtuu helpommin, koska kulutus on eri luokkaa. Lihasten määrä vaikuttaa.

Mutta hommaa salilta muskeleita, niin kulutat enemmän. Sekään ei tapahdu viikossa.

Miksi Suomessa on sitten niin paljon lihavia miehiä? 70% miehistä on lihavia. Oletteko laiskoja vai mitä?

Vierailija
7/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän toki ja tottahan se onkin.

Vaimo aloitti kymmenkunta vuotta sitten.

Pari kiloa jo laihtunut👍

Minkälainen kaljamaha on itselläsi?

Vierailija
8/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikkuuden puolestapuhuja, mutta jos mies sanoo naisille tämän kiloista, suhde taitaa olla taputeltu.

Vierailija
9/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se hegkessä käy. Ensin pitää syödä pullaa kuin possu

Vierailija
10/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni kehottaisi minua pudottamaan painoa, pudottaisin elämästäni hyvin nopeasti sen 90+ kiloa, minkä hän painaa.

Kannattaisi, koska olet läski.

Vierailija
11/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei se hegkessä käy. Ensin pitää syödä pullaa kuin possu

Pulla on terveelisempää kuin teidän miesten kebab ja kalja mättäminen.

Vierailija
12/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että Kun mies ehdottaa naiselle laihduttamista, sillä katsotaan tulevaisuuteen ja terveelliseen vanhuuteen? Miten kukaan jaksaisi toisen rullatuolia tökkiä, jos ei ole viittinyt itse edes laihduttaa.

Vierailija
13/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa edes kukaan ulkopuolinen on oikeutettu sanomaan toiselle noin? Tai ei mulle tulis mieleenkään sanoa ylipainoiselle puolisolle (saati sitten jollekin muulle) että pitäisi laihduttaa.

Mulle sanoi eka poikaystävä noin. Tuli tarkka kilomääräkin, 5 kg olisi tosi hyvä.

Olin normaalipainoinen, joten olisi ollut tosi hankalaa edes saada laihdutettua.

Tunsin hänen seuraavankin tytön, ja saman oli sanonut hänellekin...

Vierailija
14/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään miehen tarvitsisi ymmärtää tuota? Kaikkien olisi ihan hyvä ymmärtää, ettei tuollaista tarvitse sanoa. Sen sijaan voi pyytää mukaan ulkoilemaan.

Vierailija
15/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa on sitten niin paljon lihavia miehiä? 70% miehistä on lihavia. Oletteko laiskoja vai mitä?

Tätäpä minäkin ihmettelen. Täälläkin on ketjuja, jotka on trolliketjuja,mutta jossa miehet valittaa naisten ylipainosta. Läskit miehet valittaa naisten ylipainosta. On osa miesten itsepetosta." Olen roteva", "Olen keskivertoa komeampi".

Vierailija
16/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tie parisuhteen loppumiseen ja ennen sitä siihen, että ette saa pllua.

Vierailija
17/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen aggressiivista suhtautumista jos puoliso on huolissaan sun terveydestä. Jos olet pulskana tavannut puolisosi niin tietysti asia on o.k. Mutta jos hän on hoikan nainut, on varmasti kova pettymys huomata 10 vuoden kuluttua että puoliso on turvonnut läskipossu. Kannattais tehdä asialle jotakin ennenkuin puoliso lähtee.

Vierailija
18/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsk8t miehet vaatii, että heidän tyttöystävä on hoikka, ei edes normaslipainoinen , vaan hoikka.

Vierailija
19/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen aggressiivista suhtautumista jos puoliso on huolissaan sun terveydestä. Jos olet pulskana tavannut puolisosi niin tietysti asia on o.k. Mutta jos hän on hoikan nainut, on varmasti kova pettymys huomata 10 vuoden kuluttua että puoliso on turvonnut läskipossu. Kannattais tehdä asialle jotakin ennenkuin puoliso lähtee.

Terveydestä???? Joo ei ole,vaan ulkonäöstä. Älkäää, pliis,valehdelko. Tätä scheebaa e8 jaksa kukaan.

Vierailija
20/52 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lihavat puolustelee.. Tokihan ne teidän kilot on tärkeintä maapallolla ja niiden ylläpito kovaa työtä kun pitää herkutella jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme