Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oksentanut jo 4 kertaa tänä aamuna

Vierailija
31.10.2021 |

Päänsärky alkoi heti aamusta. En ole syönyt mitään ja ensin yritin juoda vettäkin, mutta kaikki tulee ylös. Tätä on tapahtunut jo muutaman kerran viime viikkojen aikana. Pitääkö huolestua?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on näkö heikentynyt ja tuijottaa huonoilla rilleillä pientä ruutua tuntitolkulla voi tulla aurallinen migreeni jossa laattakin lentää.

En ole huomannut näössä muutoksia, laseja minulla ei ole. Migreeni minulla oli pienenä ja se oli erilaista kuin mitä tämä.

Ap

Vierailija
22/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo huomattavasti parempi olo. Tuntuu silti kuin olisi rekan alle jäänyt. Pelottaa kyllä tuo aivokasvaimen mahdollisuus...

Ap

No voi jeesus, ei kai nyt muutaman kerran oksentelun takia kannata ensimmäiseksi aivokasvainta pelätä! Todennäköisesti vatsatauti, kun alkaa jo mennä ohikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo huomattavasti parempi olo. Tuntuu silti kuin olisi rekan alle jäänyt. Pelottaa kyllä tuo aivokasvaimen mahdollisuus...

Ap

No voi jeesus, ei kai nyt muutaman kerran oksentelun takia kannata ensimmäiseksi aivokasvainta pelätä! Todennäköisesti vatsatauti, kun alkaa jo mennä ohikin.

Miksi olet noin ilkeä? Minulla ei kyllä yleensä ole vatsatautiin päänsärky liittynyt...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä